Premjerui Sauliui Skverneliui pavadinus mūsų brolius latvius konkurentais, daug kam kilo mintis, kas svarbiau: giminystė ar konkurencija? Ir vieną, ir kitą mums duoda gamta. Yra sakoma: brolio nepasirinksi. Pasirinkti gali kaimyną ar draugą. O ir konkurencija yra gamtos dėsnis, kurį gali tik pažinti, bet negali pakeisti. Ji egzistuoja visoje gyvoje gamtoje. Konkurencija – pažangos variklis, ne veltui valstybės įstatymai ją gina.
Didžiausia konkurencija vyksta tarp artimiausių subjektų – giminių, kaimynų, ta pačia veikla užsiimančių firmų, tokio paties išsivystymo lygio miestų ar valstybių. Ir konkurentus paprastai pastebi pralaiminčioji pusė. Tad broliukams latviams šiuo atveju tikrai nėra ko įsižeisti.
Kaip, beje, ir Kaunui, kuris pastaruoju metu vis dažniau įvardijamas Vilniaus konkurentu.
Išties, kauniečiai, vadovaujami V. Matijošaičio, mažiau kalba, daugiau daro. Štai ir dabar, prisiminę LR Prezidento A. Smetonos šūkį „Mes be Vilniaus nenurimsim!“ ryžtasi paimti į globą istorinę sostinę, kad ji, aplenkta „Rail Baltica“, nebūtų atkirsta nuo Europos sostinių ir pasaulio.
Iš patikimų šaltinių sužinota, jog naujai išrinktos Kauno miesto tarybos nariai skubos tvarka svarsto projektą, pagal kurį rengiamasi Karmėlavą su visu oro uostu prijungti prie Laikinosios sostinės. Čia planuojama pastatyti keturių strateginių – Ekonomikos, Susisiekimo, Krašto apsaugos ir Žemės ūkio – ministerijų kompleksą.
O kad naujakuriai turėtų greitą ir patikimą ryšį su kitais Kauno transporto mazgais, V. Matijošaitis specialistams davė nurodymą parengti galimybių studiją metro trasos maršrutu „Karmėlava – Vytauto pr. statybai“. Tad kol vilniečiai 40 metų diskutuoja apie metropoliteną ir vadovaujasi sovietinėmis 1 milijono gyventojų reikalaujančiomis normomis, kauniečiai, susipažinę su LR Seimo 2018 m. priimtu Metropoliteno įgyvendinimo įstatymu ėmėsi darbų ir suskato ieškoti investuotojų!
Šie ryžtingi veiksmai rodo, jog Kaunas yra subrendęs ne tik verslumui, bet ir kilniai misijai bei miestelėnų ir svečių gerbūviui. Posakis „Kaunas – Lietuvos bamba“ pamažu tampa realybe.
Premjeras, įvardijęs latvius konkurentais – teisus, jis „broliukus“ objektyviai ir aukštai įvertino.
Įdomu, kada Vilniaus valdžia suvoks, kad konkurencinėje kovoje svarstyklės krypsta brolių kauniečių pusėn.
Judas Liansbergas labai norėjo padkopą daryti iki Kremliaus ,,, o dabar jau metro bus ….
Kiekvieną dieną varinės Maskvon su tvirkintu anūkėliu skūstis ant Karbauskio .
filtrus prie namų įrengia žmonės priversti naudotis rudu,net kartais juodu su suodžiais kažkokiais vandeniu.Kaip žmonių sveikata,tų kurie neapsižiūri ir į arbatinius prisileidžia,kavą užsipila,v aikam košę išverda,į skalbimo mašinas prisileidžia?
vamzdzius savo namuose.Butelis ar ne chruščiovo laikais statytas.
O pas mus Balbieriškyje nusileido NSO…
Kaune KGB-istas Grybas neleis kasti metro ….
Ji seniai norėjo iš Vilniaus į Lengradą iškasti , sako daug gerų prisiminimų iš KGB butų ten liko …..
Sendien pavyko isilauzti i slapta vyriausybes puslapi.O ten parasyta,kad Skvernelis ruosiamas kaip kosmonautas skrydziui i menuli.Tai visiskai slapta informacija.Tiesa,dar parasyta,kad issirinko sau ir stiurardese.nepatikesit,bet issirino Grybauskaite.Va jum ir premjeras-prezidentas.
Pirmoji METRO centrines linijos atkarpa bus nutiesta nuo Matijosaicio namu iki Kauno m. Savivaldybes.
Jau siandien ekskavatoriai kibo i darba Laisves Alejoje prie Savivaldybes ir prie Matijosaicio namu. Gatves atkarpa uzdaryta neribotam laikotarpiui, eismaa nukreiptas aplink…
Specialus rotoriniai zemes greztuvai jau atvyksta juros keliu is Anglijos kadangi laisvi. Jie isnuomoti uz zema kaina – menesiui tik uz desimt milijonu svaru.
Atsarginiai greztuvo dantys uz desimt milijonu kiekvienas.
Visa kita irgi vyksta pagal plana.
adrastų sostinė.
o mes kieme pradėjom kasti povandeninių laivų uostą. Kažkur prie šilainių, girdėjau, jau renčia kosmodromą. Pagaliau, valiooo