Valdžios vairą perduodanti konservatorių ir liberalų Vyriausybė nesugebėjo užtikrinti „Lietuvos geležinkeliams“ krovinių pervežimo stabilumo. Dėl „Klaipėdos naftos“ sprendimo išnuomoti rezervuarus kompanijai „Litasco“ – AB „Lietuvos geležinkeliai“ jau prarado trečdalį baltarusiškų krovinių. Apie tokį scenarijų Lietuvos socialdemokratų partijos pirmininkas Algirdas Butkevičius Vyriausybę perspėjo dar rugsėjį, kai be konkurso „Klaipėdos nafta“ išnuomojo rezervuarus „Lukoil“ antrinei įmonei „Litasco S.A“
„Į mano nuogąstavimus rugsėjį nebuvo atsižvelgta. Pabrėžiau, jog dėl tokio „Klaipėdos naftos“ sprendimo galimas kainų pakilimas tiems ūkio subjektams, kurie savo naftos produktus į Klaipėdos jūrų uostą tiekia per „Klaipėdos naftos“ terminalus. Tokiu būdu Lietuvos geležinkeliai gali prarasti dalį krovinių, ypač iš Baltarusijos. Akivaizdu, kad „Klaipėdos naftos“ susitarimas su Rusijos naftos koncerno „Lukoil“ grupe nebuvo naudingas Lietuvai. Mano žodžius, deja, patvirtina skaičiai. „Lietuvos geležinkelių“ naftos transportavimo skaičiai smarkiai krenta. Praėjusių metų rugsėjį „Lietuvos geležinkeliai“ iš Baltarusijos į „Klaipėdos uostą“ pergabeno 211 tūkst. tonų naftos produktų, spalį – 242 tūkst. tonų, o šių metų rugsėjį, po priimto sprendimo atsisakyti „Transchemos“ produktų iš Baltarusijos – 53 tūkst. tonų, spalį – tik 3 tūkst. tonų. Sumažėjimas milžiniškas ir, mano nuomone, jį lėmė ūkio ministro nesugebėjimas sukontroliuoti valstybės įmonių priimamų sprendimų. Štai kokį palikimą gaus naujoji Vyriausybė“, – sako kandidatas į premjero postą A. Butkevičius.
Pasak socialdemokrato, Vyriausybės strategija nuostolinga Lietuvai – mažėja tamsių naftos produktų pervežimas ne tik iš Baltarusijos, bet ir iš kitų šalių, praėjusių metų spalį iš viso buvo pervežta 252,5 tūkst. tonų naftos, šių metų spalį pervežta tik 86,2 tūkst. tonų.