Kontaktai      Rašykite mums       KK TV       Siūlo darbą       Foto       Prenumerata Lietuviškai По-русски English
turgelis.net
2021 Rugpjūtis 5 Ketvirtadienis
 

V. Mazuronis: LGBT eitynės – sąmoningas visuomenės kiršinimas

2016-06-17 10:04 | Nuomonių ringas | Komentarų (36)

V. Mazuronis. KK nuotr.

Valentinas Mazuronis, Darbo partijos pirmininkas, Europos Parlamento narys

Šeštadienį Vilniuje vyks LGBT eitynės „Baltic Pride“. Pripažįstu kiekvieno teisę į lygias galimybes, tai demokratinės valstybės pagrindas, tačiau tokioms eitynėms pritarti negaliu.

Viešoji erdvė ir socialiniai tinklai jau verda nuo diskusijų apie eitynes ir homoseksualumą bei heteroseksualumą apskritai. Manau, kad joks politikas ar partija negali likti šių diskusijų nuošalyje, nes situacija darosi liūdna. Apie tai labai gerai parašė VU Tarptautinių santykių ir politikos mokslų instituto magistrantas Linas Zasimavičius. Gąsdinti ima tai, kad klostosi situacija, kai arba privalai sutikti su viskuo, ką sako „liberalios“ minties šalininkai, arba iš karto tampi rasistu, homofobu, šovinistu ir t.t. Etikečių klijavimas tokiose temose tampa nebevaldomas.

Europos Žmogaus Teisių Teismas neseniai išaiškino, jog LGBT siekiamos teisės yra politinės ir nėra prigimtinės žmogaus teisės, todėl gėjų santuokų neįteisinimas, neleidimas įsivaikinti, nelaikytinas homoseksualų diskriminacija. Kitaip sakant, turėti priešingą nuomonę nei jie – normalus ir leistinas dalykas, ko niekaip nenori suprasti galvojantys kitaip ir kai kurie LGBT nariai.

Visiškai sutinku su tuo, kad visi turi turėti lygias teises ir galimybes, tačiau LGBT eisenos organizatorių elgesyje aš matau tik norą kiršinti visuomenę, pasinaudojant jautriu klausimu.

Nenoriu, kad Lietuva taptų tokia šalimi, kurioje turėti kitokią nuomonę taptų nepriimtina ir reiktų sekti tik vieną neginčijamą tiesą. Tačiau lyg patvirtindamas, kad kitokios nuomonės turėti nebegalima, apžvalgininkas Andrius Tapinas sako, kad jis palaiko LGBT eitynes, nes „neturi kito pasirinkimo“. Neva taip rinktis jį paskatino išties kraupios žudynės Orlando mieste JAV.

Tokie nusikaltimai tikrai privalo būti griežtai pasmerkti ir reiškiu didžiulę užuojautą netekusiems artimųjų, tačiau bandymas žiaurius nusikaltimus „pritempti“ prie homoseksualų organizuojamų eitynių Vilniuje yra nekorektiškas ir nepriimtinas.

Kai demokratinėje šalyje apžvalgininkas yra „priverstas“ turėti „teisingą“ nuomonę – tikrai negerai. Tačiau pasirinkimas visada yra, o jei A. Tapinas tenori pataikyti į politkorektiškai „teisingą“ kryptį – tai jau jo problemos. Aš renkuosi turėti kitokią nuomonę ir nepritariu eitynėms, kurios, manau, tėra nereikalingas visuomenės kiršinimas, bandant skleisti ir propaguoti homoseksualų gyvenimo būdą.

Spaudimas iš LGBT bendruomenės priimti jų seksualumą kaip duotybę ir jį populiarinti – didžiulis. Toks spaudimas dalį jiems nepritariančių radikalizuoja, o radikalizmas visuomet kvepia problemomis. Iš kitos pusės, susidaro įspūdis, kad tos problemos daliai LGBT bendruomenės narių reikalingos, kitaip iš viso nebūtų galimybių apsimetinėti prieš Vakarų Europos fondus, kokia Lietuva barbarų šalis ir kaip jiems reikia didesnio finansavimo savoms tiesoms čia įtvirtinti.

Homoseksualams nejaučiu jokios neapykantos, daug tokių žmonių pažįstu, kartu dirbame. Kaip žmonės jie turi pilną teisę elgtis, kaip jiems patinka, tačiau tokią teisę turiu ir aš. Todėl renkuosi nepritarti eitynėms, renkuosi nepritarti agresyviam homoseksualumo populiarinimui ir demonstravimui, renkuosi turėti „kitokią“ nuomonę, nes skirtingai nei A. Tapinas, manau, kad aš ir mes visi „turime kitą pasirinkimą“.

Komentarai

 

 

 
  1. Na, Tapinas mums ir taip ne autoritetas. Bet svarbiausia, kad pernai ar užpernai, kai Klaipėdoje norėjo pažymėti Didžiojo tėvynės karo pergalės dieną karo veteranai, jiems neleido demonstracijos, nes “negalėjo užtikrinti jų apsaugos”. O čia sutrauktos didžiausios policijos pajėgos, saugojo homikus kaip brilijantus. Niekam nerūpi kieno nors seksualinė orientacija, jei tai nekenkia kitiems. Bet nachališkai siūlyti savo nuomonę kitiems, tai mums nepriimtina

    Thumb up 19 Thumb down 0

  2. Taip, tai atvirai provokacine organizacija, kurios lyderiu kalbose galima izvelgti agresyvuma. Manyciau reiktu referendumo sio klausimu, kuris padetu taska visiems laikams. Sio metu, yra piktnaudziaujama nesubrendusio jaunimo nuotaikomis, kurie net neina balsuoti rinkimuose. Leisti lipti ant galvos grupelei pilieciu kurie turi tas pacias teises kaip ir visi – tautos apsileidimas. Apsileidusi tauta yra lengvas grobis sukciams, aferistams, vagims, banditams ir politiniams melagiams.

    Thumb up 17 Thumb down 0

  3. Replika į komentarą Truputis informacijos Babai 2016-06-17 23:54

    Truputį informacijos informatoriui nuo Babos iš gūdaus kaimo:
    Taip, tam tikrą svorį Rolandas Paksas Lietuvos gyvenimui gal ir turi, bet politiškai įtakoti svertų – jokių.
    EP, kur atstovauja Lietuvą, jei tik iškelia kokią protingesnę idėją, tuoj supuolę A.Guoga, P.Auštrevičius ir buvęs jo partietis V.Mazuronis visomis išgalėmis ją stengiasi nugesinti, sumenkinti ir suniekinti. Kova tarp Lietuvos deputatų vyksta ir Briuselyje. Be to tai idėjai įgyvendinti reikia dar ir didesnės dalies iš 751 parlamentarų pritarimo. Tai ką jis vienas, kad ir labai stengdamasis, ten gali įtakoti?
    Vienuolika jo partijos gražulių Lietuvos Seime taip pat yra daugumos mažuma, kad ką tai galėtų nulemti. Be to, kiekvienas deputatas yra nuo nieko nepriklausomas ir vadovaujasi savo nuomone ir supratimu. Joks paksas negali nei įsakyti, nei nurodyti jo partijos deleguotam asmeniui elgtis būtent taip, kaip nurodo partijos vadovas. Jie tik privalo laikytis partijos suvažiavime patvirtintos programos nuostatų ir nieko daugiau. Tai kaip čia asmeniškai Paksas gali įtakoti Lietuvos politiką, kurioje vyksta aršios ginklavimosi varžybos ir žlunga valstybės ekonomika?
    O pasisakyti ir publikuoti straipsnius jis gali lygiai taip pat, kaip ir kiekvienas iš mūsų. Bet tai absoliučiai neįtakoja „valstybininkų“ vedamos politinės linijos, vedančios Tautą į išnykimą.
    Tai imk Tamsta ir pabandyk man durnai kaimo bobai suprantamai paaiškinti, kaip pats Rolandas Paksas konkrečiai, neturėdamas asmeniškai jokių politinės įtakos svertų, gali įtakoti Lietuvos politiką? Ir kuo jis blogesnis už kitus, Ką tokio blogo padarė Lietuvai ir jos žmonėms, kad jam net būti renkamam Lietuvoje neleidžiama?

    P.s. Kaip manote, kodėl taip „valstybininkai“ paniškai bijo jį įsileisti į savo tarpą, ir visomis išgalėmis stengiasi užkapoti? Negi Tauta jų prašė sudoroti vienintelį protaujantį ir Tautai gero linkintį politiką?
    Kad Tauta būtų prašiusi nuversti savo išsirinktą prezidentą, mano kaimo glūdumoje net gandų tokių neteko girdėti. Negi mano kaimas taip beviltiškai atsilikęs nuo politikos ir gyvenimo?

    Thumb up 7 Thumb down 0

  4. Į ką Mėlynas Chalatas pavertė Marijos žemę?O gal chalatas ne mėlynas, o žydras???

    Thumb up 15 Thumb down 0

    • Buvo kažkada Marijos… Tapo Kristinos. Vėliau – Boženos. Dabar ši Marijos žemė yra Dalios. Po Dalios labai netgi didelė galimybė, kad gali tapti Aušrinės-Marinos, kurią jai padovanos jos sūnelis Žygimantas.
      Vienas Dievas težino, į kokias aukštumas nuves Lietuvą jos pasirenkamas matriarchatas…

      Thumb up 11 Thumb down 0

  5. Taip,Dievo sūnau Valentinai,tų invalidų marširavimas Vilniaus gatvėmis yra baisiausias žmonių kiršinimas ir dievulio pykinimas.Jeigu jie būtų šalies patriotai,tai savo seksualinę negalią,išsigimimą slėptų nuo normalių žmonių,kaip kad buvo kultūringais tarybiniais laikais.Melskimės,kad tokie nelaimėliai mūsų akyse išvis nesirodytų.Amen.

    Thumb up 19 Thumb down 1

  6. kalčiausi,kurie neatsižvelgė į 5000 surinktų parašų,O šiaip tai tie “paradai”kvaila išmonė specialiai kiršinti visuomenę,net logiško paaiškinimo neįmanoma sugalvoti.Tokiais paradais ir špygų kaišiojimais pagarbos neužsitarnausi ir širdies skausmo dėl nepatirto tėvystės ar motinystės džiaugsmo nenuraminsi,žygiuok kiek nori,bet gyvenimas bėga pro šalį.Ir žygiavimams nepritariančių nereikia kaltinti,kiekvienas per gyvenimą eina savo pasirinktu keliu.Vieniems svarbu tik jų meilė,kitiems šeima ,vaikai,tauta,valstybė.

    Thumb up 20 Thumb down 0

  7. Švenčiausiosios ir Nekalčiausiosios Jėzaus Širdies Rožančiaus…..
    P I R M O J I D A L I S
    Džiaugsmingosios paslaptys
    Ketvirtoji paslaptis
    Išganytojas atsimaino
    GERASIS VIEŠPATIE DIEVE, apsaugok tautą nuo baisių karo audrų ir plintančių užkrečiamųjų ligų.
    3 PASIGAILĖK MŪSŲ, VIEŠPATIE! 10 TĖVE MŪSŲ.

    Thumb up 13 Thumb down 0

  8. va zia tai teisingai pasakei Valentinai,ir tas kirsinimas ne is kazkur atejo o is masonu,o ligoniai galvoja,kad tai jie tokie sventi

    Thumb up 21 Thumb down 1

  9. Straipsnio pavadinimas šaunus. O klausimas autoriui toks: -Ką, ponas padarėte, kad tos daugkartinės vaikštynės nebūtų šaukiamos, ar demokratinėje valstybėje galima demonstruoti provokuojančius nusikalstamus veiksmus, tyčia kiršinti nestabilios psichikos žmogelius.(turima galvoje abejas kariaujančias puses. )

    Thumb up 22 Thumb down 1

  10. Sakote, gėjai serga moteorfobija, o lesbijietės vyrofobija?
    Tai labai lengvai pagydoma liga. Pasiūlytų kokia karšta moterėlė tam netradicinių vadui Simonkai, tai garantuoju – tratintų apsilaižydamas.
    Lygiai būtų tas pats nuvažiavus Egiptan kad ir nebe pirmos jaunystės ir ne visai menkas pareigas užimančioms lesbijietėms.
    Prigimtis lieka prigimtimi. Žmonės tokiais, kaip bando vaidinti, negimsta. Jie tokiais tampa savo noru, patekę į atitinkamas aplinkybes, norėdami pasirodyti kitokiais nei visi.

    Thumb up 20 Thumb down 1

  11. Klausykit,gal Tapinas irgi su savo boba nebegyvena,o nusiziurejo Simonko,nes jie man kozko abu panasus irbe reikalo cia vaidina labai gudru,o tu ligotu zmoniu juk niekas neskriaudzia,bet tegul viesai nedemonstruoja savo apatiniu,nes pvz, man i juos nemalonu ziureti

    Thumb up 21 Thumb down 0

  12. Jei kai kurie politikai skuba pasirinkti taškų, tai nedaug ką jie reiškia. Verta suvokti, kad Lietuvos visuomenėjau apsisprendė, kad “Santuoka sudaroma laisvu vyro ir moters susitarimu”(iš LR Konstitucijos 38 str.) Visi supranta, kad lytinių santykių tarp vienos lyties asmenų būti negali dėl fiziologinių tapatybių. Jei kažkas panori atsisakyti lytinių santykių ir juos pakeičia seksualiniais žaidimais tarp vienos lyties partnerių , tai ką čia dėl tokio “skonio” ginčytis? Kas jiems trukdo taip keistai elgtis? Tačiau tokie, kaip ir kitokie intymūs santykiai neturi teisės būti viešai demonstruojami bei tiesiogiai įtakoti nepilnamečius, diegiant jiems gamtai priešingus įpročius bei jausmus. Seksualinės mažumos supranta, kad jos galės jaustis geriau tada, kai turės daugiau savo pasekėjų. Galima suprasti jų reklaminę nuostatą “būti matomais”. Šiaip jau visi žmonės gyvenime yra matomi, tačiau LGBT aktyvistams to neužtenka. Jie nori išskirtinio matomumo, kur jų seksualinė orientacija būtų pabrėžta. Kartais to pabrėžimo viešos formos šokiruoja kitaip mąstančius. Gal būtent to ir siekiama? Jei tradicinės, gamtos dėsnių nulemtos orientacijos asmenims draudžiama viešoje erdvėje bet kuria forma viešinti savo asmeninius lytinius santykius, tai kodėl vadinamos mažumos turi teisę tampyti gatvėmis didžiulius “falus”, rodyti savo “žaidimų” preliudijas viešai ar netgi stebint nepilnamečiams. Pastaruosius taip pat gina LR įstatymas nuo panašaus pobūdžio neigiamo poveikio. Gamtos sukurtų dauginimosi būdų pripažinimas negali būti niekinamas sudarant sąlygas homoseksualumo propagandai. Verta atkreipti dėmesį, kad dabar jau homoseksualai verčia daugelį tylėti ir kentėti, pritapti ir paklusti homoseksualios mažumos raiškos formų diktatui ir jų primestoms normoms. To demokratinėje visuomenėje neturėtų būti, nes tai prieštarautų ir ES pamatinėms asmens laisvėms. Nėra jokios būtinybės teisintis prieš kokius ES biurokratus dėl “parado” Vilniuje buvimo ar nebuvimo. Jei kokiam nors mūsų valstybės, ar kurios nors kitos šalies europarlamentarui ar kitokio rango politikui labai rūpi seksualinių mažumų teisės Lietuvoje, tai verta tokiems aktyviems paklausėjams paaiškinti, kad mūsų šalyje visiems gyventojams teisės yra vienodos, todėl išskirtinių teisių būti negali.

    Thumb up 17 Thumb down 2

    • Savo prisikta paklode nusiusk Staytines seimininkui JAV prezidentui Obamai.
      Jam irodyk, kad Obamos patvirtintas leidimas Amerikoje sudarineti vienalytes santuokas yra ne vakarietiskos krikscioniskos vertybes, apie kurias kliedi tavco dvasinis vadovas kagebistas landsbergis, paveldetojas Anukas nr.1… Isbark Obama, kuris pareiske, kad siuo JAV pavyzdziu turi sekti visas pasaulis.
      Kodel tik tu – teismu sprendimais nuteistas uz smeiztus – bandai kazka sapaliot, o tavo partijos vadai ir Statytine net nepirsteli?
      Pravesk kursus savo landsberginej partijoj, pamokyk bendrapartiecius…

      Thumb up 12 Thumb down 3

    • o kodel tyli tavo partija, kodel nezvygauja anukas nr.1? ar jau irgi pasisiuvo vaivorykstine veliava?
      juokingiausia, kad tave – smeizika pastate ginti landsbergines partijos garbes. aisku, tu ne prie ko – tau dave teksta, tu iprastai trolini. tam smegenu nereikia.
      bet nejaugi tavo partija neturi nieko geresnio uz tave – didziausia lietuvos troli-samdini-smeizika. negi anukas nr.1 nesuvokia, kad tu jau vien tavo pasirodymu zemiau plintuso nuleidi jusu partija…

      Thumb up 12 Thumb down 3

      • APIE ANTANO TERLECKO GARBĘ IR ORUMĄ GALIMA SPRĘSTI IR IŠ JO VIEŠO PRISIPAŽINIMO.

        Susitikimai sovietiniame saugume vis tęsėsi. A.Terleckas tikina save: (cituoju) „kad turi neplepėti, kontroliuoti savo žodžius, nes jo žodžiai yra įrašomi į magnetofoną. Turėjau pasakoti apie visus pažįstamus iš lagerio“. Apie vienus A.Terleckas kalbėjo teigiamai apie kitus – neigiamai… Bet nesugebėjau paaiškinti, kodėl nenoriu palaikyti santykių su Endriukaičiu. (…) Man patinka A.Stasiškis. Apie kitus kalbėjau taip, kaip juos vertinau. (…) Neigiamai atsiliepiau apie Ardžiūną. Teigiamai apie Bičiūną. Matyt duos ką nors „auklėti“. (…) Kai kur jis (kapitonas J.Česnavičius) pats padėjo suformuluoti mano atsakymą.“

        A.Terleckas: (cituoju) „Turėjau duoti apie 30 buvusių ir esamų lagerininkų charakteristikas“.(…)„Daug klausinėta apie Endriukaitį, A.Stasiškį, Bičiūną, J.Semėną. V.Filipavičiumi nelabai domėjosi.“ (…) „Pykau ant savęs, kad pasidaviau baimės jausmui. Į „pokalbio“ pabaigą tas jausmas dingo“. A.Terleckas paaiškina: (cituoju) „Susidariau išvadą, kad jie (saugumiečiai) laikė mane kažkuo, panašiu į „centrą“.

        Tą pačią dieną, A.Terleckas: (cituoju) „Grįžęs (iš saugumo) į darbą turėjau mažai laiko pranešimui politvalandėlei. Sąmoningai atsiprašiau, kad skaitysiu rusiškai…“ (lit. 25-tieji Lietuvos okupacijos metai. 109, 110, 173, 200, 210psl.)

        KAS NORI DAUGIAU INFORMACIJOS, GALI PAŽVELGTI ADRESU (GOOGLE TERLECKAS PIKASAS)
        P.S. Siūlau nenukrypti nuo rašinio temos.

        Thumb up 1 Thumb down 5

        • slykstyne, prie ko cia garbingas zmogus a.terleckas, kuri tu juodziausiu bsavo partijos stiliumi bandei apsmeizti ir uz taui buvai nuteistas?
          konservatoriau, kas gi nukrypsta nuo rasinio tremos, kas nors raide uzsimena apie kanors kirta, nei rasinio tema?
          tik vienintelis tu, degantis juoda neapykanta ir is pasalu kaip tikra landsbergine gyvate, drabstaisi savo nuodais.
          issigimeli, tau zmones rasoi, kopdel tavo partija parinko tave, oficialu smeizika, “ginti” tas vertybes apie kueias tavo seiminkai bijo net uzziminti ir patys pasiruose mosuoti daugiaspalve veliava.
          ismata tu, prie ko cia tavo paranojiskas noras smeisti terlecka? prigimtis, iprociai igyti tarnaujant kgb? nesugebejimas atsikratyti tavo ilgametes narystes komunistu partijoj?

          Thumb up 2 Thumb down 3

          • Keistas jūsų komentaras. Nesižeminkite taip. Beje, tai pačio A.Terlecko žodžiai, tad jei kas nepatinka, tai ne mano problema. “Fliugeriu” niekada nebūsiu…

            Thumb up 2 Thumb down 4

          • O tai vis tik kodel eilini karta idejai savo sukurta smeizta apie A.Terlecka?
            Juk nera ABSOLIUCIAI jokio rysio su straipsnio tema ir tavo kurinio. Tave tikrai kamuoja igimtas poreikis smeizti ar bolsevikiniai-kagebistiniai iprociai? Ar dar kokie kiti psichiniai suteikimai?
            Visiskai idiotiskai atrodo, kai tu ikisi savo liguistus berysius marazmus ir KITIEMS siulai nenukrypti nuo temos !!!! Senatvine dimensija?
            Faktas, kad tu ofilialus teismo pripazintas smeizikas, tau nesuteikia teises kaisioti savo kuryba kur pakliuvo.

            Thumb up 0 Thumb down 0

        • Tavo kuriniai – tai ne kieno nors zodziai, o tavo kuriniai.
          Nezinia is kur istrauktos kazkokiu sakiniu nuotrupos, absoliuciai be jokio konteksto. Nezinia kodel kokia proga pasakyti. Ir didziulis klausimas, ar tos “citatos” ne tavo paties. Tos “citatos” apkrautos tavo nurodymais kaip jas suprasti. Net ir sakiniai, kuriuos tu pateiki, sukarpyti gabaliukais, prikaisioti daugtaskiu skliausteliu ir kito tavo meslo.
          Is tavo kurinio yra tik sie zodziai, kuriuos tu priskiri Terleckui:
          “„kad turi neplepėti, kontroliuoti savo žodžius, nes jo žodžiai yra įrašomi į magnetofoną. Turėjau pasakoti apie visus pažįstamus iš lagerio“.Bet nesugebėjau paaiškinti, kodėl nenoriu palaikyti santykių su Endriukaičiu. Man patinka A.Stasiškis. Apie kitus kalbėjau taip, kaip juos vertinau. Neigiamai atsiliepiau apie Ardžiūną. Teigiamai apie Bičiūną. Matyt duos ką nors „auklėti“.Kai kur jis pats padėjo suformuluoti mano atsakymą.“ „Turėjau duoti apie 30 buvusių ir esamų lagerininkų charakteristikas“.„Daug klausinėta apie Endriukaitį, A.Stasiškį, Bičiūną, J.Semėną. V.Filipavičiumi nelabai domėjosi.“ „Pykau ant savęs, kad pasidaviau baimės jausmui. Į „pokalbio“ pabaigą tas jausmas dingo“. „Susidariau išvadą, kad jie (saugumiečiai) laikė mane kažkuo, panašiu į „centrą“. „Grįžęs (iš saugumo) į darbą turėjau mažai laiko pranešimui politvalandėlei. Sąmoningai atsiprašiau, kad skaitysiu rusiškai…“
          Na ir kas juose blogo. Kame tavo neapykantos saknys? Kuo gi nusikalstamu tu, smeizikas, dristi del siu zodziu kaltinti A.Terlacka? Kad skaitys rusiskai? Kad ne vienodai atsiliepia apie pazistamus?
          Kodel tu isdrisai savo kuryba pavadinti A.Terlecko “prisipazinimais”? Kada jis tau kuo nors “prisipazino”? juk pats sapalioji, kad siuos zodzius isrankiojai ir pazerei kaip tau patinka ir viesu Terlecko pasisakymu ar jo rasytu strtaipsniu, knygu? Slyksciai savo kuryba ivardindamas garbingo, Lietuvai nusipelniusio rezistento A.Terlecko “prisipazinimais”, tu smeizikiskai jau vien siuo zodziu bandai iteigti neigiama nuomone.
          Ar ne idomiau butu, jei tu prisipazintum apie savo kolaborantiska gyvenima, tarnyste kgb, bolsevikine praeiti. Savo, o ne smeizdamas kitus.

          Thumb up 0 Thumb down 0

  13. Antanienė sako girdėjusi, kad netradicinės orientacijos parado dalyvių gretose didelė sumaištis ir pasimetimas. Tik pamanykit – net pats ponas Valentinas Mazuronis tam nepritaria!
    Dabar LGBT vadovybė laužo galvas ką daryti:
    Atsisakyti paradų, keisti netradicinę orientaciją ar bandyti papirkti Mazuronį didele dėže banko bilietų, kad tas pakeistų savo nuomonę ir pritartų.
    Kaip gi čia taip be Mazuronio pritarimo…

    Thumb up 4 Thumb down 7

  14. Mazuronis, Paksas ir Gražulis daugiausia pasisako žiniasklaidoje Lietuvai nereikšmingomis temomis. Tai jiems gėjai parūpo, tai pabėgėliai. Jie galvoja, kad jie ant tų jų pasisakymų išplauks ant populiarumo bangos. Aš jau daug metų juos visus stebiu ir vis tas pats. Virkavimai visai mums nerūpimais klausimais. Iš tų daugelių metų stebėsenos neteko matyti nei vieno pasisakymo Lietuvos gyventojų gerbūvio reikalais. Neteko matyti jų pasisakymu kitų nuomonių žmonių persekiojimo temomis kai 2015 kovo mėnesį buvo daromos kratos. Vien tik kalbos apie gėjus ir pabėgėlius. Jei atvirai, tai gėjus jie ir išreklamuoja. Aš net ir nežinočiau, kad jie žygiuos, jei ne jų reklama iš šitų perlamentarų

    Thumb up 5 Thumb down 11

      • O R.Paksas tai čia prie ko? Juk jis jau 12 metų, kaip dvasių iš jo atimtos pilietinės teisės ir jis pašalintas iš Lietuvos politinio gyvenimo.
        Jis Lietuvos politiką gali įtakoti lygiai tiek pat, kaip ir Tamsta.

        P.s. O jei „virkautų“ Tamstai rūpimais klausimai, ar kas nuo to pasikeistų?

        Thumb up 8 Thumb down 1

        • Gal iki tavo gudaus kaimo dar neatejo informacija, kad Paksas vis tik truputi lygesnis uz lygius.
          Is Pakso niekad niekas neateme pilietiniu teisiu ir jis nepasalintas is Lietuvos politinio gyvenimo. Is jo atimta tik viena teise – uzimti tokias pareigas, kai duodama priesaika. (Kita kalba, kad si viena teise atimta neteisetai, neteisingai. Net jei ir butu teisetai, tai irodyta, kad neproporcingai nusizengimui. Na bet cia nieko nepadarysi – Pikaso partija rulit)
          Paksas – jau astunti metais europrlamentaras.
          Paksas – parlamentines partijos lyderis. Jo partija Seime turi 11 vietu.
          Paksas NUOLAT skelbia ivairius pareiskimus, publikuojami jo straipsniai ir t.t.
          Taip kad Paksas turi tam tikra svori ir itaka Lietuvos gyvenimui.

          Thumb up 10 Thumb down 2

  15. Kad čia “visuomenės kiršinimas”, niekam nereikia aiškinti. Visi žino.
    O ką tūlas V.Mazuronis būdamas polituku padarė, kad šitokio kiršinimo nebūtų?
    Portaluose parašinėt – didelės drąsos nereikia…

    Thumb up 18 Thumb down 1

  16. Si karta as sutinku su Mazuroniu.Tikrai nesu priversta sutikti su pederastu norais, skirtingai, negu Tapinas.Tegul jis juos dievina, bet man tegul ju nepersa toleruoti.Jeigu jie salia manes gyventu, bet gyventu normaliai, as juos tikrai toleruociau.Bet jeigu mane tokie kaimynai pradetu aukleti, o tuo labaiu mano vaikus, tai jau tokiu kaimynu man nereikia.Kai pamatau du vyrus besibuciuojancius ir besigrabinejancius uz uzpakaliu, tai man tas vaizdelis nepriimtinas.Cia yra mano subjektyvi nuomone ir Tapinui as jos nepersu.

    Thumb up 29 Thumb down 0

  17. Mazutonis, kaip koks Grazulis, bando isnaudoti bet kokia proga pasipupulirizuotui vietiniu runkeliu saskaita. Juk tai tryda grynai vietinei faunai.
    Nei Mazuronis, nei Paksas nei bet kuris kitas europarlamentaras europarlamente net nepypteli tokiomis temomis. Ypac slykstu, kad taip elgiasi be perstojo apie krikscioniskasias vertybes zviegiantis Anukas nr.1, kuris paveldejo ne tik posta ES, bet ir partija kurios oficialiame pavadinime yra zodis “krikscionys”. Sedi i sikna pirstus isikise, kad tik nepirsteltu anukai, mazuroniai, asareviciai… Mus gina nuo kasdien puolanciu rusu, skatina jiems neapykanta, tuo tarpu apie tokias eitynes makaronus kabineja tik Lietuvoje.
    O juk kas jau kas, bet europarlamentarai geriausiai zino, kad kaip tik ju deka tai ir vyksta, kad nera absoliuciai jokiu galimybiu tai neleisti, kad bus tik taip, kaip nori Briuselis, JAV.. Ypac JAV. juk obgama aiskioai nurode, kad vienalytes santuokos Amerikos pavyzdziu turi buti leistos visame pasaulyje. Statytines, landsbergiai, mazuroniai ir t.t. tiksliai vykdo tai, ka liepia seimininkai.
    Na o siu momentu, patriotai turi proga pasididziuoti, kad Lietuvoje yra tokiu pupulistai “ginantys visuomene” nuo…. ko nors.

    Thumb up 13 Thumb down 3

  18. Na taip sutinku bet cia tik kiršinimas o kaip pavadinti ševrona musu geriama vandeny greiciausiai amžiaus nusikaltimu.

    Thumb up 15 Thumb down 0



 
Video reportažas



Nerpigiau./lt/produktas/505/nusikaltimas-valstybes-vardu

Aktualu. Komentarai
Ką dovanoti krikšto tėveliams?
Sportas tampa madingu
Foto reportažai Aktualu Naujausias numeris
Dovanos sužadėtuvių proga: kaip pasveikinti įsimylėjėlius? 
Neseniai susižadėję draugai pakvietė paminėti ypatingą įvykį? Nėra dvejonės, dalintis džiaugsmu – smagu,...

Tabu temos poroje – kaip jų atsikratyti? 
Jaučiate, kad mylimas žmogus su jumis nėra šimtu procentų atviras? Normalu, visiems pasitaiko...

Praktiškos dovanos žmonėms, besidomintiems konditerija 
Draugų rate turite žmogų, kuris kiekvieno susitikimo metu atsineša kažką saldaus? Jo šokoladiniai...

Vidurnaktį baigs galioti judėjimo ribojimai tarp savivaldybių 
Po antradienį įvykusio neformalaus ministrų pasitarimo, sveikatos apsaugos ministras Arūnas Dulkys žiniasklaidą informavo,...

„Baltic Block“ plečia partnerių tinklą: pradeda bendradarbiauti su tarptautine padėklų ir konteinerių nuomos bendrove „Chep“ 
    Viena didžiausių medienos drožlių padėklų gamintojų Europoje, Latvijos kompanija „Baltic Block“,...

Lietuvos miestuose vyks piketų banga dėl Seimo darbo grupės netinkamai išnagrinėtos situacijos Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centre (4)
Žurnalistas Liudas Dapkus rašo, kad „istorija yra svarbus kovos ginklas“. Šių dienų įvykiai...

Anekdotas










Naujovė KK Facebook
Reklama

Politika   Bylos, sukrėtusios Lietuvą
EP narys A. Kubilius: „Nestabilumas Rytų Partnerystės regione tampa nauju jo bruožu“ (1)
Europos Parlamento narys, Euronest Parlamentinės Asamblėjos (PA) pirmininkas Andrius Kubilius,...
Valdžios sektoriaus balansas 2020 metais: 3,5 mlrd. eurų deficitas
Išankstiniais duomenimis, 2020 metų Lietuvos valdžios sektoriaus deficitas sudarė 3,5...
Prezidentas kviečia šalinti kliūtis didelės rizikos grupių skiepijimui (2)
Lietuvos Respublikos Prezidentas Gitanas Nausėda, antradienį nuotoliniu būdu susitikęs su...
 
LAT pritarė apeliacinės instancijos teismo išvadoms dėl Vilniaus universiteto pareigos atlyginti neturtinę ir turtinę žalą Norvegijos kalnuose žuvusios studentės tėvams (6)
Lietuvos Aukščiausiasis Teismas atmetė Vilniaus universiteto kasacinį skundą ir paliko...
Nepramušamas VU „betonas“ – aukšti teisėjai ir prokurorai? (5)
Giedrė Gorienė „Ir mažas akmenukas didelį vežimą išverčia“, – sako...
Kada naikinsime nereikalingus teismus? (5)
Giedrė Gorienė Kada naikinsime aukštesnės instancijos teismus? Kam jie apskritai...
 

Teisėsauga   Verslas, ekonomika
Tikslinamos asmens sulaikymo sąlygos – aiškesni pagrindai ir procedūros (2)
Geriau įgyvendinti asmens teisę apginti savo laisvę, aiškiau reglamentuoti laikinojo...
Prezidentas paskyrė Lietuvos apeliacinio teismo Civilinių bylų skyriaus pirmininką (2)
Lietuvos Respublikos Prezidentas Gitanas Nausėda, vadovaudamasis Konstitucija, Teismų įstatymu ir...
Lietuvos advokatūra apie šios dienos sulaikymus: Lietuvoje įsivyrauja „sulaikymo prezumpcija“ (2)
Lietuvos advokatūra, reaguodama į žinomų mūsų šalies asociacijų ir asmenų...
 
Georgij Nikonorov jungiasi prie „Yukon Advanced Optics Worldwide“ vadovų komandos
Aukštųjų technologijų bendrovės „Yukon Advanced Optics Worldwide“, gaminančios civilinius termovizorinius...
R. Viršilas. Kiek įmonių socialinėje atsakomybėje yra atsakomybės?
Rolandas Viršilas  Jau metai, kaip gyvename naujos realybės – pandemijos...
„SME Finance“ steigia neobanką verslo klientams
Tikimasi, kad tik verslo klientams skirtas neobankas veiklą pradės 2021...
Krašto apsauga   Užsienis
Krašto apsaugos viceministras M. Abukevičius: „Kibernetinis saugumas – visų atsakomybė“
Efektyviai užtikrinti ypatingos svarbos informacinių išteklių valdytojų kibernetinį saugumą, stiprinti...
Lietuvos kariuomenei perduoti dar 142 nauji sunkvežimiai „Unimog“
Spalio 21 d. Lietuvos kariuomenei perduoti dar 142 nauji penkių...
R. Karoblis naujuoju kariuomenės vadu siūlo Sausumos pajėgų vadą gen. mjr. V. Rupšį (1)
Krašto apsaugos ministras Raimundas Karoblis naujuoju Lietuvos kariuomenės vadu Prezidentui...
 
Pretendentė į EK pirmininkes sulaukė europarlamentarų reakcijos (1)
Pretendentė į Europos Komisijos (EK) pirmininkės postą Ursula von der...
V.Zelenskis „nokautavo“ P.Porošenką (8)
    Pomaidaninio Ukrainos prezidento Petro Porošenko „puota karo metu“...
Dėl Skripalių apnuodijimo S.Lavrovas pirštu dūrė į NATO: „Tai ne „Novyčiok“, o BZ“ (25)
Rusijos URM ministras Sergejus Lavrovas pareiškė, kad Cheminio ginklo draudimo...
Sportas   Laiškai
“PingPongiuko”akademija kviečia (1)
Oficialus klubo Facebook puslapis>>>...
Cristiano Ronaldo sezoną temdo priekabiavimo skandalas (1)
Cristiano Ronaldo – vienas geriausių planetos futbolininkų. Apie šį portugalą...
Lietuvos rinktinės laukia kroatų išbandymas (1)
  Lietuvos nacionalinė vyrų krepšinio rinktinė tęsia kovą dėl galimybės...
 
Kam tarnauja Šaulių sąjunga (9)
Kaip manote ar visi Šaulių sąjungoje pritaria jūsų sąjungos nariui...
Geradarei savanoriai pačiai prireikė pagalbos (1)
Nuo nelaimės nėra apsaugotas niekas. Likimas skaudžiai skriaudžia ir tuos,...
Mulkinanti apklausa “Mes europiečiai”” (3)
Šiuo metu – 2019.05.11, 17:30, – portale lrytas.lt  vykdoma apklausa,...