Kontaktai      Rašykite mums       KK TV       Siūlo darbą       Foto       Prenumerata Lietuviškai По-русски English
2019 Lapkritis 17 Sekmadienis
 

Neringa Venckienė – potenciali grėsmė „paulauskininkams“ per Prezidento rinkimus?

2013-12-21 16:34 | Bylos, sukrėtusios Lietuvą | Komentarų (569)

Politiniuose kuluaruose baiminasi, kad N.Venckienė nedalyvautų Prezidento rinkimuose, nes ji gali susirinkti protesto elektorato balsus. KK nuotr.


Kristina Sulikienė

„Paprastam“ piliečiui turbūt nesuvokiamos tos Seimo rokiruotės: tai atiminėja teisinę neliečiamybę Neringai Venckienei, tai paskui, kai matyt, garsiosios bėglės populiarumas kiek nuslopo, pradeda atiminėti Seimo nario mandatą. Prieš metus Seimas su įvairiausiomis institucijomis atiminėjo vargšę brolio mergaitę. Atiminėjo ir pinigus per įvairias bylas ir baudas.

Toks įspūdis, šiai valstybei su jos keista valdžia vis ką nors reikia iš Neringos Venckienės atimti, tik, žvelgiant pagal fizikos dėsnius, norisi paklausti: ar nebręsta koks nors atoveiksmis į šitą neatodairišką atiminėjimo procesą?

Apkaltos procedūros Seime metu konservatorius Andrius Kubilius labai tvirtu tonu, stengdamasis išlaikyti šaltakraujiškumą, aiškino, jog čia iš viso yra darbo teisė pažeista, žmogus neina į darbą, ir turi būti atleistas. Nes nenori eiti į darbą.

Staiga šitokiam uoliam konservatoriui paoponavo Viktor Uspakich, pasakydamas, jog labai jau įdomūs yra konservatoriai: kai N.Venckienė neva neina į darbą – ją reikia atleisti, o kai Ukrainoje protestuojama dienų dienomis, konservatoriai sako: kaip gerai, kad žmonės neina į darbą, važiuokime jiems padėti protestuoti.

„Ne jūs priėmėte Neringą Venckienę, ne jūs ir atleisite“, – gana aršiai pasakė V.Uspaskich. – „Jos darbdavys – Tauta, o ne jūs.“.

Iš tiesų – juk Neringą Venckienę išrinko ne Seimo nariai būti jų kolege – nors kad ir kaip jie jaustųsi „senbuviais“ prieš „naujokę“. Ją išrinko Tauta. Seimas dar pavasarį, balsuodamas dėl teisinės neliečiamybės atėmimo, galimai pažeidė Tautos valią – nes sutikdami „leisti suimti“, privertė Seimo narę bėgti iš Lietuvos – visi juk žinome, kokios kalėjimuose sąlygose, ir kiek „laimingų suimtųjų“ gyvenimą baigia… kilpose. Ir visais atvejais teigiama, jog patys – niekas nė netiria, kas ten už aukštų ir storų kalėjimų sienų vyksta.

Šitoks skubėjimas, netgi galimai pažeidžiant Seimo statutą ir Konstitucinio teismo nutarimus, kurie reglamentuoja išimtinius atvejus, kai Seimo nariui gali būti rengiama apkalta už akių – tai kai jis nuteistas ir atlieka bausmę kalėjime, o jo nusikaltimas įrodytas, ir dėl to nekyla jokių abejonių – yra keistas, ir verčia ieškoti kitų priežasčių.

Situacija su N.Venckiene nė iš tolo nepanaši į KT nutarime aprašytąją – jai net įtarimai nepareikšti, ji nėra apklausta. O prokuratūra net dorai nežino jos buvimo vietos.

Tam, kad seimūnai atrodytų teisūs, vienas dienraštis vis pastebi N.Venckienę kokiame nors Čikagos skersgatvyje – nors, šaltinių duomenimis, ji tikrai Čikagoje negyvena…

Ko gi bijo Seimo nariai, šitaip uoliai balsuodami tiek už teisinės neliečiamybės naikinimą, tiek ir už antikonstitucingumu dvelkiančią apkaltos procedūrą? Gali būti, jog labai bijoma Neringos Venckienės kandidatavimo Prezidento rinkimuose.

Kokie N.Venckienės koziriai, kad ir prieš Artūrą Paulauską? A.Paulausko „arkliukas“ bus kaip visada – „ištirti rezonansiniai nusikaltimai ir H.Daktaro pasodinimas“, tačiau Tauta seniai teisėsaugos pasakomis netiki. Tauta labiau linkusi į neteisingumo patirties pusę – nes nuo to kenčia kas antras šalies gyventojas, pusantro milijono ikiteisminių tyrimų, kuriuose skęsta Tauta, rodo teisėsaugos totalų išsigimimą ir piktnaudžiavimą – apie ką nuolat ir kartojo Neringa Venckienė. Artūro Paulausko populistiniai šūkiai, jog Lietuvoje teisėsauga puiki ir viską ištyrusi, nėra labai stiprus rinkiminis argumentas.

Neringa Venckienė, nors ilgus metus dirbo teisėja, ir buvo tarsi neteisingumo pusėje, visuomenės akyse yra patraukti tuo, jog su ja, apygardos teismo teisėja, sistema susidorojo pačiais žiauriausiais būdais – o ji nepalūžo, kėlėsi, ėjo, buvo išrinkta į Seimą, siekiant ją pasodinti už nežinia kieno nusikaltimus – dingo iš Lietuvos, kaip manoma, pasiprašė politinio prieglobsčio, sukėlė tarptautinį skandalą, parodė Lietuvą iš antidemokratinės pusės.

Kadangi iš Lietuvos yra išvykę arti milijono gyventojų, išvykusiems bei pasilikusiems ir kenčiantiems N.Venckienės istorija yra artima – nes beveik kiekviena Lietuvos šeima yra praradusi šeimos narį dėl emigracijos ar dėl persekiojimo. Todėl N.Venckienė turi labai didelius šansus ne tik tapti patrauklia kandidate Prezidento rinkimuose, bet ir patekti į II rinkimų turą – kad ir kokie „amžinieji“ vaigauskai sėdėtų VRK.

Todėl gana negrabiai, antikonstituciškai ir nervingai yra „kepamas“ „Pakso scenarijus“ – tik kad aplinkybės visiškai ne tapačios.

O ir pats Seimas, susigalvojęs paminti Konstituciją, ir surengęs apkaltą Seimo narei už akių, prašyte prašosi apkaltos, arba, paprasčiau tariant – paleidimo. Tik kad apie priešlaikinius rinkimus jie tik ir tesvajoja. Geriausias atpildas tokiam Seimui būtų jų ujamos ir gujamos kolegės grįžimas kandidate Prezidento rinkimuose.

Ir jeigu kas nors rėks – juk ji turi būti teisiama pagal šešis kaltinimus, tegul pasiklausinėja Čikagos priemiesčiuose, kas toks prieš šešiolika metų turėjo būti teisiamas pagal bylą, kurioje buvo trys tūkstančiai nukentėjusiųjų? Ir ar nors vieną sakinį parašė vienas dienraštis – nors JAV turėjo patikimų šaltinių, kurie suteikė visą medžiagą apie „šlepetės“ nuotykius aplinkosaugos projektuose? O aplinkosaugos projektai – tai nes tas pats, kas „statymas mergaitės prie lango“ ar „policininko sumušimas“.

Todėl Neringa Venckienė turi visus šansus įstoti stipria kandidate, nes jeigu nedrįso paliesti šlepečių nei šita, nei „ana“, užatlantinė valdžia, vadinasi, nelies ir N.Venckienės. Todėl ir bandoma pasitvarkyti antikonstituciniais metodais – tegul, panašiai kaip R.Paksas, paskui bylinėjasi Strasbūruose – per tą laiką populiarumas nukris, o Paulauskas gal ir paprezidentauti spės – mąsto strategai, beje, kai kurie sėdintys būtent violetine spalva pažymėtoje frakcijoje…

Komentarai

 

 

 
    • ir aš manau, kad daug.
      beveik galėtų varžytis su pilveliu, landsbergiu ar kunigaikščiu vilgaudu dėl garbingos trečios vietos (nuo galo).
      juk ją palaiko užsienis, dori žmonės, visi, emigracija, kiekvienas, tremtiniai, visa lietuva, mociutes, pionieriai, tauta, rinkėjai, mąstantys… (pratęsk).
      p.s. rinkimai jums dar nieko neparodė? nei vienas venckinis nebuvo išrinktas kaip asmuo. tik kaip sąrašiniai člienai (ir venckienė).
      tada apklausos rodė, kad venckinė pediko vardo partija gaus 5-7%. taip ie buvo.
      dabar jums rodo mažiau kaip 1%, bet jūsd vėl žvygaujat savo įprastus idiotizmus.
      venckienė gali būti tik kalėjimo parašos prezidentė.

      Thumb up 0 Thumb down 1

  1. Labai gerai būtų jei ji dalyvautų. Bet juk politiniai parazitai darys viską ir bet ką ,kad tik Venckienei nebūtų jokių galimybių dalyvauti prezidento rinkimuose

    Thumb up 6 Thumb down 4

  2. Kaip gerai kad yra Venckienė, tai jos galimai padarytais veiksmais ar galimai numatomais daryti veiksmais galima spekuliuoti spredžiant politinius klausimus, ar norint pagąsdinti politinius ir kitokius aponentus.

    Thumb up 5 Thumb down 2

  3. Iš baro išeina dvi blusos. Akela seileleidziui:
    – Tai kaip, pėsčiomis eisime, ar šuns lauksime?

    Thumb up 4 Thumb down 3

    • Moja Baba zadurela, ničevo nekušala, ant kalnelio atsisėjus, chevi metal slušala:)

      Thumb up 1 Thumb down 0

  4. K. APANAVIČIŪTĖS- SULIKIENĖS “ŠEDEVRAI”: “PRIE SIEROS IR UGNIES…”

    ” 2013-05-06
    Kodėl „antisisteminis“ prezidentinis ruporas gina klaną?
    Kristina Apanavičiūtė

    “……Tada ir pasidarė aišku, kodėl įvyko RR redaktorės, „KGB marčios“ ir sąjūdiečio „skyrybos“. Juk velnių vieta prie sieros ir prie ugnies. Taip ir buvo įkurtas RR (raudonasis ruporas), kuris kaip kokia vėtrungė sukaliojasi į visas puses, strateguoja, manipuliuoja, ir varijuoja – ir ne tik pagal KGB, bet, užsienio analitikų teigimu – netgi pagal GRU metodikas.
    „Blaškymosi mechanizmas – įprastinė GRU metodika“,- vieną dieną, kai nebesusigaudžiau, kas darosi redaktorei, ir paklausus vieno Vakarų analitiko, paaiškino jis man.
    Taigi, nenustebkite, mielieji, jog už kokių poros dienų Giedrė G ori enė – buvusi G ardauskienė (Raseinių „saugumo“ vado marti), vėl pradės įnirtingai ginti Neringą Venckienę – kaip tai daro facebook‘e……..
    Nes N.Venckienės jie nematys, niekas jos neišduos ir nerodys – jie yra panikoje, nes ne tik kad nežinoma šalis, į kurią išvyko parlamentarė – nežinomos ir tarnybos, kurios įsikišo į šitą makabrinį farsą……..
    …….O KGB juk viską žinodavo, ar ne?Tai jeigu „KGB marti“ nežino, kas atsitiko – tai pagalvokite, kokios tai turi būti jėgos ir tarnybos? Telieka tai retorinis klausimas. Į visus klausimus atsakys laikas…….
    Jeigu Darius Valys ir dabar „miega“, ir negali išsireikalauti šitų skandalingų bylų, tai paplokime RR: vaidindama, kad ……D.Valį gina – iš tiesų, liaupsindama jo neveikimą, ji padėjo paralyžiuoti ir diskredituoti Lietuvos prokuratūrą.
    Kas ploja rankomis? Tikrai ne Vakarai.
    Ir kas leido klestėti mafijinėms sturktūroms? Korumpuota teisėsauga tiek Kaune, tiek Panevėžyje. Ar D. Valys pajudino nors mažąjį pirštelį, kad bent kiek sutramdytų tuose miestuose siautėjančius prokurorus ir policininkus? Ne. O tam labai iškilmingai pritarė RR redaktorė– „KGB marti“, iškilmingai paskelbusi, jog neva D.Valys kovoja su kontrabandos klanu.
    Tačiau pamiršo pridurti, jog teisėjus skiria ir atleidžia prezidentė. Kaip gali D.Valys iškovoti kovą su kontrabandos klanu, kai galimai keliai veda visiškai ne į policiją? …..
    ……Verkiama, jog atveriami keliai „adamkiniams“ kandidatams.
    Kai skaitytojai nesiliauja stebėtis, kas atsitiko, jog aš neberašau RR, tai viskas yra dar paprasčiau – tiesiog mano giminės JAV buvo Valdo Adamkaus draugai, ten, emigracijoje. Pasidariau nepatikima, kai šis faktas išaiškėjo. Dar baigiau teisę su JAV teisės studijomis – vėlgi, antiKGB studijas. Todėl ir netinku rašinėti į RR.
    Mus mokė, kaip kovoti su klanais, su KGB, kaip KGB ir kitos specialiosios tarnybos veikia. Mums dėstė garsiausi JAV advokatai – vienas jų gynė Kudirką, kurį JAV buvo atidavusi sovietams.
    Beje, kad RR – kažkoks galimai žvalgybinis projektas, nesupratau iki šio pavasario, kol nebuvo paleistas interviu su ne savo pavarde prisistačiusiu SSRS slaptųjų tarnybų agentu.
    Iki nebuvo Vytauto Pociūno nužudymas nurašytas į nelaimingą atsitikimą, išgarbinant neseniai teisės studijas baigusį prokurorą Urbelį (kuris per vieno tulpinio teismą, buvo apgintas teisėjo, kuris atmetė prašymą išreikalauti prokuroru dirbančio asmens teisės diplomą).
    Ir iki nebuvo viename vedamajame aiškinama, jog prokuratūra ir saugumas žmonių nepersekioja – tai daro vien tik Kriminalinės policijos biuras.
    Tai gal tiesą rašo LL vyr. redaktorius A.D rižius – KPB sunaikinimas turbūt veda į tai, jog kas nors iš agentų prisikasė prie tiesos? O gal kad kažkas iš KPB nori atskleisti, kas iš tiesų vadovavo „paradui“ Garliavoje? Juk vis tik KPB nėra saugumas, nėra prokuratūra, ne kartą šių minimų struktūrų laikyti „popadine“, „podukrine“ struktūra.
    Galiausiai prasidėjo struktūrų karas, ir kai kurių jų griūtis.
    VSD buvo galingas, kol turėjo ikiteisminio tyrimo kontrolės funkciją. RR jį kalė, nes paties RR redakcijoje VSD vykdė kratą, pagal kažkokią bylą.
    Galimai, RR redaktorė iki šios dienos „pakabinta“ – yra ne tik „prižiūrima“ dėl ……., ne tik galimai saugoma kaip „KGB marti“, bet kažkokia suarchyvuota stebėsenos byla guli kažkurios tarnybos stalčiuje.
    Todėl RR suka vėtrunges kur reikia, ir loja taip, kaip reikia.
    Dabar jau net su garsiausia lyčių lygybių specialiste įdėtas interviu.
    Turbūt greitai bus pradedama reklamuoti gender programa, ir princo – princo meilė. Nes pavyzdžiui, kažkas taip lieps „dėl šventos ramybės“.
    Viena aišku – raudonasis ruporas gina tą klano dalį, kuri dega išvažiavus N.Venckienei, kuri dega, jeigu vėl keisis jėgos Baltuosiuose rūmuose, kuri dega, nes galimai yra paimti pinigai į priekį.
    Ir be to,- Lietuvoje yra dingę keli tūkstančiai vaikų, nei viena tarnyba nežino, kur jie. Tačiau turbūt dar pasipils serija straipsnių, kaip A.Venckus turi būti baudžiamas „už sūnaus nepriežiūrą“. Ar jūs girdėjote didesnę nesąmonę? Kaip galima prižiūrėti, jeigu jis dingęs be jokios žinios, ir niekas nežino, kur jis yra, jokios vaiko teisių apsaugos tarnybos jo neieško – nes niekada neieškodavo iš Lietuvos išvežamų vaikų, ir dabar neieškos, nes bus prikaišiojama, kodėl ieškomas vaikas, išvykęs su motina, o neieškomi be žinios dingę vaikai?
    Ir, beje, – Neringa Venckienė nepriklauso jokiam „proadamkiškam sparnui“. Atsimenu, kaip RR redaktorė patarė praėjusią žiemą N.Venckienei – tik nieko neburnok, nei vieno žodžio nesakyk prieš prezidentę. Ir neik į jokius rinkimus, ir viskas bus gerai. N.Venckienė tada atsakė, jog ji prezidentei labai dėkinga, kad ją paliko teisėja dirbti, ir ko ji turėtų jai oponuoti. „Aš pati 20 000 parašų surinksiu už ją, jeigu reikės“,- pasakė tada ji. Kas įvyko vėliau? Prezidentinis flangas ramus – galima kandidatė neutralizuota, todėl klanas pradėjo susidorimą. Todėl N.Venckienės ir stojo ginti antigrybauskaitinis flangas. Tai yra paprasta aritmetika – jeigu viena pusė puola, kita- gina. Ir tai yra atsakymas į klausimą – kas stovi už Garliavos „pogromo“ – kurios valstybės valdymo jėgos, ir kuris saugumo flangas, kurį taip gražiai atstovauja RR redaktorė.
    Turbūt tą ir turėjo galvoje gerb. Seimo narys Naglis Puteikis, išvadinęs RR „saugumo įtakojamu laikraščiu, kuris veikia per prezidentinį flangą“. Tik sumaišė KGB įtakos agentus. Bet suma ta pati – RR visuomet buvo viena KGB atstovė – „KGB marti“. Kuri nuosekliai ir kryptingai vykdė ir tebevykdo jau nebeegzistuojančios, bet į Lietuvos struktūras perėjusio KGB nurodymus, pagal vadovėlines jų metodikas.
    Beje, manipuliuojamas žmogus, pagal KGB metodikas, turi būti žemesnio intelekto už vadovus.
    Čia atsakymas, kokio lygio yra RR įtaka visuomenei – jeigu visuomenė yra aukštesnio intelektualinio lygio už KGB metodikų vergę – KGB įtakos agentę, kovojančią už raudonųjų įtakos agentų valdymą Lietuvoje, tada RR propaganda neveiks visuomenės. …..
    ……Jeigu dar penkerių totalaus bardako metų norime, tai aišku, kad turime balsuoti už nežinia ką – iš nežinia kur nuleistą „žvaigždę“, kuri dėl nieko, kas darosi Lietuvoje yra nekalta, nes kalta aplinka.
    Be to, ji turi savo RR, kuriame iki šlykštumo garbinama ir šlovinama – netgi tomis dienomis, kai kyla skandalas dėl jos galimo poveikio teismams.
    Kuris net užspringdamas gina net ir totaliai susikompromitavusius teisėjus – vien dėl to, kad ginant juos, bus apginta ir „žvaigždė“.
    Iš kur tokie senųjų okupacinės valstybės tarnybų propagandiniai sugebėjimai – toli ieškoti nereikia: juk laikraščiui vadovauja „KGB marti“, o šis titulas ir pareigybė – iki gyvos galvos.”

    Taigi, Kristina juodino K.K. ( anot jos,-”R.R”) ne tik už jame buvusius ( taip pat ir pačios Kristinos rašytus) straipsnius, bet ir už straipsnius, kurie “turbūt dar pasipils”. Na, “šedevrai”, ir tiek….
    Beje, šlykščiausias šio “šedevro” vietas pakeičiau daugtaškiais. Nes vis dėlto manęs, skirtingai nei Apanavičiūtės- Sulikienės, “nemokė garsiausieji JAV advokatai”.
    Ir dar. Ar aš tikrai klystu, teigdamas, jog tokių “šedevrų” autorei ne vieta jos dergtame bei juodintame K.K.? Gal pagaliau ir Giedrė tai supras?……

    Thumb up 4 Thumb down 3

    • Pastaba: Nieko asmeniško. Cituoti autorės “kūrybos” fragmentų neuždrausta. Nes autorė viešai jų neatsižadėjo..O taip dergti KK ir vėl jame spausdintis,- tai jau trūksta žodžių…

      Thumb up 6 Thumb down 4

      • Govorila Baba diedu žit v Ameriku pojedu
        ech ti Baba ti bolda
        tam nichodiat pojezda

        Thumb up 2 Thumb down 1

  5. Caras carei nelygu
    Mūsų grybų carienė, tai tik žmogžudžius amnestuoja, nes politikoje ji ,,ne prie ko”.
    Net Putinas oponentus amnestuoja.
    Polikarpovna -isleisk nors Deimantele- sliure tu kamsamolska.

    Thumb up 4 Thumb down 4

  6. Nežinau, kas perkėlė šiandien čia ankstesnius komentarus. Maniškis toks:

    Kada aptarinėjamos moralinės vertybės, Anatolijui Lapinskui (pas delfistus) nederėtų kaišioti sovietinių “psichuškių”, pritaikant jas dabartinių politikų karjerai.

    Autorius aiškina, kad “viena tų apylinkių žinoma ponia irgi nusprendė suvaidinti išprotėjusią gyvenimo auką esą jos dukterėčią jai žinomi pedofilai per porą metų išprievartavo tūkstančius kartų”. Tas hiperbolizuotas “tūkstančius kartų” terminas apkeliavo jau visus žiniasklaidos organus ir daugybę komentarų. O juk jis tuomet reiškė tik tai, kad prievartauta ir tvirkinta buvo ne vieną kartą. Tai yra ne taip, kaip teigė tėvui Drąsiui prokuroras, aiškinęs, kad nieko čia tokio, jei “kartą kitą įkišo ir ištraukė.”

    Toliau savo paskvilyje Anatolijus teigia: ” ėmė ją (mergaitę) auklėti filmuodama savo fantasmagorijose sumąstytas mergaitės prievartavimo scenas”. Iš kur tokios žinios? Jei jos remiasi tik teisėjo A.Cinino aiškinimu, kad “mergaitė buvo tvirkinama Kedžių namuose”, tai kuo jos remiasi? Filmuotu mergaitės liudijimo fiksavimu? Betgi prokuroras po užklausimo oficialiai pareiškė, kad tėvas turėjo tokią teisę gauti informaciją iš savo dukros tokiu būdu. Ypač, jei prisiminti, kad šimtai Drąsiaus Kedžio skundų ir prašymų nuskendo “sistemos” pelkyne.

    Dabartiniu metu vyksta Drąsiaus pažįstamų apklausos. Iš jų aiškiai matyti, kad tėtis tvirtai tikėjo mergaitės liudijimais ir gal net ruošėsi keršyti. Dar daugiau. Jis lyg ir pasigyrė, kad turi surinkęs daug informacijos apie pedofilus. Asmeniškai manau, kad tai galėjo išgąsdinti tuos, kurie tokiais niekšiškais nusikaltimais buvo įsipainioję. Vis daugiau matosi aplinkybių, kad D.Kedys ne tik nežudė, bet ir buvo “pakištas”, kaip žudikas. Nesileisiu į diskusijas apie liudytojus žiniasklaidoje, bet į teismus nepakviestus. Jie daug ką yra prasitarę,bet kai kam tai, matomai, visai nerūpi.

    A . Lapinskas savo nepasitenkinimą išsako taip: ” „Drąsos kelio“ frakcija ir dar keli prie jų prisijungę Seimo nariai – Neringos Venckienės gynėjai šia proga (Seime) sukėlė nematytą erzelį, kai kuriais momentais verčiantį pagalvoti, ar ta gynėjų kompanija nepametė ne tik sveiko, bet iš viso kokio nors proto. Ką tądien kalbėjo „tautos atstovai“?”

    Taip, jie tautos atstovai, kaip ir kiti Seimo nariai ir todėl rašyti juos kabutėse nederėtų. Jie, kaip ir kiekvienas Lietuvos pilietis turi teisę išsakyti savo nuomonę, kaip tą leidžia daryti LR Konstitucijos 25 -as straipsnis. Apie Seime susidariusią 80-ies “koaliciją” esu nemažai aptaręs. Kai politiniai interesai painiojami su teisinėmis peripetijomis, tai ir 12 sek. filmo užtenka, o ilgoko, viešai demonstruoto filmo apie tyčiojimąsi iš mergaitės – maža. Mat jis buvo sumontuotas iš 1,5 val medžiagos. Be abejo, kad mergaitė iš karto negalėjo tiek laiko sukaupti dėmesį. Gal jai teko net priminti jos pasakojimus prieš filmavimą. Na ir kas? Paliudijimo tikrumo tai nei kiek nekeičia, o tik padaro jį vientisesnį ir aiškesnį.

    Kodėl N.Venckienė buvo priversta pasitraukti iš Lietuvos?- manau, puikiai žino ir pats A.Lapinskas. Vien ką reiškė jo ir panašių autorių paskviliai žiniasklaidoje, tūkstančiai atitariančių ir net grasinančių fiziškai susidoroti komentarų. Pora labai įtartinų atvejų kelyje jau buvę. Pasitraukdama Seimo narė atkreipė dėmesį į Lietuvos teisėsaugos sistemą, kurioje ji teigianti neradusi tiesos ir teisingumo. Tai kas ką diskredituoja? N.Venckienės anksčiau išsakytas požiūris apie Lietuvos teisėsaugos sistemą yra jos požiūris ir jis visai nelygintinas, kaip daro autorius, su “paleckiuko” nykiais pasimaivymais, tyčiojantis iš žuvusių Lietuvos laisvės gynėjų.

    Kuriama oficiali “D.Kedžio istorijos” versija daug kame prasilenkia su elementaria logika. Niekam negali būti uždrausta tai pastebėti ir įvertinti. Tokie rašeivos, kaip A.Lapinskas savo cinizmu tik dar labiau parodo oficialios versijos silpnumą, jei tenka griebtis tokių pasityčiojimų. Gal kas nors ir klysta, bet kol teismas nagrinėja D.Kedžio bylą, jos oficialiai neatversdamas, tol nustatyti žudynių grandinės užsakovus ir vykdytojus gali būti labai sunku. Demokratinėje šalyje po tokių grubių išpuolių ir viešų kaltinimų joks teismo procesas negalėtų vykti įtariamojo nenaudai. Viešos opinijos sukūrimas tokiais nykiais metodais panaikintų kaltintojų galimybes įrodyti, kad teismas yra neįtakotas ir nešališkas. Pas mus kol kas yra kitaip. Nuolat linksniuojamos konkrečios pavardės su kaltinančiais epitetais. Netgi šalies prezidentė yra išvadinama “Garliavos banditų “stogu”, o Seimo vaikų teisių šalyje prižiūrėtoja iš Seimo tribūnos pareiškia: “Violetinės minios nebijau”. Teisingai. Ko bijoti besimeldžiančių protestuotojų. Bijoti vertėtų tų, kurie bando slėpti savo nusikaltimus prieš vaikus, susijusius su iškrypėliškomis orientacijomis. Tokie ir kitose šalyse priemonių daug nesirenka. Gal naudojasi tokia logika: “Geras liudininkas – miręs liudininkas”. Verta pamąstyti, ar gen.prokuroro įvardintoje lietuviškoje “byloje žudikėje” nėra panašių analogijų?

    Thumb up 6 Thumb down 8

  7. castuskes.
    ar balcytis ar grybauskaite,
    lietuvai visvien pizdauskaite,
    nematau prasmes rinkti prezidento,
    prezidentas tik pries rinkimus aktyvus
    po rinkimu lyg kas pakeistu,ziuri tik i viena puse,
    kaip prisikisti i kisenes…o kas mums is to?

    Thumb up 2 Thumb down 3

    • Kubilojdiniams suniukams kalbeti dar anksti.Dar ne Kuciu naktis.Todel Pasitikesim lietuvio protu.-Nugales Paulauskas.O kas gyvuliu kalba isgirsta -mirsta.

      Thumb up 2 Thumb down 2

  8. Pikasas Geraja Zinia patemijo.
    Ir Lapinsku Talianui jau KK vietos neber,Gal ir Balkus nebepaistys,kai sabakalovu isvaike.
    Tai gal net keiksmazodi “p ol ika rpov na” nebemoderatins?
    Su Kaledom,Lietuviai!

    Thumb up 2 Thumb down 2

  9. Garliavos teisiniai brūzgynai (pas alfistus)
    KOMENTARAS STRAIPSNIUI

    Autorius P.Gylys ramiais ir logiškais aiškinimais remia prie sienos “A.Ūso garbės gynėjus”. Kai pavartoju šią frazę, dažnai atsiranda oponuojanti nuomonė, kad A.Ūso garbę apgynė Vilniaus II-os apylinkės teismas, o jo teisėjas A.Cininas paaiškino , kad pedofilija buvo Kedžių namuose. Kiekvienas apie tai gali turėti vienokią ar kitokią nuomonę, tačiau negalima suabsoliutinti tokių sprendimų pagrįstumo. Mano supratimu jis buvo nepakankamas ar jo visai nebuvo.

    Konan DoilIio detektyvinių roamų herojus gyveno visai kitokiais laikais. Tačiau net ir jo romantiškos dedukcijos principais oficialioji versija būtų lengvai sutrinta į miltus. Šiuolaikinės kriminalistikos galimybės iš esmės yra galinga priemonė tirti ir išaiškinti nusikaltimus. Bet tai gali būti tik tada, kai juos norima išaiškinti. Kai tai tarnauja pedofilijos ir žudynių skandinimui, turime tai, ką matome.

    Esminis klausimas gal būtų apie tai, kiek politikų, valdininkų ir pareigūnų gali būti įtakoti ar net pakabinti tų, kurie turi prieš juos kompromatinių svertų. Manau, kad be to ši istorija ne tik jau būtų seniai išnagrinėta, bet jau ir gerokai primiršta. Tikiuosi kada nors pamatyti teisminių procesų ir visokių su jais susijusių posėdžių skaičių. Juk jis katastrofiškai didelis. Ir visa tai, įskaitant visokius “šturmus” ir apsaugas mokesčių mokėtojams jau kainavo milijonus, o išlaidų sąskaita dar ir šiandien neuždaryta. Nužudyti ar keistai mirę asmenys tampa priekaištu mūsų visuomenei, nesugebančiai tvirtai įtakoti, kad bent jau tokio pobūdžio nusikaltimai būtų sąžiningai išaiškinti, o jų užsakovai ir vykdytojai teismo atitinkamai įvertinti. O kiek turėjo patyčių iškęsti tie asmenys, kurie buvo ir yra visai nekalti? Šia prasme situacija netgi katastrofiška, nes žmogaus žlugdymas ar net smurtavimas yra netgi sunkiai įvertinamas blogis. Jei jis padarytas, panaudojant psichologinį ir fizinį smurtą prieš mažą mergaitę, tai jau žemiau visko.

    Apie politinių jėgų susitarimus ir priešpriešas esu nemažai diskutavęs. Yra visiškai neleistina, kai politiniai niuansai pradeda imti viršų prieš kriminalinius dalykus, kurie prašosi atskleidimo. Vertinti politikos naujokę Drąsos kelio partijos Seimo frakciją ir jos pirmininkę tik pagal politinę poziciją – gerokai absurdiška. To labiau, kad apart jų gelbėjimosi su bet kurios jėgos numestu ratu nėra jau toks didelis nusikaltimas, kaip “bylos žudikės” karuselė. Net ir sudėtingomis sąlygomis DK frakcija teikia siūlymus, kurie tobulinant sudėtingą situaciją teisėsaugoje gali turėti labai geras perspektyvas. Nenagrinėti ir atmesti projektus N.Venckienės tik todėl, kad ji, gal dėl asmeninio saugumo yra išvykusi iš Lietuvos būtų netgi amoralu.

    Kai kas bando totaliai kaltinti visas teisėsaugos institucijas ir visus jų darbuotojus. Tokią “bačkos politiką” seniai laikas išmesti iš apyvartos. Esu tvirtai įsitikinęs, kad Lietuvos teisėsaugos sistemoje dirba pakankamai kvalifikuotų ir sąžiningų tarnautojų. Jei visos tiesos ir teisingumo siekiančios jėgos susivienytų – galima būtų daug nuveikti išpainiojant ir šitą painią istoriją. Reikia tik didelio noro ir geros valios.
    blind, 2013-12-17 15:25

    Thumb up 3 Thumb down 6

  10. Labiausiai keistai atrodo straipsniai šia tema “Lietrytyje”.. Autoriai ten leidžia sau viską, o apie kelis komentatorius, serijomis siunčiančius vulgarius, užgaulius ir šmeižikiškus komentarus net kalbėti nesinori. Žemiausias lygis… Pateikiau ten savo pastabas žemiau primintame komentare. Sulaukiau tokio necenzūrinio puolimo, kad net nustebau. Kodėl jie taip sunerimę? – nežinau. Galiu tik spėti… Nemanau, kad Neringa Venckienė bolotiruotųsi kandidate į prezidentus, net jei apkalta nepavyktų kaip kai kas bando spėti. Pernelyg didelis autotransporto judėjimas keliuose ir gatvėse. O ir ratą galima pamesti, jei jis būna likęs be varžtų.
    ————————————————————
    RETRO Prokurorų paskleista versija, kad du asmenis nužudė vienas D.Kedys teisiškai nepatvirtinta. Priešingai. Paaiškėjo visa eilė aplinkybių ir liudijimų, kad D.Kedys galėjo būti “pakištas”, o jo surinkti ar numatyti gauti kompromatai perimti. Jei taip, tai įdomu būtų žinoti, kas jais naudojasi?

    Dabar vykstančios jo “bendrininkų” bylos nagrinėjimo metu apklausiami liudininkai, kurie susiję ne su tais “bendrininkais”, o galimai su D.Kedžiu. Jei jau taip yra, kad pradėta nagrinėti D.Kedžio kaltumas ar nekaltumas, tai kodėl gi ne? Tačiau tada gal verta paskelbti , kad byla įtarimų negavusiam D.Kedžiui bus užvesta ir nagrinėjama po jo mirties. Gal galima tokiu atveju net jį apkaltinti. Nors tokios praktikos Lietuvos teisėje neteko girdėti, bet kodėl tai negalėtų būti pirmas toks atvejis? Tada bent jau D.Kedžio artimieji turėtų teisę turėti Drąsiui advokatą, kuris įgytų teisę susipažinti su visa tyrimo byla. Kurios fragmentai, beje, jau bandomi pritaikyti netgi “bendrininkams”. Tada tyrėjai turėtų apklausti ne tik tuos liudininkus, kurie kaip M.Žalimas, mikroautobuso vairuotojas ar dar kas, o ir tuos, kurie netinka prokurorų paskelbtai versijai. Kol kas viešai paskelbtoje informacijoje gan daug baltų dėmių ir neaiškumų. Jau vien pats faktas, kad nepanaudotas be indentifikavimo žymių D.Kedžio pistoletas rastas prie V.Naruševičienės namo gal apie 90 -99 procentų atmeta tikimybę kad ten jį paliko D.Kedys. Sunku įsivaizduoti, kad lyg ir su peruku buvęs D.Kedys nenorėjo susimokėti už kelionę mikroautobusu ir netgi prašė vairuotoją nukrypti nuo maršruto ir nuvežti jį į miškelį, o krepšyje, atseit, galėjo būti ginklai. Sunku būtų tokį prašymą įsivaizduoti.

    Kad bus nagrinėjama D.Kedžio byla – sunku tikėtis. Prisiminkime, kaip buvo su A.Ūso bylos pagrindine liudininke – mergaite. Jos globėja ir advokatas buvo nušalinti nuo teismo proceso. Advokatauti stengėsi prokuroras, o tie minėti advokato A.Venckaus 20 liudininkų taip ir nebuvo pakviesti bei apklausti.

    Tad šiuo metu teisiškai galima tvirtinti tik vieną aiškų dalyką. Kol Drąsiaus Kedžio kaltė neskundžiamu nuosprendžiu neįrodyta, teigti, kad jis buvo dviejų asmenų žudikas niekas neturi teisės. Nei teisininkai, nei politikai, nei žurnalistai, nei visi piliečiai, kurie gerbia LR įstatymus.

    Žiniasklaidoje matome tūkstančius komentarų, kuriuose nekaltumo prezumpcijos nesilaikoma,nei D.Kedžio , nei N.Venckienės atžvilgiu. Apie tokių komentarų etinę raišką, bei grasinimus geriau jau patylėsiu. Ir po to dar bandoma Seimo narę kviesti skubiai grįžti į Lietuvą teisybės čia ieškoti. Keliasdešimt bylų konvejeris rodo, kad N.Venckienė jokių šansų mūsų šalies teisėsaugoje neturi ir neturės tol, kol nepaaiškės kokios nors esminės aplinkybės. Kad jos nepaaiškėtų gal ir tos gausios liudininkų apsaugos reikalingos? Taip sakant, kad neprikalbėtų ko nereikia.

    Thumb up 5 Thumb down 7

  11. Pradžioje taktika visą visuomenę suskirstyti į pedofilus ir kedofilus atrodė labai naivus bandymas drumsti visuomenės suvokimą. Deja, gyvenime tokie fintai kartais atneša vaisių. Minėtas skirstymas – visiškas absurdas. Šalyje pedofilų ir jiems prijaučiančių nyki mažuma. Gal net procento nesusikrapštytų. Esmė visai ne tame. Pirmiausia, tas galimas procentas atrodo pakankamai įtakingu visuose su pedofilijos ir žudynių skandalu susijusiuose procesuose. Antra – jis yra gan aktyvus įtakojamoje žiniasklaidoje ir komentarų puslapiuose. Visa tai yra tikrai ne tik dėl to, kad norima padėti pedofilams likti nepastebėtiems ir teisėsaugos neįvertintiems. Manau, kad kur kas svarbiau yra padėti tiems, kurie susiję su šia istorija ir iš paskutiniųjų gelbsti munduro garbę.

    Ir tai dar toli gražu ne viskas. Pati pagrindinė jėga tikriausiai glūdi tame, kad kai kurios politinės jėgos labai nori išlaikyti tokią sudėtingą situaciją teisėsaugoje, kokia yra dabar. Į klausimą – kodėl taip stengiamas? – atsakymą galima nujausti. Tai vėlgi gali būti arčiau susiję su neskaidria ekonomika ir su ja susijusiais kriminaliniais nusikaltimais. Prieš tokius interesus kovoti yra labai sudėtinga ar net praktiškai neįmanoma tol, kol teisėsaugoje toli gražu ne visais pareigūnais galima pasitikėti. Viešai skelbiami nusikaltėliais neteisti ar nenuteisti asmenys, liudininkai panašūs į parinktus asmenis, atkakliau ieškantys tiesos ir teisingumo yra visokiais būdais persekiojami. Netgi nukentėję asmenys tampa kaltinamaisiais. Jau nekalbant apie visokias patyčias ir grasinimus komentarų puslapiuose. Tokių aktyvistų nėra daug. Tačiau, kartą paskaičiavau , kad vienas toks “komentatorius per tris valandas iš vieno IP adreso suspėjo atspausdinti 60 komentarų, sunkiai ar visai netinkančių viešai internetinei erdvei.

    Kiekvienas turi teise tikėti mergaitės apklausų protokolais, paviešintais teisme ir netikėti liudininko M.Žalimo prieštaringais parodymais, kad žudynių organizatorė ir įkvėpėja yra buvusi mergaitės globėja ir teisėja Neringa Venckienė. Seimo dauguma, manau, ne kartą pasielgė neracionaliai ir neadekvačiai. Toks nervuotumas tarp seimūnų kai vyksta teisminis tyrimas atrodo gan keistai. Nebent jis sietinas su politiniais motyvais. Tada suprasti tokius keistus sprendimus N.Venckienės atžvilgiu galima, bet pateisinti – ne.

    Thumb up 5 Thumb down 7

  12. COPY:
    Kanadoje – smūgis milžiniškam pedofilų tinklui Suimtas 341 žmogus, išgelbėti 386 seksualiai išnaudoti vaikai 2013.11.15
    Atliekant pasaulinį tyrimą dėl Kanados vaikų pornografijos tinklo, buvo areštuotas 341 žmogus, įskaitant mokytojus, gydytojus ir policininkus, be to, išgelbėti 386 seksualiai išnaudoti vaikai, paskelbė policija. Tarp areštuotų asmenų yra šeši teisėsaugos pareigūnai, devyni religiniai lyderiai, 40 mokytojų, trys globėjai, 32 darbo su vaikais savanoriai, devyni gydytojai ir slaugytojai, ketvirtadienį pranešė Toronto policija. Slaptai dirbę pareigūnai 2010 metų spalį susisiekė su vyru, platinusiu „labai pornografiškus seksualiai išnaudojamų mažų vaikų atvaizdus“, spaudos konferencijoje sakė inspektorė Joanna Beaven-Desjardins, kuri vadovauja Toronto policijos lytinių nusikaltimų tyrimo departamentui. Pareigūnams pavyko susieti to žmogaus interneto ryšį su vienu Toronto adresu. Tyrimas nuvedė prie grupės, kuri, kaip manoma, gamino ir internete platino vaikų išnaudojimo vaizdo medžiagą ir atvaizdus. „Ta kompanija turėjo interneto svetainę http://www.azovfilms.com, kurioje vartotojai iš viso pasaulio palikdavo užsakymus atsiųsti jiems filmus paštu ar internetu“, – sakė J.Beaven-Desjardins. 42 metų įtariamojo namuose ir firmoje po septynių mėnesių buvo atliktos kratos, jis buvo apkaltintas interneto svetainės, kurioje buvo pardavinėjama ir platinama vaikų pornografija, laikymu. Policija sakė, jog tas vyras „mokėjo įvairiems žmonėms, kad jie filmuotų vaikus su tikslu kurti filmus pardavimui jo interneto svetainėje“. Ta platinimo svetainė jam per kelerius metus esą uždirbo 4 mln. Kanados dolerių. Pareigūnai sakė, kad konfiskavo daugiau kaip 45 terabitų duomenų, tarp jų – šimtus tūkstančių atvaizdų ir filmų su šiurpiais lytiniais aktais vaikų – net penkerių metų amžiaus – atžvilgiu. Policija vėliau susekė tos interneto svetainės vartotojus visame pasaulyje. Atliekant tyrimą dalyvavo JAV pašto inspekcija, Švedijos, Ispanijos, Australijos, Pietų Afrikos Respublikos (PAR), Honkongo ir kitų šalių pareigūnai. JAV pašto inspekcijos vyriausiojo inspektoriaus pavaduotojo pareigas einantis Geraldas O’Farrellas sakė, kad tarp šioje byloje nuteistų asmenų yra advokatas ir jaunimo beisbolo treneris iš Vašingtono valstijos, kuris nufilmavo daugiau kaip 500 filmų apie vaikus, kuriuos tvirkino. Taip pat yra areštuotas vienos mokyklos Džordžijoje darbuotojas, kuris gavo vaikų pornografijos ir pripažino paslėpęs kamerą moksleivių tualetuose, kad galėtų filmuoti jų genitalijas. Tarp areštuotųjų yra ir vienas vaikų darželio auklėtojas, kuris filmavo vaikų pornografiją, kai dirbo Japonijoje, taip pat – vienas Teksaso policijos seržantas, kuris nufilmavo vaiką, įtrauktą į atvirai seksualinį elgesį. Australijos policija penktadienį pranešė, kad šioje šalyje buvo areštuoti 65 asmenys, tarp jų – kunigas ir du mokytojai. Buvo išgelbėti šeši vaikai. Australijos pareigūnai savo tyrimą pradėjo 2012 metais ir galiausiai areštavo įtariamuosius, kurių amžius – nuo 25 iki 72 metų ir kurie priklauso įvairiausioms visuomenės grupėms.

    P.s. Gerai , kad Lietuvoje jokio pedofilų tinklo nėra ar jis nerastas. Galime ramiai gyventi ir nesirūpinti savo vaikų ar anūkų saugumu… Bent jau taip teigia oficiali teisėsauga.

    Thumb up 1 Thumb down 4

  13. COPY iš žiniasklaidos:

    Australijoje skelbiamas pirmasis oficialus pedofilų sąrašas 2012m.

    Vakarų Australijos (Australija) valstijoje pirmą kartą internete skelbiamas oficialiai registruotų seksualiai vaikus išnaudojusių asmenų sąrašas, skelbia BBC. Pirmiausia paskelbti duomenys (nuotraukos, pavardės, fizinių duomenų aprašymai, ir t.t.) devynių kaltais dėl pedofilijos pripažintų asmenų, apie kurios policijos pareigūnai šiuo metu informacijos nebeturi.

    Savo atžalų saugumu besirūpinantys tėvai į paiešką galės įvesti savo adresą ir pamatyti, ar netoliese kartais negyvena už pedofiliją teistas asmuo.

    Specialistai nerimauja dėl pernelyg audringos tėvų reakcijos bei klaidingo asmens tapatybės nustatymo tikimybės.

    Vakarų Australijos valstijos valdžia sąrašo idėją vertina kaip žingsnį, tenkinantį bendruomenės saugumo poreikius bei padėsiantį policijos pareigūnams veiksmingai stebėti oficialiai pedofilais pripažintus asmenis, iš Sidnėjaus praneša BBC žurnalistas Australijoje Duncanas Kennedy.
    Šios iniciatyvos skeptikai atvirai abejoja jos veiksmingumu ir nuogąstauja dėl galimų išpuolių.

    Baudžiamosios teisės advokatų asociacija teigia, jog pareigūnams bus labai sunku užtikrinti, kad pedofilais pripažintų asmenų nuotraukos nebūtų be leidimo platinamos internete.

    Pareigūnai atsako, jog skelbti minėtąsias nuotraukas kituose tinklalapiuose yra nusikaltimas. Be to, žadama, jog išpuoliai prie sąraše esančius žmones taip pat bus netoleruojami.
    Pikasas, 2013-12-21 11:39

    2006 m. Olandijoje buvo įsteigta pedofilų partija. Jų „politinė“ programa buvo: sumažinti seksualiniams santykiams tinkamą vaikų ir paauglių amžių nuo 16 iki 12 metų, legalizuoti vaikų pornografiją bei seksą su gyvuliais. Pasivadinusi Broliškos meilės, laisvės ir įvairovės partija (PNVD) ši organizacija savo įstatuose teigė, kad jų pagrindinis tikslas yra iš pradžių sumažinti seksualiniams santykiams tinkamą amžių, o vėliau jį iš viso panaikinti. Partija ir jos lyderis Adas van Bergas (Ad Van Berg) siekė, kad pedofilija taptų diskusijų objektu. Partijos programa: pasiekti, kad už vaikų pornografijos laikymą nebebūtų baudžiama, pornografiją transliuoti atvirai per televiziją ir net dieninėse programose (ribojama turėtų būti tik smurtinė pornografija), kad net mokyklose būtų seksualinis auklėjimas mažamečiams vaikams, o 16-os sulaukę paaugliai turėtų teisę filmuotis pornografiniuose filmuose. Seksas su gyvuliais turi būti legalus, o gyvulių teisės – panaikintos. Be to, ši partija pasisakė už teisę kiekvienam pasirodyti nuogam viešai.

    Olandijos teismo sprendimas: pedofilų partijos egzistavimas neprieštarauja Konstitucijai. Natūralu, kad įsikūrus tokiai partijai konservatyviosios Olandijos jėgos sunerimo. Oficialiame Europos Parlamento tinklalapyje, Parlamentinių klausimų skyriuje, galima rasti dokumentą, kuriame keliamas klausimas apie šios partijos teisėtumą (dok. „Constitutional recognition of the „Brotherly Love, Freedom and Diversity PNVD“ paedophile party in the Netherlands“). Tačiau čia pat skelbiamas ir dokumentas, kuriame nurodoma, kad Olandijos teismas šį klausimą apsvarstė ir nutarė, kad PNVD partija, nors jos nuostatos prieštarauja Jungtinių Tautų Vaiko teisių konvencijai, kaip politinė organizacija yra teisėta. Pedofilų partija PNVD gyvavo iki 2010 m.

    Lietuvoje panašaus pobūdžio partija nėra registruota. Pedofiliniai veiksmai yra pripažįstami nusikaltimais.

    Thumb up 3 Thumb down 6

  14. COPY iš žiniasklaidos:

    Kad ir kaip ten būtų, pedofilija pasaulyje tampa vis aktualesne problema. Atsakydami į klausimą, kodėl pedofilų daugėja, psichologai teigia, kad nemažą įtaką čia daro internetas. Jam atsiradus kiekvienam tapo prieinama gausybė pornografijos (taip pat ir vaikų pornografijos) tinklalapių. Meškos paslaugą daro ir madų industrija, kur 18-20 metų manekenės – jau per senos, o pagrindinis dėmesys nukreiptas į 12-14 metų mergaites. „Jaunatviškos“ meilės mėgėjai kaista nuo žurnaluose bei internete prisižiūrėtų vaizdų ir geidžia vis jaunesnių.

    Susidarius tokiai situacijai, pamažu atsiranda ir mėginimų pedofiliją legalizuoti. Kuriasi ją palaikančios organizacijos, steigiasi pedofilų partijos. Tiesa, kol kas tokie mėginimai – reti. Iš patirties žinoma, kad norint pakeisti moralines normas, reikia laiko. Tačiau nuosaikiųjų pažiūrų visuomenė nuogąstauja, kad pedofilų judėjimas pradeda kartoti tą pačią schemą, kokią prieš kurį laiką naudojo homoseksualai, biseksualai ar transvestitai. Iš pradžių bandoma įrodyti, kad tie žmonės yra nekalti, kad jie „tokie gimė“, paskui – kad „tai yra visiškai natūralu“, dar vėliau imama reikalauti juos toleruoti, na, o paskui – legalizuoti.

    Iki šiol bene didžiausią pergalę pedofilams pavyko pasiekti Graikijoje. Metų pradžioje Graikijos darbo ministerija pranešė, kad socialiai remtinųjų sąrašą ji papildo keletu naujų grupių. Į šį sąrašą pakliūva pedofilai, kleptomanai, ekshibicionistai, sadomazochistai ir t.t. T.y. nuo šiol šie žmonės bus prilyginti invalidams ir gaus valstybės pašalpas. Po tokio Darbo ministerijos sprendimo Graikijoje kilo pasipiktinimo banga. Visuomenė nesugebėjo suprasti, kokios yra tokio sprendimo priežastys. Šiuo metu šalį ištikusi gili finansinė krizė ir net labai sunkiems ligoniams neužtenka lėšų. Todėl Vyriausybės sprendimas remti tuos, kurie iki šiol buvo laikomi nusikaltėliais arba iškrypėliais, žmones piktina. Graikijos nacionalinė neįgaliųjų konfederacija šį Darbo ministerijos sprendimą pasmerkė viešai. Jie pateikė faktus, kad diabetikams, kuriems per dieną reikia 4 kartus leistis insuliną, pripažįstamas 10 proc. invalidumas, žmonėms su persodintomis širdimis – 80 proc., o pedofilams – 35 proc.

    Thumb up 4 Thumb down 6

  15. COPY iš žiniasklaidos:
    Povilas Gylys, Seimo „Drąsos kelio“ frakcijos narys
    Šiandien net tarp buvusių bendražygių gali surasti žmonių, kurie linkę abejoti Seimo narės Neringos Venckienės pasitraukimo iš Lietuvos pagrįstumu. Teko girdėti juos sakant: kam reikėjo išvykti iš Lietuvos, kai kaltinimai jai tokie menki ir blogiausiu atveju jai gresia kelių tūkstančių litų bauda.
    Juos, kaip ir daugelį kitų, toliau nuo tos istorijos esančių, mažiau įsigilinusių žmonių, veikia galinga propagandos mašina, kurios paskirtis – paleisti miglas, manipuliuoti viešąja nuomone bandant žmonėms įteigti du priešingus dalykus. Pirma, jie yra silpni ir bailūs, nes bėga pajutę visai menkutį – pamanyk, bauda – pavojų. Antra – N.Venckienė ir jos aplinka yra pridarę daug juodų darbų, už kuriuos jie turi atsakyti visu įstatymo griežtumu.
    Viena vertus, garliaviniai – tai cinikai, aršūs, gudrūs, negailestingi, kieti nusikaltėliai, kita vertus – jie dėl menkiausio teisėsaugos krustelėjimo į šalis išsibėgiojantys bailiai. Turiu užtikrinti – nei viena, nei kita. Tai normalių žmonių grupė, kuri normaliai, sangviniškai reaguoja į susidariusią situaciją.
    O ji yra rimta. Rimta ne tik Kedžių ar Venckų šeimų, Klonio gatvės gynėjų, bet ir visos visuomenės požiūriu. Deja, nomenklatūra to suvokti nenori. Padėties rimtumą rodo ir naujas posūkis sudėtingame Garliavos istorijos labirinte. Turiu galvoje naują puolimo prieš Venckus ir Kedžius frontą – dar vieno vaiko įtraukimą į pedofilijos istoriją.
    Jau senokai galima buvo matyti, koks kompleksinis ir koordinuotas yra puolimas prieš Klonio gatvės gynėjus. Puolami praktiškai vos ne visi Garliavos įvykių dalyviai. Tai vyksta nuolat, pasyviai tą puolimą stebint didžiajai daliai mūsų nomenklatūros. Tiesa, dalis nomenklatūros norom nenorom tapo ir aktyviais to puolimo dalyviais. Turiu galvoje pirmiausia dalį teisėsaugos ir 80 Seimo narių, kurie įrašė save į Juodąjį Lietuvos sąrašą, leisdami pasitikėjimo nekeliantiems prokurorams SUIMTI Neringą Venckienę.
    Jie priėmė Lietuvą valdančio anoniminio klano taisykles, viena vertus, sakydami, kad suėmimas yra adekvati keltiems kaltinimams kardymo priemonė, ir čia pat stebėdamiesi, kodėl N.Venckienė pasitraukė iš Lietuvos. Fiziškai ji pasitraukė, politiškai ji buvo išvaryta, nes jai kilusios susidorojimo grėsmės buvo realios. Priklausau prie tų, kurie neatmeta galimybės, jog kai kurie iš užkulisių veikiantys įtakingi žmonės nuolat galvojo, kaip ją fiziškai pašalinti iš viešosios erdvės arba toje erdvėje ją nuolat žeminti, niekinti – pavyzdžiui, viešai uždedant antrankius, uždarant į areštinę ir t.t.
    Kad tai ne tušti pramanai, rodo periodiškai publikuojami manipuliaciniai, šališki straipsniai viename įtakingiausių laikraščių „Lietuvos rytas“. Paskutinė A.Kuznecovaitės publikacija, manau, peržengia visas moralės ribas bei parodo, jog mūsų visuomenei pasyviai stebint, mūsų šalis ritasi į autoritarinio tyčiojimosi iš teisingumo žemumas. Toje publikacijoje gilinama ir plėtojama mintis, kad Kedžiai ir Venckai yra reto blogumo, žiaurumo, nepadorumo žmonės.
    Tai daroma pateikiant dabar jau visai kitokius nei plačiai visuomenei buvo žinomi Garliavos mergaitės parodymus. Tuose, diametraliai priešinguose anksčiau žinomiems mergaitės parodymuose, jos gyvenimas pas senelius ir tetą piešiamas kaip pragaras. Pagal žurnalistės atpasakotus mergaitės parodymus, prieš ją buvo nuolat naudojamas psichologinis ir net fizinis smurtas, ir kad tame dalyvavo ne tik „iš pažiūros ramus“ senelis V.Kedys, bet ir jos mažametis pusbrolis – N.Venckienės sūnus. Taigi ne tik teta ir seneliai, bet ir mažametis pusbrolis pagal šiuos parodymus tampa nusikaltėliais…
    Nesiimsim atpasakoti visos „Lietuvos ryto“ žurnalistės publikacijos. Kas turi noro, gali su ja susipažinti internete ar bibliotekoje.
    Šioje trumpoje publikacijoje tenoriu atkreipti dėmesį į keletą svarbių aplinkybių:
    pirma, koncentruota ir koordinuota ataka prieš normalią Klonio gatvės šeimą tęsiama, siekiant ją totaliai diskredituoti, pavaizduoti kaip blogio irštvą;
    antra, nauja toje strategijoje yra tai, kad atakos objektu tampa mažametis berniukas. Žmones norima įtikinti, jog visa giminė yra nusikaltėliai ir vaikas yra „velnio išpera“;
    trečia, publikacijos autorė kažkaip gavo ikiteisminio tyrimo medžiagą ir ją viešai skelbia, pažeisdama Baudžiamojo proceso kodekso (toliau – BPK) 177 straipsnį. Tą patį, kuriuo buvo prisidengiama Seimui neleidžiant susipažinti su 2012 m. gegužės 17 d. įvykių Klonio gatvėje vaizdo medžiaga. Tame BPK straipsnyje sakoma, kad draudžiama viešinti medžiagą apie nepilnamečius įtariamuosius ir nukentėjusius. Seimas, įsipareigodamas laikytis konfidencialumo, su ikiteisminio tyrimo medžiaga susipažinti teisės neturi, tačiau žurnalistė gali nekliudomai viešinti tokią medžiagą.
    80 Seimo narių, balsavusių už N.Venckienės suėmimą, galėtų, kad ir pavėluotai, ir bent iš dalies išpirkti savo kaltę – pareikalauti atsakomybės už tai, kad Garliavos mergaitės psichika galimai per metus po Klonio gatvės šturmo buvo apdorota. Kaip kitaip galima būtų paaiškinti visiškai kitokius – jei jie neišgalvoti- mergaitės parodymus.
    Brandi demokratinė visuomenė turėtų užduoti klausimą: kas atsitiko, kad nelinkusi išsigalvoti ir fantazuoti mergaitė po metų izoliacijos nuo artimų jai žmonių kalba visiškai kitaip. Ta visuomenė surastų priemonių patikrinti, kokios yra totalaus nuomonės pasikeitimo priežastys. Tokioje šalyje būtų nubausti ir tie, kurie pažeisdami garsųjį BPK 177 straipsnį, perdavė žiniasklaidai su vaikais susijusius ikiteisminio tyrimo duomenis, o taip pat tie, kurie tuos duomenis viešai paskleidė.
    P.S.1. Esu buvęs Klonio gatvėje ir turiu savo nuomonę dėl aplinkos, kurioje gyveno Garliavos mergaitė. Ji, manau, buvo gera. Tačiau nemanau, kad mano liudijimas būtų solidžiausias. Kur kas daugiau apie tą aplinką gali pasakyti tie, kurie dienų dienas ten budėjo. Vienas iš jų- Algirdas Patackas- disidentas, Nepriklausomybės akto signataras, žmogus, kurio liudijimu, manau, patikės daugelis Lietuvos žmonių.
    Jis du mėnesius iki mergaitės grobimo kartu su Lietuvos kariuomenės kūrėjų – savanorių sąjungos (LKKSS) nariais ištisomis paromis budėjo Klonio gatvėje ir sužinojęs, kad rašau straipsnelį šia tema, taip laiškeliu reaguoja į „Lietuvos ryto“ publikaciją: „Mūsų, savanorių, vagonėlis stovėjo tarp senelių namo, kur gyveno mergaitė, ir Venckų namo, kur gyveno mažasis Karolis, Neringos Venckienės sūnus. Iki senelių namo langų buvo tik keletas metrų, tad galėjome matyti ir tai, kas vyko viduje, ir ne tik dieną, bet ir naktį, ištisą parą. Galiu paliudyti, ką jau ne kartą esu liudijęs – mergaitė pas senelius jautėsi saugi ir laiminga, santykiai su Karoliu buvo tokie, kokie ir turi būti tarp artimų giminaičių, ir išvis atmosfera toje ypatingoje erdvėje buvo tokia, kokia, duok Dieve, turėtų ir galėtų būti visoje Lietuvoje, jei nepasiduotume nelabojo klastoms. O rašinys – būtent nelabojo padiktuotas…“
    P.S.2. Skaitytojams primename, kad birželio 1-oji buvo Tarptautinė vaikų gynimo diena.

    Thumb up 4 Thumb down 6

  16. “A.LAPINSKAS: “DRĄSOS KELIAS” IŠĖJO IŠ PROTO” (pas delfistus)

    KOMENTARAS STRAIPSNIUI

    Kada aptarinėjamos moralinės vertybės, Anatolijui Lapinskui nederėtų kaišioti sovietinių “psichuškių”, pritaikant jas dabartinių politikų karjerai.

    Autorius aiškina, kad “viena tų apylinkių žinoma ponia irgi nusprendė suvaidinti išprotėjusią gyvenimo auką esą jos dukterėčią jai žinomi pedofilai per porą metų išprievartavo tūkstančius kartų”. Tas hiperbolizuotas “tūkstančius kartų” terminas apkeliavo jau visus žiniasklaidos organus ir daugybę komentarų. O juk jis tuomet reiškė tik tai, kad prievartauta ir tvirkinta buvo ne vieną kartą. Tai yra ne taip, kaip teigė tėvui Drąsiui prokuroras, aiškinęs, kad nieko čia tokio, jei “kartą kitą įkišo ir ištraukė.”

    Toliau savo paskvilyje Anatolijus teigia: ” ėmė ją (mergaitę) auklėti filmuodama savo fantasmagorijose sumąstytas mergaitės prievartavimo scenas”. Iš kur tokios žinios? Jei jos remiasi tik teisėjo A.Cinino aiškinimu, kad “mergaitė buvo tvirkinama Kedžių namuose”, tai kuo jos remiasi? Filmuotu mergaitės liudijimo fiksavimu? Betgi prokuroras po užklausimo oficialiai pareiškė, kad tėvas turėjo tokią teisę gauti informaciją iš savo dukros tokiu būdu. Ypač, jei prisiminti, kad šimtai Drąsiaus Kedžio skundų ir prašymų nuskendo “sistemos” pelkyne.

    Dabartiniu metu vyksta Drąsiaus pažįstamų apklausos. Iš jų aiškiai matyti, kad tėtis tvirtai tikėjo mergaitės liudijimais ir gal net ruošėsi keršyti. Dar daugiau. Jis lyg ir pasigyrė, kad turi surinkęs daug informacijos apie pedofilus. Asmeniškai manau, kad tai galėjo išgąsdinti tuos, kurie tokiais niekšiškais nusikaltimais buvo įsipainioję. Vis daugiau matosi aplinkybių, kad D.Kedys ne tik nežudė, bet ir buvo “pakištas”, kaip žudikas. Nesileisiu į diskusijas apie liudytojus žiniasklaidoje, bet į teismus nepakviestus. Jie daug ką yra prasitarę,bet kai kam tai, matomai, visai nerūpi.

    A . Lapinskas savo nepasitenkinimą išsako taip: ” „Drąsos kelio“ frakcija ir dar keli prie jų prisijungę Seimo nariai – Neringos Venckienės gynėjai šia proga (Seime) sukėlė nematytą erzelį, kai kuriais momentais verčiantį pagalvoti, ar ta gynėjų kompanija nepametė ne tik sveiko, bet iš viso kokio nors proto. Ką tądien kalbėjo „tautos atstovai“?”

    Taip, jie tautos atstovai, kaip ir kiti Seimo nariai ir todėl rašyti juos kabutėse nederėtų. Jie, kaip ir kiekvienas Lietuvos pilietis turi teisę išsakyti savo nuomonę, kaip tą leidžia daryti LR Konstitucijos 25 -as straipsnis. Apie Seime susidariusią 80-ies “koaliciją” esu nemažai aptaręs. Kai politiniai interesai painiojami su teisinėmis peripetijomis, tai ir 12 sek. filmo užtenka, o ilgoko, viešai demonstruoto filmo apie tyčiojimąsi iš mergaitės – maža. Mat jis buvo sumontuotas iš 1,5 val medžiagos. Be abejo, kad mergaitė iš karto negalėjo tiek laiko sukaupti dėmesį. Gal jai teko net priminti jos pasakojimus prieš filmavimą. Na ir kas? Paliudijimo tikrumo tai nei kiek nekeičia, o tik padaro jį vientisesnį ir aiškesnį.

    Kodėl N.Venckienė buvo priversta pasitraukti iš Lietuvos?- manau, puikiai žino ir pats A.Lapinskas. Vien ką reiškė jo ir panašių autorių paskviliai žiniasklaidoje, tūkstančiai atitariančių ir net grasinančių fiziškai susidoroti komentarų. Pora labai įtartinų atvejų kelyje jau buvę. Pasitraukdama Seimo narė atkreipė dėmesį į Lietuvos teisėsaugos sistemą, kurioje ji teigianti neradusi tiesos ir teisingumo. Tai kas ką diskredituoja? N.Venckienės anksčiau išsakytas požiūris apie Lietuvos teisėsaugos sistemą yra jos požiūris ir jis visai nelygintinas, kaip daro autorius, su “paleckiuko” nykiais pasimaivymais, tyčiojantis iš žuvusių Lietuvos laisvės gynėjų.

    Kuriama oficiali “D.Kedžio istorijos” versija daug kame prasilenkia su elementaria logika. Niekam negali būti uždrausta tai pastebėti ir įvertinti. Tokie rašeivos, kaip A.Lapinskas savo cinizmu tik dar labiau parodo oficialios versijos silpnumą, jei tenka griebtis tokių pasityčiojimų. Gal kas nors ir klysta, bet kol teismas nagrinėja D.Kedžio bylą, jos oficialiai neatversdamas, tol nustatyti žudynių grandinės užsakovus ir vykdytojus gali būti labai sunku. Demokratinėje šalyje po tokių grubių išpuolių ir viešų kaltinimų joks teismo procesas negalėtų vykti įtariamojo nenaudai. Viešos opinijos sukūrimas tokiais nykiais metodais panaikintų kaltintojų galimybes įrodyti, kad teismas yra neįtakotas ir nešališkas. Pas mus kol kas yra kitaip. Nuolat linksniuojamos konkrečios pavardės su kaltinančiais epitetais. Netgi šalies prezidentė yra išvadinama “Garliavos banditų “stogu”, o Seimo vaikų teisių šalyje prižiūrėtoja iš Seimo tribūnos pareiškia: “Violetinės minios nebijau”. Teisingai. Ko bijoti besimeldžiančių protestuotojų. Bijoti vertėtų tų, kurie bando slėpti savo nusikaltimus prieš vaikus, susijusius su iškrypėliškomis orientacijomis. Tokie ir kitose šalyse priemonių daug nesirenka. Gal naudojasi tokia logika: “Geras liudininkas – miręs liudininkas”. Verta pamąstyti, ar gen.prokuroro įvardintoje lietuviškoje “byloje žudikėje” nėra panašių analogijų?

    Thumb up 2 Thumb down 5

  17. ne to sokolas varo is proxy, todel cia gali buti visai ir jisai, o kompiuterine programa. kuri trukdo komentuoti, nureipineja kazku i debesis tematika

    Thumb up 2 Thumb down 3

  18. Kada aptarinėjamos moralinės vertybės, Anatolijui Lapinskui (pas delfistus) nederėtų kaišioti sovietinių “psichuškių”, pritaikant jas dabartinių politikų karjerai.

    Autorius aiškina, kad “viena tų apylinkių žinoma ponia irgi nusprendė suvaidinti išprotėjusią gyvenimo auką esą jos dukterėčią jai žinomi pedofilai per porą metų išprievartavo tūkstančius kartų”. Tas hiperbolizuotas “tūkstančius kartų” terminas apkeliavo jau visus žiniasklaidos organus ir daugybę komentarų. O juk jis tuomet reiškė tik tai, kad prievartauta ir tvirkinta buvo ne vieną kartą. Tai yra ne taip, kaip teigė tėvui Drąsiui prokuroras, aiškinęs, kad nieko čia tokio, jei “kartą kitą įkišo ir ištraukė.”

    Toliau savo paskvilyje Anatolijus teigia: ” ėmė ją (mergaitę) auklėti filmuodama savo fantasmagorijose sumąstytas mergaitės prievartavimo scenas”. Iš kur tokios žinios? Jei jos remiasi tik teisėjo A.Cinino aiškinimu, kad “mergaitė buvo tvirkinama Kedžių namuose”, tai kuo jos remiasi? Filmuotu mergaitės liudijimo fiksavimu? Betgi prokuroras po užklausimo oficialiai pareiškė, kad tėvas turėjo tokią teisę gauti informaciją iš savo dukros tokiu būdu. Ypač, jei prisiminti, kad šimtai Drąsiaus Kedžio skundų ir prašymų nuskendo “sistemos” pelkyne.

    Dabartiniu metu vyksta Drąsiaus pažįstamų apklausos. Iš jų aiškiai matyti, kad tėtis tvirtai tikėjo mergaitės liudijimais ir gal net ruošėsi keršyti. Dar daugiau. Jis lyg ir pasigyrė, kad turi surinkęs daug informacijos apie pedofilus. Asmeniškai manau, kad tai galėjo išgąsdinti tuos, kurie tokiais niekšiškais nusikaltimais buvo įsipainioję. Vis daugiau matosi aplinkybių, kad D.Kedys ne tik nežudė, bet ir buvo “pakištas”, kaip žudikas. Nesileisiu į diskusijas apie liudytojus žiniasklaidoje, bet į teismus nepakviestus. Jie daug ką yra prasitarę,bet kai kam tai, matomai, visai nerūpi.

    A . Lapinskas savo nepasitenkinimą išsako taip: ” „Drąsos kelio“ frakcija ir dar keli prie jų prisijungę Seimo nariai – Neringos Venckienės gynėjai šia proga (Seime) sukėlė nematytą erzelį, kai kuriais momentais verčiantį pagalvoti, ar ta gynėjų kompanija nepametė ne tik sveiko, bet iš viso kokio nors proto. Ką tądien kalbėjo „tautos atstovai“?”

    Taip, jie tautos atstovai, kaip ir kiti Seimo nariai ir todėl rašyti juos kabutėse nederėtų. Jie, kaip ir kiekvienas Lietuvos pilietis turi teisę išsakyti savo nuomonę, kaip tą leidžia daryti LR Konstitucijos 25 -as straipsnis. Apie Seime susidariusią 80-ies “koaliciją” esu nemažai aptaręs. Kai politiniai interesai painiojami su teisinėmis peripetijomis, tai ir 12 sek. filmo užtenka, o ilgoko, viešai demonstruoto filmo apie tyčiojimąsi iš mergaitės – maža. Mat jis buvo sumontuotas iš 1,5 val medžiagos. Be abejo, kad mergaitė iš karto negalėjo tiek laiko sukaupti dėmesį. Gal jai teko net priminti jos pasakojimus prieš filmavimą. Na ir kas? Paliudijimo tikrumo tai nei kiek nekeičia, o tik padaro jį vientisesnį ir aiškesnį.

    Thumb up 4 Thumb down 8

  19. TĘSINYS

    Kodėl N.Venckienė buvo priversta pasitraukti iš Lietuvos?- manau, puikiai žino ir pats A.Lapinskas. Vien ką reiškė jo ir panašių autorių paskviliai žiniasklaidoje, tūkstančiai atitariančių ir net grasinančių fiziškai susidoroti komentarų. Pora labai įtartinų atvejų kelyje jau buvę. Pasitraukdama Seimo narė atkreipė dėmesį į Lietuvos teisėsaugos sistemą, kurioje ji teigianti neradusi tiesos ir teisingumo. Tai kas ką diskredituoja? N.Venckienės anksčiau išsakytas požiūris apie Lietuvos teisėsaugos sistemą yra jos požiūris ir jis visai nelygintinas, kaip daro autorius, su “paleckiuko” nykiais pasimaivymais, tyčiojantis iš žuvusių Lietuvos laisvės gynėjų.

    Kuriama oficiali “D.Kedžio istorijos” versija daug kame prasilenkia su elementaria logika. Niekam negali būti uždrausta tai pastebėti ir įvertinti. Tokie rašeivos, kaip A.Lapinskas savo cinizmu tik dar labiau parodo oficialios versijos silpnumą, jei tenka griebtis tokių pasityčiojimų. Gal kas nors ir klysta, bet kol teismas nagrinėja D.Kedžio bylą, jos oficialiai neatversdamas, tol nustatyti žudynių grandinės užsakovus ir vykdytojus gali būti labai sunku. Demokratinėje šalyje po tokių grubių išpuolių ir viešų kaltinimų joks teismo procesas negalėtų vykti įtariamojo nenaudai. Viešos opinijos sukūrimas tokiais nykiais metodais panaikintų kaltintojų galimybes įrodyti, kad teismas yra neįtakotas ir nešališkas. Pas mus kol kas yra kitaip. Nuolat linksniuojamos konkrečios pavardės su kaltinančiais epitetais. Netgi šalies prezidentė yra išvadinama “Garliavos banditų “stogu”, o Seimo vaikų teisių šalyje prižiūrėtoja iš Seimo tribūnos pareiškia: “Violetinės minios nebijau”. Teisingai. Ko bijoti besimeldžiančių protestuotojų. Bijoti vertėtų tų, kurie bando slėpti savo nusikaltimus prieš vaikus, susijusius su iškrypėliškomis orientacijomis. Tokie ir kitose šalyse priemonių daug nesirenka. Gal naudojasi tokia logika: “Geras liudininkas – miręs liudininkas”. Verta pamąstyti, ar gen.prokuroro įvardintoje lietuviškoje “byloje žudikėje” nėra panašių analogijų?

    Thumb up 4 Thumb down 7

  20. Nesupratau, kam jūs savo komentarus skiriate? Jei turite kokių pretenzijų vienai ar kitai partijai, tai jai ir siųskite savo mintis.

    Thumb up 2 Thumb down 8

    • nežiniuk tu mūsų.
      vargšiuk, koks tu nesupratingas. nesupranti kad tu landsberginės hegemono partijos ruporas?
      tame ir esmė. tu nieko nesupranti. tu tiesiog dirbi trolio-roboto darbą: platini tau užsakovo duodamus tekstus.
      p.s. gerai būtų, jei primintum, kad už savo darbus nesi gavęs nei cento, o landsbergį matei tik vieną kartą.

      Thumb up 10 Thumb down 1

  21. Bravo Graužiniene.Ir toliau siutink konservatorius ir jų draugus liberastus. Nors pasijuokt iš ko yra.

    Thumb up 8 Thumb down 1

  22. nereikejo konservams siusti sadistu baudeju pries taikius Garliavos gyventojus ir butumet tureje didesne parama pries Uspaski,dabar galit dauzyti kumsciais iki apsisikimo,sazine ir zmoniskuma prarade.

    Thumb up 8 Thumb down 4

  23. Dar galima būtų visiems konservams po pentograqmą su įrašu “666” įteikti- ženkliuką į atlapus tokį. Kalėdų proga, skant.

    Thumb up 4 Thumb down 4

  24. Grėsmė ne Paulauskui, bet pačiai jos esybei. Kad tik grįžtų Neringa, Ją dauguma papailytų rinkimuose. Nors ir kokiais mus valdžiagyviai (anot filosofo Radžvilo) nežmogiais ir atliekomis laiko, Tauta dar gyva ir turi proto daugiau, negu valdžiagyviams norisi. Tauta kilni, gyvastinga ir mąstanti, kad ir kaip tai nepatinka anžmogiams.

    Thumb up 4 Thumb down 3

    • dauguma, visi, tauta, kiekvienas, emigracija, piliečiai, pencinykai, rinkėjai, londonas, dori žmonės, imigracija, trenktiniai, mąstantys, protingi ir tu su pikasu.
      susidarytų gal net koks procentas. tikrai galėtų lygiaverčiai konkuruoti su kokiu pilveliu, landsbergiu ar šustausku.

      Thumb up 3 Thumb down 3

  25. pirma reikia issiaiskinti, ar p.N.Venckiene gyva! Nesuprantu prie ko cia Paulauskas? Ko cia taip bijo Kristinute? Kad tik tokios “bedos” butu! P.S. su artejanciomis sventemis visus!

    Thumb up 4 Thumb down 2

  26. “A.LAPINSKAS: “DRĄSOS KELIAS” IŠĖJO IŠ PROTO” (pas delfistus)

    KOMENTARAS STRAIPSNIUI

    Kada aptarinėjamos moralinės vertybės, Anatolijui Lapinskui nederėtų kaišioti sovietinių “psichuškių”, pritaikant jas dabartinių politikų karjerai.

    Autorius aiškina, kad “viena tų apylinkių žinoma ponia irgi nusprendė suvaidinti išprotėjusią gyvenimo auką esą jos dukterėčią jai žinomi pedofilai per porą metų išprievartavo tūkstančius kartų”. Tas hiperbolizuotas “tūkstančius kartų” terminas apkeliavo jau visus žiniasklaidos organus ir daugybę komentarų. O juk jis tuomet reiškė tik tai, kad prievartauta ir tvirkinta buvo ne vieną kartą. Tai yra ne taip, kaip teigė tėvui Drąsiui prokuroras, aiškinęs, kad nieko čia tokio, jei “kartą kitą įkišo ir ištraukė.”

    Toliau savo paskvilyje Anatolijus teigia: ” ėmė ją (mergaitę) auklėti filmuodama savo fantasmagorijose sumąstytas mergaitės prievartavimo scenas”. Iš kur tokios žinios? Jei jos remiasi tik teisėjo A.Cinino aiškinimu, kad “mergaitė buvo tvirkinama Kedžių namuose”, tai kuo jos remiasi? Filmuotu mergaitės liudijimo fiksavimu? Betgi prokuroras po užklausimo oficialiai pareiškė, kad tėvas turėjo tokią teisę gauti informaciją iš savo dukros tokiu būdu. Ypač, jei prisiminti, kad šimtai Drąsiaus Kedžio skundų ir prašymų nuskendo “sistemos” pelkyne.

    Dabartiniu metu vyksta Drąsiaus pažįstamų apklausos. Iš jų aiškiai matyti, kad tėtis tvirtai tikėjo mergaitės liudijimais ir gal net ruošėsi keršyti. Dar daugiau. Jis lyg ir pasigyrė, kad turi surinkęs daug informacijos apie pedofilus. Asmeniškai manau, kad tai galėjo išgąsdinti tuos, kurie tokiais niekšiškais nusikaltimais buvo įsipainioję. Vis daugiau matosi aplinkybių, kad D.Kedys ne tik nežudė, bet ir buvo “pakištas”, kaip žudikas. Nesileisiu į diskusijas apie liudytojus žiniasklaidoje, bet į teismus nepakviestus. Jie daug ką yra prasitarę,bet kai kam tai, matomai, visai nerūpi.

    A . Lapinskas savo nepasitenkinimą išsako taip: ” „Drąsos kelio“ frakcija ir dar keli prie jų prisijungę Seimo nariai – Neringos Venckienės gynėjai šia proga (Seime) sukėlė nematytą erzelį, kai kuriais momentais verčiantį pagalvoti, ar ta gynėjų kompanija nepametė ne tik sveiko, bet iš viso kokio nors proto. Ką tądien kalbėjo „tautos atstovai“?”

    Taip, jie tautos atstovai, kaip ir kiti Seimo nariai ir todėl rašyti juos kabutėse nederėtų. Jie, kaip ir kiekvienas Lietuvos pilietis turi teisę išsakyti savo nuomonę, kaip tą leidžia daryti LR Konstitucijos 25 -as straipsnis. Apie Seime susidariusią 80-ies “koaliciją” esu nemažai aptaręs. Kai politiniai interesai painiojami su teisinėmis peripetijomis, tai ir 12 sek. filmo užtenka, o ilgoko, viešai demonstruoto filmo apie tyčiojimąsi iš mergaitės – maža. Mat jis buvo sumontuotas iš 1,5 val medžiagos. Be abejo, kad mergaitė iš karto negalėjo tiek laiko sukaupti dėmesį. Gal jai teko net priminti jos pasakojimus prieš filmavimą. Na ir kas? Paliudijimo tikrumo tai nei kiek nekeičia, o tik padaro jį vientisesnį ir aiškesnį.

    Kodėl N.Venckienė buvo priversta pasitraukti iš Lietuvos?- manau, puikiai žino ir pats A.Lapinskas. Vien ką reiškė jo ir panašių autorių paskviliai žiniasklaidoje, tūkstančiai atitariančių ir net grasinančių fiziškai susidoroti komentarų. Pora labai įtartinų atvejų kelyje jau buvę. Pasitraukdama Seimo narė atkreipė dėmesį į Lietuvos teisėsaugos sistemą, kurioje ji teigianti neradusi tiesos ir teisingumo. Tai kas ką diskredituoja? N.Venckienės anksčiau išsakytas požiūris apie Lietuvos teisėsaugos sistemą yra jos požiūris ir jis visai nelygintinas, kaip daro autorius, su “paleckiuko” nykiais pasimaivymais, tyčiojantis iš žuvusių Lietuvos laisvės gynėjų.

    Kuriama oficiali “D.Kedžio istorijos” versija daug kame prasilenkia su elementaria logika. Niekam negali būti uždrausta tai pastebėti ir įvertinti. Tokie rašeivos, kaip A.Lapinskas savo cinizmu tik dar labiau parodo oficialios versijos silpnumą, jei tenka griebtis tokių pasityčiojimų. Gal kas nors ir klysta, bet kol teismas nagrinėja D.Kedžio bylą, jos oficialiai neatversdamas, tol nustatyti žudynių grandinės užsakovus ir vykdytojus gali būti labai sunku. Demokratinėje šalyje po tokių grubių išpuolių ir viešų kaltinimų joks teismo procesas negalėtų vykti įtariamojo nenaudai. Viešos opinijos sukūrimas tokiais nykiais metodais panaikintų kaltintojų galimybes įrodyti, kad teismas yra neįtakotas ir nešališkas. Pas mus kol kas yra kitaip. Nuolat linksniuojamos konkrečios pavardės su kaltinančiais epitetais. Netgi šalies prezidentė yra išvadinama “Garliavos banditų “stogu”, o Seimo vaikų teisių šalyje prižiūrėtoja iš Seimo tribūnos pareiškia: “Violetinės minios nebijau”. Teisingai. Ko bijoti besimeldžiančių protestuotojų. Bijoti vertėtų tų, kurie bando slėpti savo nusikaltimus prieš vaikus, susijusius su iškrypėliškomis orientacijomis. Tokie ir kitose šalyse priemonių daug nesirenka. Gal naudojasi tokia logika: “Geras liudininkas – miręs liudininkas”. Verta pamąstyti, ar gen.prokuroro įvardintoje lietuviškoje “byloje žudikėje” nėra panašių analogijų?

    Thumb up 3 Thumb down 4

    • tu teisus – lapinskas kysta.
      šios dvigubo žmogžodžio pedofilo vardo partijos sektantai negali išeiti iš proto.
      todėl, kad jo neturi.

      Thumb up 4 Thumb down 3

      • Paskaičius tavo komentarą , įspūdis, kad visa Lietuva gina iškrypėlius , bet gi taip nėra :)

        Thumb up 2 Thumb down 2

      • Ačiū Dievui, lietuviai dar turi proto ir sąžinės, o ką peizalioja lapinai delfiuose – tik juokai.Kuo daugiau peizaliuoja, tuo daugiau žmonių pereina, kaip tu sakai į sektą .Cha, cha, cha. Greitu laiku galėsi sekta vadinti visą Lietuvą.

        Thumb up 1 Thumb down 2

        • lietuviai proto turi. venckiniai sektantai – tik instinktus.
          na o apie tuos – – “vis daugiau”, tai jau seniai nejuokingas anekdotas.
          už mergaitę venckienęvisa lietuva, tauta, jav, kiekvienas, visi – toks tuščiais ir nuvalkiotas venckinių sektantų absurdas……, kad pridėt nėra ko.

          Thumb up 4 Thumb down 1

          • Kaip vertinate grupės parlamentarų iniciatyvą surengti Seimo narei N.Venckienei apkaltą?
            Teigiamai
            (16.06%, 44 Balsai)

            Neigiamai
            (80.29%, 220 Balsai)

            Thumb up 0 Thumb down 2

          • šaltiniai: vrk ir gyvenimo realijos.
            pakartotiniuose rinkmuose 2013 kovo mėn. venckinė p[artija tarp visų dalyvavusių partijų ir koalicijų užėmė paskutinę vietą, jos kandidatai – paskutines vietas apygardose.
            venckinė partija surinko 0,3% rinkėjų balsų.
            p.s. televizijų telefoniniuose balsavimuose tuo metu venckinių balsų persvara būdavo triuškinanti.
            va taip ir yra, kai nėra pro o tik kaldrytė. belieka remtis idiotiškais apklausų rezultatais savame lizde.
            padarykit tokią apklausą patvory ir garantuoju, kad galėsi didžiuotis: tau tinkamą atsakymą palaikys 10000000% rspondentų, prieš nebus nei vieno.
            sektantai vieningi, nors jūsų ir nykstamai mažai.

            Thumb up 0 Thumb down 0



 
Video reportažas


Nerpigiau.lt

Nerpigiau./lt/produktas/505/nusikaltimas-valstybes-vardu

Aktualu. Komentarai
Norvegijoje plintant šunims pavojingai ligai – perspėjimas lietuviams
E. Laurinaitis: priimti „kitokį“ padeda suvokimas, kad kiekvienas iš mūsų apskritai yra skirtingas 2
Foto reportažai Aktualu Naujausias numeris
D. Jastramskis išleido monografiją apie žiniasklaidos politiką Lietuvoje 
VU Komunikacijos fakulteto ir Tarptautinių santykių ir politikos mokslų instituto docentas Deimantas Jastramskis,...

Seimas pritarė naujai žalos atlyginimo pacientams tvarkai 
Seimas priėmė Pacientų teisių ir žalos sveikatai atlyginimo įstatymo ir lydimųjų teisės aktų...

Ką signalizuoja pirtyje netikėtai užklupęs galvos skausmas? 
Turkiška, suomiška, rusiška ar japoniška – pirčių pasirinkimas šiais laikais tikrai didelis, o...

Kaunas planuoja statyti metro (balandžio 1-osios pokštas) (9)
Premjerui Sauliui Skverneliui pavadinus mūsų brolius latvius konkurentais, daug kam kilo mintis, kas...

Teisingumo ministerija inicijuoja teismo proceso tobulinimą (1)
Teisingumo ministerija, siekdama sistemiškai tobulinti teismo procesų reglamentavimą, iš vidinių išteklių steigia naują...

Premjeras: Tikiu Lietuva ir kviečiu visus švęsti mūsų Tėvynės gimtadienį! (12)
Ministras Pirmininkas Saulius Skvernelis sveikina Lietuvos žmones su Valstybės atkūrimo diena.  „Sveikinu jus...

Anekdotas










Naujovė KK Facebook
Reklama

Politika   Bylos, sukrėtusios Lietuvą
G. Landsbergis: „Pritardami Prezidento teikiamų pataisų svarstymui, kviečiame gilesnei diskusijai“ (1)
Seimo Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų frakcijos seniūnas Gabrielius Landsbergis šiandien,...
Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto pirmininku išrinktas D. Gaižauskas (7)
Trečiadienį vykusiame Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto posėdyje, aktyviai...
TS-LKD sveikina Aušrą Maldeikienę prisijungus prie bendros frakcijos Europos Parlamente (2)
„Sveikinu Aušros Maldeikienės pasirinkimą prisijungti prie Europos Žmonių partijos (angl....
 
Prokurorams „skauda“ tik jų postai – paprastų žmonių skundams ir ašaroms jie akli ir kurti (1)
Pastaruoju metu tarsi grybai po lietaus žiniasklaidoje pasipylė prokurorų nusiskundimai:...
Ar Europos Taryba žino, kokias kandidatūras į Europos prokuroro postą jai siunčia Lietuvos Vyriausybė? (1)
Vyriausybė savo posėdyje patvirtino tris Lietuvos deleguojamus kandidatus į Europos...
Kreipėsi dėl nužudyto sūnaus – pačiai motinai iškėlė baudžiamąją bylą (1)
Nors po aukštų teisėjų sulaikymo skandalo buvo prabilta apie būtinus...
 

Teisėsauga   Verslas, ekonomika
Alytuje išžaginta į darbą ėjusi moteris (1)
Liepos 18 d. apie 5 val. 20 min. Alytuje, Jazminų...
Įtariamojo asmens tapatybė jau nustatyta (1)
Šiandien Vilniaus apskr. vyriausiasis policijos komisariatas išplatino pranešimą žiniasklaidai, kuriuo...
Pareigūnai prašo visuomenės pagalbos – atpažinti plėšimu įtariamą vyrą (3)
Vilniaus apskr. vyriausiojo policijos komisariato Kriminalinės policijos nusikaltimų nuosavybei tyrimo...
 
Kaip verslas atrakino naują požiūrį į biuro baldus (1)
Jeigu išgirstate žodį „biuras“ turbūt įsivaizduojate sublokuotas arba į kabinetus...
Išmaniosios skaitmeninės televizijos galimybės Lietuvoje (3)
Skaitmeninė, savo funkcionalumu bei kanalų gausa, nerungė ilgai karaliavusią analoginę. Žinoma,...
„Huawei“ pristato stilingą „Mate 10 lite“ (2)
Nuo šiol bus dar paprasčiau pasidaryti tobulą asmenukę ar pagauti...
Krašto apsauga   Užsienis
R. Karoblis naujuoju kariuomenės vadu siūlo Sausumos pajėgų vadą gen. mjr. V. Rupšį
Krašto apsaugos ministras Raimundas Karoblis naujuoju Lietuvos kariuomenės vadu Prezidentui...
Kazlų Rūdos poligone treniravosi Lietuvos kariuomenės ir JAV karinės oro pajėgos
Kovo 20 d. Lietuvos kariuomenės Brigados generolo Kazio Veverskio poligone...
Naujo Lietuvos kariuomenės laivo pirkimas bus skelbiamas balandį
Lietuvos kariuomenė planuoja įsigyti naują laivą teršalų likvidavo ir gelbėjimo...
 
Pretendentė į EK pirmininkes sulaukė europarlamentarų reakcijos
Pretendentė į Europos Komisijos (EK) pirmininkės postą Ursula von der...
V.Zelenskis „nokautavo“ P.Porošenką (7)
    Pomaidaninio Ukrainos prezidento Petro Porošenko „puota karo metu“...
Dėl Skripalių apnuodijimo S.Lavrovas pirštu dūrė į NATO: „Tai ne „Novyčiok“, o BZ“ (23)
Rusijos URM ministras Sergejus Lavrovas pareiškė, kad Cheminio ginklo draudimo...
Sportas   Laiškai
Cristiano Ronaldo sezoną temdo priekabiavimo skandalas
Cristiano Ronaldo – vienas geriausių planetos futbolininkų. Apie šį portugalą...
Lietuvos rinktinės laukia kroatų išbandymas
  Lietuvos nacionalinė vyrų krepšinio rinktinė tęsia kovą dėl galimybės...
Fiodr Černych perėjo į Maskvos „Dinamo“ (1)
Paskutinę perkėlimų dieną Maskvos „Dinamo“ paviliojo Lietuvos futbolo rinktinės kapitoną...
 
Geradarei savanoriai pačiai prireikė pagalbos
Nuo nelaimės nėra apsaugotas niekas. Likimas skaudžiai skriaudžia ir tuos,...
Mulkinanti apklausa “Mes europiečiai””
Šiuo metu – 2019.05.11, 17:30, – portale lrytas.lt  vykdoma apklausa,...
Padėka
PADĖKA Dėkojame visiems vienaip ar kitaip prisidėjusiems ruošiantis pirmajam renginiui...