Kontaktai      Rašykite mums       KK TV       Siūlo darbą       Foto       Prenumerata Lietuviškai По-русски English
turgelis.net
2021 Liepa 31 Šeštadienis
 

V. Mazuronio atviras laiškas „Tvarka ir teisingumas“ nariams

2016-04-04 13:52 | Nuomonių ringas | Komentarų (45)

V. Mazuronis. KK nuotr.

Gerbiami „Tvarkos ir teisingumo“ nariai, kolegos,

neramūs pastarųjų mėnesių politiniai įvykiai paragino mane kreiptis į jus labai svarbiu klausimu.

Daug metų buvau jūsų partijos nariu, kartu su jumis užaugau kaip politikas, bet buvau priverstas išeiti. Išėjau ne dėl asmeninių ambicijų. Išėjau, nes jau tada mačiau, kad kelias, kuriuo eina partija, niekur neveda.

Daug metų po Prezidento nušalinimo partija „Tvarka ir teisingumas“ buvo opozicijoje, daug metų tik kritikavo valdančiuosius ir kai pagaliau visi dirbdami surėmę pečius pasiekėm, kad Lietuvos gyventojai mums suteikė progą patiems tapti valdančiaisiais, kaip partija – padarėm labai nedaug.

Gaila, bet tapo aišku, kad skųstis kitais yra daug paprasčiau nei imtis atsakingo darbo patiems, kuriant klestinčią ir pasiturinčią ateities Lietuvą. Gaila, bet tapo aišku, kad kai kam žiūrėti savo vienasmenių interesų ir bet kokiai progai pasitaikius verkšlenti dėl galimos neteisybės prieš keliolika metų, yra pagrindinis politinis tikslas, nublankstantis prieš valstybės interesus.

Tad leiskit jūsų visų paklausti, kaip politinė partija, keliolika metų verkianti ir dejuojanti, kad yra skriaudžiama, gali apginti Lietuvos žmones, jeigu neapsigina ir neišlipa iš nesibaigiančių skandalų pati?

————

Manau, dar pamenate, kuomet Darbo partija ir „Tvarka ir teisingumas“ ketino susijungti ir tapti stipriausia Lietuvos politine jėga. Deja, bet tai, kaip ir daugelis kitų proveržį galėjusių užtikrinti galimybių, neįvyko. Ir neįvyko tik dėl asmeninių ambicijų ir ego baimių.

Šiandien esu tikras kaip ir tada, buvo padaryta didžiulė klaida.

Tačiau praleistos akimirkos nebesusigrąžinsi ir gyvenimas eina į priekį. Reikėjo apsispręsti, ką daryti toliau, nes tikiu, kad politikai turi tarnauti žmonėms, o ne būti ambicijų įkaitais. Reikėjo ieškoti naujo kelio ir aš jį pasirinkau.

Ne aš vienas tai padariau. Iš keliasdešimt partijos kūrėjų, kurie kartu buvome ir kūrėme partiją „Nikolos“ kavinėje Raseiniuose, šiandien partijoje nebeliko beveik nieko.

Kodėl? Kas nutiko? Manau kiekvienas turite savus atsakymus ir visi jie vienaip ar kitaip teisingi.

Aš užverčiau šį gyvenimo tarpsnį ir pradėjau kitą. Tad nebeketinu dairytis atgal ar keikti visą pasaulį dėl neteisybės, dėl nesėkmių ar kažkieno neišsipildžiusių svajonių.

Turiu ir noriu eiti į priekį, kurti ir žiūrėti, kas bus rytoj, ką galiu padaryti, kad rytoj būtų geriau. Pasakiau tam bergždžiam knaisiojimuisi po praeitį „ne“ ir tai buvo vienas geriausių mano politinių sprendimų. Todėl ir kviečiu jus imtis tokio pat išmintingo sprendimo.

Lietuvai kaip ir tada taip ir dabar tebereikalinga stipri politinė jėga ir savo akimis įsitikinau, kad ta jėga gali būti Darbo partija.

„Tvarkos ir teisingumo“ Jonavos skyrius jau priėmė tokį sprendimą, kelios dešimtys kitų skyrių narių taip pat jau tapo Darbo partijos nariais, kviečiu ir jus, visus likusius, gerai apgalvoti esamą situaciją į kurią partiją atvedė jos vadovybė ir kokį kelią ir tikslą ji siūlo. Ar iš viso siūlo?

Tad kviečiu jums to nelaukti ir negrimzti kartu su, deja, jau skęsti pradėjusia „Tvarkos ir teisingumo“ partija.

Telkime savo partijų rėmėjus, junkimės su savo idėjomis prie Darbo partijos, junkitės prie politinės jėgos, kuri nesikapsto vien tik savo praeityje ir žiūri tik į priekį – ne atgal, nepaisant ir to, ką jei teko išgyventi ar patirti.

Ateikite į komandą, kurią vienija bendri tikslai ir siekiai – Lietuvos žmonių gerovė, pajamos, teisingumas, pagalba ir atjauta vienas kitam, o ne tik partijos išrinktiesiems.

Atminkite, kad tik realūs ir konkretūs darbai pelno žmonių pasitikėjimą ir būtent jais turi būti grindžiamas politinis kelias, o ne lozungais, kaltinimais ir užgautomis asmeninėmis ambicijomis.

Kreipiuosi į jus, nes tikiu, kad būdami kartu galėtume pasiekti dar daugiau. Tad neatsitiktinai visi Darbo partijos skyriai atviri naujiems nariams. Būkit išmintingi, įvertindami esamą padėtį realistiškai ir priimkite drąsų bei teisingą sprendimą, būtiną Lietuvos politinei ateičiai.

Su pagarba,

Valentinas Mazuronis

Darbo partijos pirmininkas, Europos Parlamento narys

Komentarai

 

 

 
  1. ATVIRAS LAIŠKAS VALENTINUI MAZURONIUI
    Neabejoju, kad šis laiškas užgimė ne pačios darbo partijos sieloje, t. y. suvažiavime ar bent tarybos posėdyje. Manau jo idėja kilo prie Valentino prisišliejusioje šutvėje eilinės užstalės metu, desperatiškai bandant gelbėti savo tolydžio šlyjantį žinomumą ir kažkada buvusį patrauklumą. Kas dėl paties laiško – liaudyje yra posakis apie roplį, užantį ir šildymą. Manau, Valentinai, supratai ką norėjau pasakyti. Tarp kito, jei esi toks skaidruolis ir save laikantis padoriu, grąžink partijai Tvarka ir Teisingumas Europarlamento mandatą. Gal tada Tavo laiškas skambėtų bent kiek įtikimiau.
    Kas dėl skendimo (įtariu turi omenyje laivo skebdimą). Tai dar didelis klausimas kurie laivai skęsta. Ir vėl priminsiu patarlę apie skęstančius laivus ir žiurkes. O laivo komanda lieka ir kovoja iki galo. Ir laimi. Tai to paties linkiu ir Tavo laivui, kadangi prieš patį laivą neturiu nieko prieš. Tik prieš laivo kapitoną, nežinia kokiais keliais užgrobusį laivą, vadinamą Darbo partija.
    Algimantas Adomaitis, partijos Tvarka ir Teisingumas Elektrėnų skyriaus pirmininkas

    Thumb up 0 Thumb down 0

  2. Manau, kad daug kas iš tvarkiečių šituo p. Mazuronio pasiūlymu pasinaudos. Tiksliau, protingi pasinaudos, o kiti nueis šunims šėko pjauti.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • Nederėtų Tamstai per daug atsipalaiduoti:
      Konservatorių taikiklyje pirmuoju buvo R.Paksas;
      Antruoju – V.Uspaskich’as;
      Dėl susiklosčiusių aplinkybių Paksas su Uspaskich’u susikeitė vietomis. Dabar trečiuoju numeriu yra TS-LKDP ant kulnų minantis V.Mazuronis. Baigus sudoroti TTP, konservatoriai (duodu savo smetonišką skrybėlaitę prikakoti) imsis V.Mazuronio.
      Taip, kad perbėgėlių į pasoginę mazuroninę partiją gerbūvis ir laimė labai ne ilgalaikė. DP, kaip ir TTP konservatorių numatytos likviduoti, nes tai vienintelis jų išsigelbėjimas likti politikoje, todėl su jokiomis priemonėmis skaitytasi nebus. Arba – arba!
      Jei per ateinančius prezidentinius rinkimus JAV planai matyti V.Mazuronį Lietuvos soste sužlugs, tai iš DP liks tik šviesus prisiminimas.
      Minėsite mano žodį…

      Thumb up 0 Thumb down 0

  3. 1.Kam tiek aistru?2.Pradziai:kodel leidziames valdomi Partiniu UAB?Kur Konstitucijoj :Partiniai sarasai!Tegu partijos kelia kandidatus ,o kas sugalvojo be eiles pagal sarasus!!!???As turiu balsuot ir balsuodamas neturiu pasirinkimo:mano balsa pasiima mane zudanti Partija ir ikisa i Seima pvz:Zigkeri ar vanagaite!!!???Kas is lietuviu balsuotu uz zyda!?Coda:neisiu ir tu neik i ta DURNIU LAIVA=RINKIMUS!Tegu valdo,be musu pritarimo…O Lietuva niekur nedings,nedings ir lietuvis tik:gaila, kad Komunistai sutrype Milijonams gyvenimus ir dar vaiksto sia Zeme….

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • o kas toks yra Paksas?
      Ar jis lyderis? Jokiu būdu!
      Tai verkiantis berniukas, vis dar tebesvajojantis apie prezidentūrą.
      Tačiau svajoti juk nedraudžiama. Paksui irgi – dar Seimas įstatymu to neuždraudė.

      Thumb up 0 Thumb down 0

  4. Prabilo buvęs kurmis TT partijoje, J. Borisovo bičiulis, kuriam Mazuronis užsakė ir asmeniškai įteikė auksinį TT partijos ženkliuką. J. Borisovą su R. Paksu „suvedė“ buvęs TS LKD narys amžinatilsis lakūnas Vytautas Lapėnas ir Mazuronis. Būtent Mazuronis patarė R. Paksui paskirti J. Borisovą patarėju. TT partijos su Darbo partija nesusijungė, nes R. Paksui nesutiko su V. Uspaskich pasiūlymu sujungtos partijos vadovu skirti V. Mazuronį. Dabar šitas šliužas vykdo KGBistės „Magnolijos“ „zadaniją“ siekdamas pervilioti TT partijos narius į Darbo partiją.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  5. Kur Lietuvininkų didybė pasidėjo, blogiau nebegali būti. Šitie ” elitiniai atsieit valdžiažmogiai, išduoda dėl šiltesnės vietelės savo bendražygius, maino partijas, žmonas į kuo jaunesnes, ir dar pamokslauja. Jau taip apsišikę, sėdėtų užpakalius surakę, kad net smilgos įkišt negalėtų, – tai dar postringauja apie dorą. Grynas iškrypimas, nebėra kuo besistebėtis…. pasaulis eina….

    Thumb up 0 Thumb down 0

  6. Partija TT jau priėjo liepto galą, nieko ten neliko, net kandidato į vrm ministrus neturėjo.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  7. stasy, tas “kas rytelis vakarėlis tipu tapu pas … ” yra… žodžiai iš dainos, maniau atpažinsi. Žinoma, kiek sutirštinta, tačiau, kad Mazuronis yra dažnas svečias Daukantynėje, tai faktas. Ką jis ten veikia, kokias užduotis gauna, galima numanyti iš šito kiauliško Mazuronio kreipimosi į TTP narius.
    O štai, specialiai tamstai ir visa humoristinė daina:

    Jei tu būtum žuvytėlė
    Ir plaukiotum ežere,
    Tai aš būčiau žvejo sūnus
    Ir vis gaudyčiau tave.

    Jei tu būtum žvejo sūnus
    Ir vis gaudytum mane,
    Tai aš būčiau balandėlė
    Ir skrajočiau virš tavęs.

    Jei tu būtum balandėlė
    Ir skrajotum virš manęs,
    Tai aš būčiau vanagėlis
    Ir vis gaudyčiau tave.

    Jei tu būtum vanagėlis
    Ir vis gaudytum mane,
    Tai aš būčiau davatkėlė,
    Sėdėčiau bažnyčioje.

    Jei tu būtum davatkėlė,
    Sėdėtum bažnyčioje,
    Tai aš būčiau klebonėlis,
    Tapu tapu pas tave.

    Jei tu būtum klebonėlis,
    Tapu tapu pas mane,
    Tai aš būčiau angelėlis
    Ir tupėčiau danguje.

    Jei tu būtum angelėlis
    Ir tupėtum danguje,
    Tai aš būčiau šventas Jonas
    Ir vis gaudyčiau tave.

    Jei tu būtum šventas Jonas
    Ir vis gaudytum mane,
    Paprašyčiau švento Petro,
    Kad išvytų lauk tave. 😀

    Thumb up 0 Thumb down 0

      • na tai siandien pavarysi, ane.
        gal net dviguba norma komentaru. ir teisingai: gera nuotaika – gera proga daugiau uzdirbti.

        Thumb up 0 Thumb down 0

  8. Tuos seimo narius kurie valdzioj sedi 20m. ir prisibezdeje tiek kad Lietuva tapo nuskekenta reikia ne rinkti bet saudyti!Mano nuomone!

    Thumb up 0 Thumb down 0

  9. Pradėkim nuo to, kad realūs rinkimai kaip ir neegzistuoja. Bet kodėl?

    Pirmiausia,
    į rinkimus eina dauguma žmonių, kurie neturi noro turėti savo požiūrio
    į gyvenimą – kaip kažkas yra pasakęs, „dauguma visada neteisi“. Į
    rinkimus, jeigu ir reikia eiti, tai tik savarankiškai mąstantiems, ir
    ne kitaip.

    Antra, jeigu, sakykim, rinkimų eigoje kažkas eina ne pagal planą,
    valdžia turi tam atvejui įvairius mechanizmus situacijai sureguliuoti.
    Pavyzdžiui, jeigu konkurentas turi pinigų ir elektorato palaikymą, jį
    paprasčiausiai galima apšmeižti ir pažeminti, taip eliminuojant iš
    kovos lauko.

    Trečia,
    kaip galima laimėti svetimam lauke žaidžiant pagal svetimas taisykles?
    Aš galvoju, kad sukurta rinkimų iliuzija yra viena iš gudriausių
    valdžios apgavysčių.

    Galbūt aš nevisiškai
    kompetentingas šiuose klausimuose, bet, mano manymu, nei vienas
    mąstantis ir save gerbiantis žmogus į šiandieninius rinkimus neina. Nuo
    to spektaklio jau seniai visiems bloga. Pats masinės rinkimų sistemos
    mechanizmas yra visiškai neteisingas.

    Visiškai
    sutinku ir pateisinu tokio tipo rinkimus, kurie vyksta tarp žmonių,
    asmeniškai pažįstančių renkamąjį. Pvz., kaimo seniūno rinkimuose visi
    gerai pažįsta tą, kurį renka ir žino, su kuo iš tikrųjų turi reikalą.
    Tokia sistema puikiai tinka cecho viršininko, bendrovės pirmininko ir
    pan. rinkimuose, kur atitinkamo žmogaus priešrinkiminė kampanija
    nevaidina lemiamo vaidmens rezultatams. Bet kai mes renkame deputatus
    ir prezidentą – visiška nesąmonė. Mes bet kokiu atveju nepažįstame to
    žmogaus, todėl pati tokių rinkimų idėja yra tik profanacija ir
    automatinio proceso elementas.

    Jeigu skylė laivo
    dugne yra numatyta to laivo kūrėjų, tai jokie pasiaukojantys įgulos
    veiksmai to laivo neišgelbės ir jis nugrims į dugną. Globalių rinkimų
    sistema, kai mes renkame žmones, kurių nepažįstame, ir yra ta iš anksto
    numatyta skylė laivo dugne, laive, kuris šiuo atveju, visa mūsų
    valstybė. Projektuojant valstybės valdymą, valdžios rinkimas turi būti
    paremtas vadinamaisiais mikrorinkimais. Tik taip mes galėsim užtikrinti
    mūsų valdžios darbo efektyvumą.

    Aišku, daugeliui
    iš užsispyrimo ir nesuvokimo nepatiks, kad jiems neleidžia dalyvauti
    renkant aukščiausią valdžią, bet aš manau, kad valstybės valdymo
    pagrindu turi būti tiesa ir atsakomybė, tauta visa tai supras ir
    įvertins.

    Be to, panaši idėja yra įgyvendinta
    renkant Romos popiežių: susirenka apie 500 svarbiausių kardinolų,
    užsidaro salėje kelioms paroms ir po aršių ginčų ir kivirčų išrenka
    popiežių – patį geriausią. Aš neatsimenu tokio atvejo, kad katalikai
    skųstųsi dėl demokratijos ir laisvės trūkumo, atsižvelgiant į tokius
    rinkimus. Perfrazuodamas žinomą aforizmą pasakysiu, kad valstybės
    valdymas per daug sudėtingas dalykas, kad leisti jame dalyvauti miniai.

    Šiuolaikinė
    rinkimų sistema turi dar vieną rimtą trūkumą: į valdžią ateina tie, kas
    iki jos prasibrauna, bet tai dažniausiai ir būna vienintelis tų
    prasibrovėlių talentas. Valdžioje turi būti tie, kas moka valdyti ,
    taip kaip kapitonu turi būti ne tas, kuris intrigų ir suktybių būdu
    gali juo tapti, bet tas, kuris iš tiesų moka gerai valdyti laivą, nes
    priešingu atveju laivo maršrutas baigsis ties pirmomis uolomis. Ar aš
    neteisus?

    Ir dar apie rinkimus. Laimėjusieji
    juose, vieni ar kiti, tiesiog tampa valdžios perėmėjais, kurie rieda
    tais pačiais senais bėgiais. O juk mes visada tikimės keisti ne tik
    pavadinimą, bet ir politikos kryptį, kuri keis gyvenimo realybę į
    gerąją pusę.

    Realiai pakeisti politinę kryptį yra
    pasisekę tik bolševikams Rusijoje ir nacionalsocialistams Vokietijoje.
    Nors jų atėjimas į valdžią buvo gana skirtingas – bolševikai tiesiog
    laiku sukėlė šurmulį, pildami druską ant senų žaizdų, o
    nacionalsocialistai laimėjo visuotiniuose rinkimuose. Bet abejais
    atvejais valdžia iki jų buvo apimta chaoso ir netikrumo, todėl
    tereikėjo tik perimti vairą.

    Bet jiems pasisekė
    pakeisti politikos vektorių ir pakeisti realybę. Reicho pastangomis
    įvykęs ekonominis, kultūrinis ir intelektualinis pakilimas yra iki šiol
    su niekuo nesulyginamas, o bolševikinė valdžia, kai, pvz., už
    nepristatytą produkciją į frontą fabriko direktorius buvo sušaudomas
    vietoje, „žiauriai“ unikali. Tokie tų dienų įvykiai verčia galvoti.
    Šiandieniniai mūsų pigūs politikieriai už savo darbelius anuo metu būtų
    seniai pakarti savo darbo vietose. Štai taip atrodo asmeninės
    atsakomybės principas. Žiaurus, bet teisingas ir patikimas. Tai ir yra
    tikrasis teisingumas, tai balsu ar nebyliai visada tauta pateisina, nes
    ji to ir trokšta – atsikratyti parazitų ir išgamų, neatitinkančių
    esminių jos gyvavimo principų ir piktavališkai jai kenkiančių.

    Toliau,
    apie šiuolaikinės demokratijos dovanojamų iliuzijų naudą. Jeigu jūs
    manote, kad mūsų tauta yra buka ir atsilikusi – tai taip, iliuzijos į
    naudą, bet aš manau, kad valdžia turi būti atvira ir nuoširdi su savo
    pasekėjais, tik esant tokiai situacijai piliečiai gali dalyvauti savo
    valstybės kūrime. O melas dėl naudos labai greitai virsta į kenkėjišką
    melą – tokia jau melo prigimtis. Valdžios tikslas yra apšviesti ir
    aukštinti savo valstybę, tuo ir pasižymėjo nacionalsocializmas
    Vokietijoje. Būtent dėl to jie ir kovėsi iki galo su 15 kartų
    didesnėmis priešo pajėgomis už kiekvieną namą ir gatvę.

    Rinkimus,
    machinacijas ir visuomenės papirkinėjimą mes matome per visą ilgą ir
    skausmingą Romos imperijos žlugimo laikotarpį, galų gale net ją
    sukūrusios tautos nebeliko – ji išnyko. Aš nematau būtinybės antrą
    kartą lipti ant to pačio grėblio, juk geriau yra mokytis iš svetimų
    klaidų, nors iš savų mes dažniau pasimokome.

    Dabar
    apie demokratiją. Čerčilis yra pasakęs, kad demokratija turi daug
    trūkumų, bet nieko geriau niekas nesugalvojo. Visiška nesąmonė. Man
    asmeniškai Čerčilis nesukelia teigiamų emocijų – jo pastangomis
    Didžioji Britanija, valdžiusi vos ne pusę pasaulio tapo amžina JAV
    skolininke ir tiesiog Britanija. Tokios pergalės ir priešui
    nepalinkėtum.

    Kokie būtent demokratinių valstybių
    pavyzdžiai jus verčia dėti viltis į tokią valdymo formą? Tik netinka
    atsakymai su “jeigu nebūtų to, tai būtų kitaip…” ir panašiai. Ne,
    demokratija, ypatingai šiuolaikinė su liberaliniu nukrypimu, yra
    puikiai įrodžiusi, kad neša tik pražūtį ir degradaciją visai žmonijai.

    Baltoji
    visuomenės dalis demokratų pastangomis išsigimė ir tapo amžinai savęs
    besigailinčiais ir rykštėmis besiplakančiais sutvėrimais, o visa kita,
    palytėta demokratinių „vertybių“, virto į spiegiančių beždžionėlių
    gaujas didžiuosiuose vakarų miestuose. Mintys, kad tai ne demokratija
    ir kažkur yra tikroji, ir t.t., yra nesąmonė. Ji tiesiog negali
    egzistuoti savo idealioje stadijoje, nes tai visiška utopija.

    Pirmiausia,
    valdymas – tai mažumos reikalas, žvelgiant iš visuomenės struktūros
    pusės ir iš pačios daugumos pusės, nes dauguma žmonių paprasčiausiai
    nori gyventi ir pageidauja ypatingai apie nieką negalvoti. Būtent dėl
    to daugumos nuomonė nėra tokia svarbi, kad ir kaip tai bauginančiai
    skambėtų. Dauguma dažniausiai neturi jokios nuomonės tuo klausimu, o
    jei ir turi, tai ne savo. Tokiu atveju išeitų, kad nuomonę galima
    primesti. Šiandieną labai aiškiai matosi, kad demokratija yra tiesiog
    būdas daugumai primesti savo nuomonę (metodai žinomi) taip, kad visi
    galvotų, kad tai jų pačių nuomonė. Taigi, kur tie demokratijos
    privalumai?

    Istorija taip pat parodė visišką
    demokratijos neveiksnumą. Kur dabar yra toji Graikija arba toji Romos
    imperija? O apie šiuolaikinę „demokratiją“ gerų žodžių nebeliko nei pas
    mus, nei pas liberalius vakariečius.

    Dar vienas
    momentas, apie kurį nekalbėjau. Tai, kad žmogus negali egzistuoti be
    idėjos. Visuomenė, kur žmogus gyvena tam, kad paėsti, pamiegoti ir
    pasikrušti – yra pasmerkta visuomenė. Ir visa tai mes matome patys.
    Visuomenė turi turėti tikslą, tarnaujantį visai tautai, kitu atveju
    belieka tik degradacija ir mirtis.

    Demokratija
    pagal savo prigimtį nesuteikia tokio dalyko kaip nacionalinė idėja.
    Pvz., tame ir yra šiandieną tos amerikietiškos svajonės priežastis.
    Svajonės, kuri niekuo daugiau kaip sočiai prikimštas pilvas ir nebuvo.

    Kažkas
    sakė, kad demokratija tai progresyvi santvarka, atsiradusi vykstant
    socialinei evoliucijai. Ši mums į galvas pešama mintis ir verčia
    susimąstyti, kad tai yra tiesiog kažkam naudinga. Taip. Demokratija yra
    atsiradusi dar senovėje ir būtent tada jos buvo atsisakyta kaip
    neefektyvios valdymo formos. Tik dabar ši santvarka yra peršama kaip
    vienintelė ir nepakartojama, nes ji yra labiausiai naudinga vagims ir
    parazitams ir visokio plauko iškrypėliams.

    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    Kalbos
    apie tai, kad demokratija suteikia visiems vienodas teise ir galimybes.
    To mes neaptarsim, nes puikiai matome, kaip tai įgyvendinama realybėje
    – kokios tos teisės, ir kiek jos kainuoja.

    Teisės
    turi būti suteikiamos tik tiems, kas pilnai prisiima sau asmeninės
    atsakomybės naštą. Niekam ne paslaptis, kad vyrai ir moterys turi daug
    fiziologinių skirtumų. Ir kai tik jie pradeda kovoti už lygias teises,
    viskas virsta chaosu ir verčia tiek vyrus, tiek moteris degraduoti.

    Pvz.,
    kas gali būti labiau atstumiančio nei tos būtybės, kurios seksualiniais
    iškrypimais grindžiamus santykius laiko lygiaverčiu šeimos pakaitalu?

    O
    kas gali būti svarbesnio už motinystę? Visos nacionalinės valstybės
    motinystę laikė prestižo ir pagarbos vietoje . O įsigalėjus
    iškrypėliškai liberal-demokratijai motinystė tapo kažkokiu daugumos
    moterų prakeikimu. Šeima dabar vertinama kaip našta, išnyko toks
    supratimas kaip „šeimos židinys“, visi kaip prisukami pradėjo „kalti“
    pinigus. Dauguma supratimų ir postulatų tapo tokie savaime suprantami,
    kad žmonės jau nebesuvokia, kad viskas gali būti kitaip.

    Jeigu
    atskiro žmogaus teisės tampa grėsme nacionalinės visuomenės
    egzistavimui, tai kur ta demokratijos logika, kur sveikas protas?
    Žmogui nuo mažumos kala į galvą, kad jis „ gali viską, kas netrukdo
    aplinkiniams“, o paskui visi stebisi, kodėl visi užmiršta antrąją
    postulato dalį ir lieka tik „gali viską“.

    Kaip sakė kapitonas Vrungelis iš seno animacinio filmo – „ Kaip laivą pavadinsi, taip jis ir plauks“.

    Demokratai
    pavertė laisvę pagrindiniu tikslu, o rezultatas toks, kad turime visą
    spektrą „laisvių“, tik reikėtų pabrėžti, kad negatyvios „laisvės“ yra
    labiau prieinamos ir paprastesnės, nei laisvė kurti ir statyti. Ir iš
    to mes turime visą eilę laisvų profesijų: kileris, prostitutė,
    narkokurjeris – tai, kas ankščiau buvo gėda ir žemas lygis – tapo
    naudinga ir net romantizuota.

    Demokratinė
    visuomenė pasiskelbė save laisvai besireguliuojančia. Tai yra
    pasivadino dar vienu pasakišku pavadinimu „rinkos ekonomika“ – kuri
    pati save reguliuoja ir savaime tampa labai gera. Patys net ežiukai
    negimsta – viskam reikia specialių pastangų. Ir kuo sudėtingesnė ir
    efektyvesnė sistema, tuo į ją reikia daugiau pastangų įdėti. Būtent
    tokį suvokimą ir suteikia nacionalinė arba nacionalsocialistinė
    valstybės santvarka.

    Kiekvienam savo – štai yra
    nacionalinės valstybės ideologija. Jeigu tu esi geras vadovas – būsi
    direktorium, jeigu turi tvirtą ranką – būsi kariu. Paprasta ir
    efektyvu. Ir svarbiausias dalykas – tai asmeninė atsakomybė už
    kiekvieną veiksmą. Jeigu tau suteikta galimybė vadovauti valstybei,
    žinoma, tu gausi apsaugą, automobilį ir kitas privilegijas. Ir kas be
    ko, jeigu dėl tavo kaltės padaryta žala, tu negalėsi tiesiog
    atsistatydinti lyg būtum paprastas šaltkalvis, sugadinęs plaktuką, o
    būsi tiesiog pakartas ant sausos šakos. Kaip sakoma, jei jau žuvimi
    pasivadinai, teks nert į vandenį.

    Būtent
    visuomenėje, sukurtoje idėjos pagrindu – didelės teisės suteikiamos
    mainais į prisiimamą didelę atsakomybę. Štai tokia santvarka gali
    pretenduoti į efektyvumą.

    Pažvelkit į Europą:
    demokratų ir visuomeninių „vertybių“ mylėtojų pastangomis baltoji
    visuomenės dalis sparčiai nyksta visoje Europoje ir jeigu tai yra
    savaime suprantamas reiškinys ir evoliucija, tai eina ta evoliucija kuo
    toliau ir ilgam. Jeigu mes prisiimsime idėjas apie natūralią eigą, kai
    nyksta ištisos etninės grupės, tai kam iš viso gyventi, juk „visi kada
    nors mirsime“ – tai sėdėkime ir laukime mirties.

    Bet
    aš tikiu žmonija. Aš tikiu, kad žmogus gali daug ką. Juk mes ne
    paprasti gyvūnai, mes nelaukėme milijono metų, kol mums užaugs sparnai,
    mes sukūrėme lėktuvą ir skraidome.

    Atėjo laikas,
    kai mes negalime laukti, nes laikas šiuo atveju mums ne sąjungininkas,
    negalime vien maitintis demokratinių vertybių iliuzijomis „ rytoj bus
    geriau“, kai aplinkui nykstanti mūsų padermė ir įsigalintis
    materializmas su savo dvasine degradacija. Privalom imtis veiklos
    nedelsiant.

    Žmogus – tai visatos lygio jėga ir
    greitai mes naudosim gravitacinę ir juodųjų skylių energiją – tai ne
    pasakos. Svarbiausia pakeisti kryptį, numesti į šalį tas brukamas
    demokratines „vertybes“ ir „užsikalk pinigų ir prikimšk pilvą“ gyvenimo
    stilių.

    Mums pavyks gyventi geriau vadovaujantis savo mąstymu. Jei tikėsime savimi – ateitis priklausys mums!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • gaila, kad taip lakoniskai.
      gal galetum placiau viska aprasyti? giliau isgvildenti?

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • Tai ką siūlote?
      Demokratija jums negerai, autoritarinė sistema taip pat ne, kas lieka?
      Ką reiškia: “Mums pavyks gyventi geriau vadovaujantis savo mąstymu. Jei tikėsime savimi – ateitis priklausys mums!” ? Bijau, kad vien nuo tikėjimo savimi mažai kas priklauso, nes tą tikėjimą dar reikia realizuoti materijoje. O čia jau prasideda… Vienur (demokratinese valstybėse) save realizuoti yra lengva, kitur tave tiesiog sugniuždys, jei tik tas tikėjimas neatitinka valdančiųjų tikslų.
      Sakote, mikrorinkimai? Nelabai suprantu kas tai yra, tačiau Popiežiaus rinkimų pavyzdys vargu ar tinkamas? Pirmiausia, tai iš kur imsis tie “kardinolai”, kuriems suteikiame galią išrinkti mums aukščiausią valdžią? Juos taip pat reikia kažkaip išrinkti arba paskirti. Pagal kokius kriterijus ir kaip? O katalikai dėl demokratijos ir laisvės trūkumo nesiskundžia, nes Vatikanas nėra demokratinė valstybė- tai teokratinė monarchija. Vargu ar kurioje kitoje šiuolaikinėje nemusulmoniškoje valstybėje tokia valdymo forma įmanoma?
      Klausiate: “Kokie būtent demokratinių valstybių
      pavyzdžiai jus verčia dėti viltis į tokią valdymo formą?” Atsakymas trumpas- tai Skandinavijos valstybės, prie kurių jau baigia priartėti Estija, nes perėmė jų (suomių) rinkimų sistemą.
      Apie Lietuvą kai demokratinę valstybę kalbėti net neverta, nes tokie nesame. Mes esame autoritarinė valstybė su kai kuriais demokratijos požymiais. Rinkimų sistema yra žemiau bet kokios kritikos, nes tai ne rinkimai, tai tik pačių įžūliausių (Jūs teisus!) prasibrovimas į valdžią, o prasibrovus jos naudojimas savo ar savo grupuočių siauriems, o kartais net makabriškiems tikslams. Kaip taisyklė- įžūlumas ir protas visai skirtingos kategorijos.
      Deja, bet Tauta taip ir nesurado jėgų tą apgavystę išguiti. Tauta pasirinko lengvesnį kelią- emigraciją.

      Paskutinis išvykstantis iš Lietuvos- neužmirk užgesinti šviesos!

      O už valstybės sunaikinimą turime būti “dėkingi” pirmiausia Landsbergio gaujai, nes tai jie pastatė valstybę ant bėgių vedančių į nebūtį…

      Thumb up 0 Thumb down 0

  10. mazuronis pasirinko labai tinkama momenta pribaigti paksistus.
    paksas pats savo partijai kase duobe ir sukale karsta. o kai nerado geresnio kandidato uz gyli – ilipo i karsta ir uzsidenge dangti. sau ir partijai.
    belieka tik nuleisti i duobe ir uzkasti. nieks kits cia nekalts.
    o mazuronis naudojasi paksistu pagrabu. kazkodel nemanau, kad jis pats butu taip sugalvojes ir taip laiku pataikes. man mazuronis atrodo per daug negudrus tokiai politikai.
    bet kuriuo atveju – tai faktas.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  11. Na jau Mazuroniu verstaskuriu semynele,,kazin jei taip pultu kai Paksa tiek metu senai butu prideje i kelnes. Kas jei ne Paksas ji ir jo suneli uzantyje susilde.Zinoma tokiems perejunams ne motais,todel kyla klausimas kiek kartu galima keisti isitikinimus, savo partijos strategija.Siems ji negalioja

    Thumb up 0 Thumb down 0

  12. Jei taip DP oponentai, užsimoję sužlugdyti jo Viktoro padovanotą partiją, sugalvotų apkaltinti poną buvusį ministrą Valentiną kokiu išduotu leidimu suprasti ir poveikiu į kokį nors poveikį, bei dvyliką metų diena iš dienos patampytų po instancijas ir žiniasklaidą, niekindami jį ir šmeiždami, labai norėtųsi pamatyti, kaip tada čiulbėtų tas Mazuronis, dedantis visas pastangas, kad konstitucinių dvasių proteguojami niekšai bet kokia kaina liktų valdžioje ir toliau mulkintų bei engtų tautą.
    O iš tokio išdaviko bet ko galima tikėtis, o peilio į nugarą – tuo labiau.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  13. Taip daro komunistines -kgbistines nuo..sos! Mano nuomone ir V.L. su savo anuku!(mano nuomone)!

    Thumb up 0 Thumb down 0

  14. Auksiniai žodžiai:
    Tad kviečiu jums to nelaukti ir negrimzti kartu su, deja, jau skęsti pradėjusia „Tvarkos ir teisingumo“ partija.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  15. Nauja mada Lietuvoje- visi kas tik netingi skaito TTP pamokslus. Kadangi norinčiųjų daug, tai pageidaujantys kreipiatės į Viršininkę ir rašotės į eilę. Gabrieliui Anūkui ir jo valdiniams sakykla be eilės.
    Čia tokie naujoviški skiepai- iškoneveikei TTP- nuodėmės atleistos. Jei kas tylės, tas lieka Juodajame Sąraše ir apie skaistyklą (adresas Daukanto a) net nesvajokite. Ypač reikia stengtis tiems, kurie ką tik patys buvo teisiami už keliasdešimties milijonų nuslėpimą (pamokslą ir jo autorių žr. viršuje). Paspardai gulintį ir pats sau (ir Viršininkei) taip patinki, toks gražus, toks didvyriškas atrodai… Aina sau!

    O tą baudą už EŽTT sprendimo nevykdymą, kaip visada, sumokės runkeliai. Tie kurie dar užsilikę Lietuvoje.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • – taip ir sakyk kad gaila babos ir jos draugės antanienės. o tai prigalvoji čia nesvietiškai bili ka , o tu žmogus galvok čia pas ką kurioje vietoje razinkos spragsi ..

      Thumb up 0 Thumb down 0

      • Kad mano nuomone, šitoje vietoje reikia gailėti ne Babos su Antanienė ir ne TTP, bet veidu į purvą puolusio Mazuronio. Nors ponas kažką ten apie moralę sapalioja, bet pats elgiasi kaip paskutinis šunsnukis.
        “Tarnas didysis”, kuris vardan tos tarnystės Briuselio į Lietuvą iškeisti nepasiryžta. Liežuviu paplakti nesunku, ypač kai padorumo važtai atsileidę.

        Thumb up 0 Thumb down 0

        • Jūs ne manęs su Antaniene gailėkitės, o savęs pasigailėkit, kad tokie nesupratingi ir leidžiatės visokių niekšų mulkinami.

          Thumb up 0 Thumb down 0

        • O ką Jus ten Mazuroniui galite prikišti ?, ..kaip sako žmogus taip ir buvo . Išėjo iš TTP perėjo į DP ir kol kas nuo jo visos Vyktoro utėlės kaip vanduo nuo žąsies . Tai ką jis ne taip rašo ? O bus taip kad , pradžioje jo DP vadovavimo visi komentarai tik juoką kėlė ,.o va rinkimams artėjant jo kalbos tampa labai prasmingos, įtaigios .. .kai kuriais atvejais tenka net pritarti . ..(kaip šis) ..Žmogaus aiškiai progresuoja kaip partijos vadovas .Mažais žingsniais galima ir Jeruzale pasiekti .!

          Thumb up 0 Thumb down 0

          • Aha stasy. Tik tas Mazuronio progresas yra tiesiai proporcingas apsilankymams prezodentūroje. Juk vieša paslaptis, kad kas rytelis vakarėlis tipu tapu pas Grybauskaitę. Tik kada jis tame Briuselyje dirba ir ką ten tų jo taip “mylimų” Lietuvos ir Europos žmonių labui nuveikė? Kažkaip nesigirdi jo darbų.

            Thumb up 0 Thumb down 0

          • Na Cha Jus čia jau užlenkėte . Butkevičius ir tas neturi teisės ten dažniau nei karta per savaite (pirmadieni) rytais rodytis .:)) matyt baba Tamsta vėl saldžiarūgščiais sausainiais vaišino .:)

            Thumb up 0 Thumb down 0

      • Specialiai stasiui:
        Noriu atkreipti dėmesį į tai, kad tiek V.Mazuronis, tiek A.Mazuronis, tiek ir P.Gylys bei V.Vasiliauskas yra praradę mandatus nelegalai, nes jie neatstovauja savo rinkėjų interesų.
        Tai ką tas Tamstos taip giriamas nelegalas gali nelegaliai dirbdamas Briuselyje padaryti gero Lietuvai?
        Jei V.Mazuronis turėtų bent krislelį sąžinės, tai grąžinęs mandatą TTP, tyliai sėdėtų DP biure ir ruoštųsi artėjantiems rinkimams, o ne konservatorinėmis kategorijomis žlugdytų kitas partijas, juolab tą, kuri iš architekto jį politiku padarė.

        Thumb up 0 Thumb down 0

  16. Nu niekada nepatikesiu,kad atsiras daUGUMA,KURIE BALSUOS UZ DARBO PARTIJA.Nu slykstu skaityti tokius briedus.Gal mazuronis galetu atsakyti,kodel seimas nerenka i ministrus gerb.Gylio???Mazuronis padare klaida,kad pervelai perbego i kita partija,o tauta padare nedovanotina klaida,kad nepasirinko DRASOS KELIO.Tvarka ir teisingumas PLIUS DRASOS KELIAS=JEGA.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • ar tarp venckiniu sektantu yra nors vienas bent apysveikis.
      p.s. apie kokia tautos klaida zvygauji, pedodebile?
      juk vis kliedit, kad didzioji, protingoji, mastancioji, doroji tautos dalis, lietuviai, pilieciai, patriotai, kariai savanoriai, katalikai, namu seimininkes, studentai, rinkejai, emigrantai ir imigrantai vienareiksmiskai palaiko ir remia dvigubo zudiko pediko vardo partija ir harliavos mergaites venckienes sektos reikala

      Thumb up 0 Thumb down 0

  17. – na kol ‘bušlatiniai’ pasak to pačio Mazuronio verkia dėl buvusių šildymo sąskaitų , Mazuronis žengė labai protinga žingsnį ..ir gal ne tiek ypatingai tikėdamasis iš to gauti savo partijai naujos mėsos , kiek stojo pirmas į eilę pretenduodamas juos pasirinkti pirmam .Na spėkite ką rinksis tvarkiečiai jei tos partijos lupena imtu gretai skęsti ??. Meilėje ir politikoje taisyklės negalioja. Jei ne tu tai tave .Antras aspektas pats pareiškimas ..kurio tekstas parinktas labai teisingai ..užkasti praeitį ir pasiūlyti ateitį , ta sunku bus pamiršti .

    Thumb up 0 Thumb down 0

  18. P. Mazuroni, geriau patylėkit. Būdamas Aplinkos apsaugos ministras jūs taip įklampynote į skolas žmones, apšiltindamas namus, kad jie ilgai dar negalės atsigaut. O ir partija Tvarka ir Teisingumas negali kažką padaryt, kai išduoda ją tokios partijos kaip Darbo ir tokie išdavikai kaip Mazuroniai

    Thumb up 0 Thumb down 0

  19. kai žmogus pakeičia spalvą, perbėga kažkur kitur ir pradeda spjaudytis į savo buvusius bendražygius, tai jau kažkur matyta.. Grybauskaitė, Linkevičius ir n pavyzdžių kai buvę komunistai dabar nuolankiai laižo naujiems šeimininkams. Yra toks žodis išdavystė, matyt venas iš bjauriausių žmogaus bruožų.

    Thumb up 0 Thumb down 0



 
Video reportažas



Nerpigiau./lt/produktas/505/nusikaltimas-valstybes-vardu

Aktualu. Komentarai
Ką dovanoti krikšto tėveliams?
Sportas tampa madingu
Foto reportažai Aktualu Naujausias numeris
Praktiškos dovanos žmonėms, besidomintiems konditerija 
Draugų rate turite žmogų, kuris kiekvieno susitikimo metu atsineša kažką saldaus? Jo šokoladiniai...

Vidurnaktį baigs galioti judėjimo ribojimai tarp savivaldybių 
Po antradienį įvykusio neformalaus ministrų pasitarimo, sveikatos apsaugos ministras Arūnas Dulkys žiniasklaidą informavo,...

„Baltic Block“ plečia partnerių tinklą: pradeda bendradarbiauti su tarptautine padėklų ir konteinerių nuomos bendrove „Chep“ 
    Viena didžiausių medienos drožlių padėklų gamintojų Europoje, Latvijos kompanija „Baltic Block“,...

Lietuvos miestuose vyks piketų banga dėl Seimo darbo grupės netinkamai išnagrinėtos situacijos Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centre (4)
Žurnalistas Liudas Dapkus rašo, kad „istorija yra svarbus kovos ginklas“. Šių dienų įvykiai...

„MOKI VEŽI“ atveria parduotuvių duris 
Nuo kovo 15 d., laikantis visų saugos reikalavimų, atidaromos visos šalyje veikiančios 24 „MOKI...

Grįžimas į biurą po pandemijos: ko prireiks? 
Spartėjant skiepijimo procesui ir keičiantis karantino sąlygoms, daugelis įmonių jau pradeda svarstyti apie...

Anekdotas










Naujovė KK Facebook
Reklama

Politika   Bylos, sukrėtusios Lietuvą
EP narys A. Kubilius: „Nestabilumas Rytų Partnerystės regione tampa nauju jo bruožu“ (1)
Europos Parlamento narys, Euronest Parlamentinės Asamblėjos (PA) pirmininkas Andrius Kubilius,...
Valdžios sektoriaus balansas 2020 metais: 3,5 mlrd. eurų deficitas
Išankstiniais duomenimis, 2020 metų Lietuvos valdžios sektoriaus deficitas sudarė 3,5...
Prezidentas kviečia šalinti kliūtis didelės rizikos grupių skiepijimui (2)
Lietuvos Respublikos Prezidentas Gitanas Nausėda, antradienį nuotoliniu būdu susitikęs su...
 
LAT pritarė apeliacinės instancijos teismo išvadoms dėl Vilniaus universiteto pareigos atlyginti neturtinę ir turtinę žalą Norvegijos kalnuose žuvusios studentės tėvams (6)
Lietuvos Aukščiausiasis Teismas atmetė Vilniaus universiteto kasacinį skundą ir paliko...
Nepramušamas VU „betonas“ – aukšti teisėjai ir prokurorai? (5)
Giedrė Gorienė „Ir mažas akmenukas didelį vežimą išverčia“, – sako...
Kada naikinsime nereikalingus teismus? (5)
Giedrė Gorienė Kada naikinsime aukštesnės instancijos teismus? Kam jie apskritai...
 

Teisėsauga   Verslas, ekonomika
Tikslinamos asmens sulaikymo sąlygos – aiškesni pagrindai ir procedūros (2)
Geriau įgyvendinti asmens teisę apginti savo laisvę, aiškiau reglamentuoti laikinojo...
Prezidentas paskyrė Lietuvos apeliacinio teismo Civilinių bylų skyriaus pirmininką (2)
Lietuvos Respublikos Prezidentas Gitanas Nausėda, vadovaudamasis Konstitucija, Teismų įstatymu ir...
Lietuvos advokatūra apie šios dienos sulaikymus: Lietuvoje įsivyrauja „sulaikymo prezumpcija“ (2)
Lietuvos advokatūra, reaguodama į žinomų mūsų šalies asociacijų ir asmenų...
 
Georgij Nikonorov jungiasi prie „Yukon Advanced Optics Worldwide“ vadovų komandos
Aukštųjų technologijų bendrovės „Yukon Advanced Optics Worldwide“, gaminančios civilinius termovizorinius...
R. Viršilas. Kiek įmonių socialinėje atsakomybėje yra atsakomybės?
Rolandas Viršilas  Jau metai, kaip gyvename naujos realybės – pandemijos...
„SME Finance“ steigia neobanką verslo klientams
Tikimasi, kad tik verslo klientams skirtas neobankas veiklą pradės 2021...
Krašto apsauga   Užsienis
Krašto apsaugos viceministras M. Abukevičius: „Kibernetinis saugumas – visų atsakomybė“
Efektyviai užtikrinti ypatingos svarbos informacinių išteklių valdytojų kibernetinį saugumą, stiprinti...
Lietuvos kariuomenei perduoti dar 142 nauji sunkvežimiai „Unimog“
Spalio 21 d. Lietuvos kariuomenei perduoti dar 142 nauji penkių...
R. Karoblis naujuoju kariuomenės vadu siūlo Sausumos pajėgų vadą gen. mjr. V. Rupšį (1)
Krašto apsaugos ministras Raimundas Karoblis naujuoju Lietuvos kariuomenės vadu Prezidentui...
 
Pretendentė į EK pirmininkes sulaukė europarlamentarų reakcijos (1)
Pretendentė į Europos Komisijos (EK) pirmininkės postą Ursula von der...
V.Zelenskis „nokautavo“ P.Porošenką (8)
    Pomaidaninio Ukrainos prezidento Petro Porošenko „puota karo metu“...
Dėl Skripalių apnuodijimo S.Lavrovas pirštu dūrė į NATO: „Tai ne „Novyčiok“, o BZ“ (25)
Rusijos URM ministras Sergejus Lavrovas pareiškė, kad Cheminio ginklo draudimo...
Sportas   Laiškai
“PingPongiuko”akademija kviečia (1)
Oficialus klubo Facebook puslapis>>>...
Cristiano Ronaldo sezoną temdo priekabiavimo skandalas (1)
Cristiano Ronaldo – vienas geriausių planetos futbolininkų. Apie šį portugalą...
Lietuvos rinktinės laukia kroatų išbandymas (1)
  Lietuvos nacionalinė vyrų krepšinio rinktinė tęsia kovą dėl galimybės...
 
Kam tarnauja Šaulių sąjunga (9)
Kaip manote ar visi Šaulių sąjungoje pritaria jūsų sąjungos nariui...
Geradarei savanoriai pačiai prireikė pagalbos (1)
Nuo nelaimės nėra apsaugotas niekas. Likimas skaudžiai skriaudžia ir tuos,...
Mulkinanti apklausa “Mes europiečiai”” (3)
Šiuo metu – 2019.05.11, 17:30, – portale lrytas.lt  vykdoma apklausa,...