Na, iš tikrųjų… Atrodo, kad chamizmo viršūnėje Lietuvos vyrai įsitvirtino ilgam. Ar vyrai Lietuvos – kitas klausimas. Ar tie vyrai Lietuvos piliečiai? Čia reiktų specialaus tyrimo, kad būtų galima nustatyti, kiek pilietybių turi didžiausias neišprusėlis ir chamas.
Šis chamas, išgirdęs, kad Lietuvos Prezidentė į žurnalistų klausimą atsakė, jog pagal kalbas nesiruošia taikyti itin griežtos bausmės teisėjai Neringai Venckienei, pasinaudodamas viduramžių rūmų klouno privilegija išsakyti, ką sumanęs valdovui, paleido niekingą tiradą Prezidentės atžvilgiu.
Reiktų save sureikšminusiam akiplėšai įžvelgti ribą tarp valdovo ir klouno. Prezidentė išsakė nuomonę, kurią jai leidžia jos prerogatyva. Jos nuomonė buvo giliai žmogiška, su atjauta ir vykstančios dramos supratimu. Klounas, deja, nederamai ir šlykščiai išsišoko.
Nepaisant to, TV3 televizija su žurnaliste, bandydama pakomentuoti šį įvykį, veltui stengėsi parodyti bešališkumą – laida akivaizdžiai reklamavo klouno internetinę buveinę.
Policija, atrodo, kreipėsi į Žurnalistų etikos komisiją. Pabaiga turėtų būti akivaizdi – chamas turėtų būti nubaustas, jei neįrodys, jog yra nesveiko proto. Tačiau, kaip teko girdėti, Prezidentė paprašė neteikti didelio dėmesio šiam pasibaisėtinam išsišokimui jos atžvilgiu…
Na ir ką gi – Prezidentė pasielgė labai blogai. Šis chamo spjūvis nėra tik spjūvis Aukščiausiam Lietuvos asmeniui, talentingai moteriai, Prezidentei, kuri tikrai priklauso Europos politinio elito sluoksniui. Tai yra spjūvis Lietuvos tradicinei moralei, kuri, galutinai nesugriauta okupacijos metais, šiuo metu valstybės struktūras peraugusių neišprusėlių yra visiškai atvirai galutinai malama į miltus, kuriant nemoralius įstatymus, juos amoraliai pritaikant, apeidinėjant taip, kaip moralinių neišprusėlių ir dvasios vargšų klanui geriau.
Čia kilniadvasiškumas yra kenksmingas. Juk šis chamas nėra Panevėžio kalėjime kalinti senutė, kuri maldauja malonės. Šis chamas agresyvus, kokios paprastai būna agresyvios vidutinybės, o kaip sakė Dostojevskis, “nieko nėra labiau negailestingo nei vidutinybės kova prieš talentą“. Šis chamas taip kompensuoja savo intelektualinį bei kultūrinį neįgalumą, bandydamas savo chamizmą pateikti kaip tikrą intelekto produktą.
Visuomenė atkreipė dėmesį: kai interneto komentare kažkoks asmuo Gintarą Jasaitį, Generalinės prokuratūros prokurorą, pavadino pedofilu, šis žmogelis, atrodo buvo surastas net Airijoje ar kažkur kitur. Kai kažkoks chamas vinokuras šlykščiai užgavo Lietuvos Prezidentę, tikėdamasis taip pakelti savo populiarumą, televizija jam skyrė labai dviprasmišką dėmesį.
Ar buvo tikimasi tą pažeminimą ištiražuoti? To siekė žurnalistė ar šventasis šios TV savininkas? Deja…
Lietuvos žmonės iš tokių dalykų nebekikena, o pasibaisi. Nes per ilgai nutriušę menkystos internetinių portalų žonglieriai kikeno iš jų papročių, tradicijų, moralinių nuostatų.
Šis neišprusėlis turėtų žinoti seniausius žydų religinius raštus, tame tarpe ir istoriją apie Chamą.
Nojaus sūnus Chamas, Kanaano tėvas, pamatęs jauno vyno prigėrusį tėvą nuogą, pasityčiojo iš jo. Nuo tų laikų žmonių moralė Chamo vardu pavadino visus neišprusėlius, nemandagius akiplėšas, kurie savo išsišokstančiu elgesiu pažeidžia kito žmogaus orumą bei garbę. Ir ta tradicija jau keli tūkstančiai metų demonstruoja pasauliui dvasingumo lygmenį ir vertybes, kurias žmonija pasirinko.
Kristus kalbėjo apie perlus, kurių neverta mėtyti kiaulėms. Tačiau po to seka labai įdomūs ir daug reiškiantys žodžiai : „nes jos jus sudraskys“.
Nuo seniausių laikų, pasirodo, buvo žinoma, kad kiaulės, pajutusios rijimo skonį, nebegali sustoti ir sudrasko savo maitintojus.
Ar tik nebus taip jau atsitikę Lietuvoje? Atrodo, kad tik teisėjai besiteisia dėl įžeistos jų garbės ir orumo ar pažeminimo. Jei atitinkamos teisėsaugos ar teisėtvarkos institucijos mato, kad akivaizdžiai Prezidentės garbė piktybiškai pažeista, turėtų prisiminti lygių galimybių įstatymą ir nesiklausti Prezidentės, kaip su vienu ar kitu chamu elgtis. Prezidentė galbūt nenori, kad būtų akcentuojamas Chamo „žygdarbis“, tačiau visuomenė, bent jau Lietuvos moterys, tikrai turėtų būti patenkintos, kad už šį įžeidimą būtų skirta tinkama bausmė.
O Lietuvos vyrai, kurių dar tikrai yra, turėtų chamui ilgai priminti jo pasišlykštėtiną poelgį.
Per Rusijos televiziją dažnai žiūriu laidą „Pustj govoriat“. Ten kelis kartus per savaitę gali pamatyti, kaip viso kaimo akivaizdoje girtuokliai tėvai sušaldo ar nužudo vaiką, kaip patėvis, kaimui ir žmonai matant, siekia prievartinių seksualinių santykių su podukra ir, jos nepalaužęs, žvėriškai subado peiliu… Ir paskutiniu metu į laidą pakviesti iškilūs žmonės ar Dūmos deputatai vis dažniau atvirai pareiškia, kad tai ne šios šeimos nelaimė – tai visos Rusijos nelaimė – girtuoklystė, žiaurumas, prievarta…
Ar ne laikas ir mums, kurie negalime susitaikyti su ciniškai išvešėjusiu chamizmu, pagalvoti, kad subordinacijos principas, kuris egzistuoja gamtoje, yra būtinas mūsų gyvenime? Ir jeigu norime, kad vaikai gerbtų tėvus, mokiniai – mokytojus, kad čia yra mentalinio ir kultūrinio palikimo perimamumo kodas, be ko žmonija negalėtų vystytis, turime savo požiūrį išreikšti viešai. Kitaip chamai lauks, kad kikentume drauge su jais, o jei kikensime – liksime tiesiog kikenantys chamai, ir ši klounada ves visuomenę į galutinę moralinę degradaciją.
Jie turi pajusti mūsų požiūrį. O jei vystėsi tokioje kultūroje, kuri neišmokė elementarių žmogaus gyvenimo taisyklių, privalu jiems tai pasakyti ta kalba, kurią jie geriausiai supranta.
Kodėl gyvuliams naudojamas rimbas? Todėl, kad jie nemoka žmonių kalbos.