Kontaktai      Rašykite mums       KK TV       Siūlo darbą       Foto       Prenumerata Lietuviškai По-русски English
2020 Rugsėjis 23 Trečiadienis
 

Balsas.lt leidinių grupė pralaimėjo bylą Henrikui Daktarui dėl autorinių teisių pažeidimo bei asmeninio gyvenimo slaptumo pažeidimo

2013-11-09 20:35 | Teisėsauga | Komentarų (52)

Klaipėdos apygardos teismo nuteistas iki gyvos galvos H.Daktaras laimėjo civilinę bylą Apeliaciniame Teisme prieš balsas.t leidinių grupę

2013-11-08 dieną Lietuvos apeliacinis teismas priėmė sprendimą, pagal leidinių grupės balsas.lt apeliacinį skundą byloje, kurioje Henrikas Daktaras ir jo žmona Ramutė Daktarienė kaltino leidinių grupės balsas.lt išleistos knygos „Tikroji Daktarų istorija“ autorių Dailių Dargį be leidimo panaudojus tiek nuotrauką, tiek jų šeimos pavardę – labai stambiu rakursu, tiek atskleidus asmeninio gyvenimo detales be leidimo.

Panašių bylų, kai leidinių grupės ar leidiniai be jokių skrupulų skleidžia informaciją apie asmenis, nekreipdami dėmesio į jų asmeninio gyvenimo slaptumą, yra būta – tai Mertinų šeimos atvejis, kai vienas žurnalas buvo be jų sutikimo paviešinęs paplūdimyje besiilsinčios šeimos nuotraukas. Teismai tuomet stojo į šeimos gyvenimo slaptumo pusę, ir tenkino Mertinų ieškinį, priteisė nemažą sumą neturtinei žalai atlyginti.

Byla dėl D.Dargio knygos – specifinė. Knyga buvo pardavinėjama beveik po 40 litų, buvo tokia populiari, jog buvo leidžiami keli leidimai. Balsas.lt leidinių grupė iš šios knygos prekybos uždirbo tikrai daugiau, negu priteisė Daktaro šeimai sumokėti Vilniaus apygardos teismas. Tačiau viešai šį ieškinį knygos autorius vadino „XXI amžiaus užmaskuotu reketu“, visiškai nenorėdamas taikiai pasidalinti galimai gautu dideliu pelnu.

Kokia suma priteista iš balsas.lt leidinių grupės, Lietuvos apeliacinis teismas trumpoje informacijos santraukoje neskelbia, tačiau iš LITEKO sistemos matyti, jog 2013-11-08 sprendimu Lietuvos apeliacinis teismas paliko Vilniaus apygardos teismo sprendimą nepakeistą.

Tam tikrais duomenimis, pirmosios instancijos teismas nepasisakė dėl neteisėto Henriko Daktaro nuotraukos naudojimo, tačiau tenkino ieškinį dėl asmeninio gyvenimo detalių paviešinimo. H.Daktaras cituoti ar kitaip perspausdinti savo knygą nebuvo davęs jokio sutikimo.

H.Daktaro apeliacinio skundo nagrinėjimas  Lietuvos Apeliaciniame teisme baudžiamojoje byloje dėl 2012 metų birželio 16 dienos Klaipėdos apygardos teismo net 159 puslapių nuosprendžio nusimato jau lapkričio mėnesio gale.

Kristina Sulikienė

Komentarai

 

 

 
  1. K R I S T I N A : “RAŠIAU TAI,P, KAIP PRAŠĖ”

    Iš šios autorės straipsnio LL:

    “…Todėl kai man piešia Viktorą kaip „siaubą baubą“, aš vis prisimenu Giedrės G orienės užsidegimą, kaip reikia būtinai aprašyti Darbo partijos bylą. Taip reikėjo stipriai, jog net 50 litų mokėjo b alsas.lt žurnalistei už 3 puslapių detalią bylos apžvalgą – kuri darbą galėjo prarasti dėl to, nes b alsas.lt priklausė Viktoro aplinkai. Beje, b alsas.lt žurnalistei ir neteko manęs „pakeisti“. Ji rašydavo tekstus apie Viktoro bandeles į b alsas.lt, ar apie teisinį bylų aspektą – į KK.
    Kodėl G.G orienei reikėjo nekvalifilikuotų – tai yra, žurnalistinių tekstų apie vykstantį teisinį procesą, o ne teisinės analizės? Nes aš per giliai matau situaciją. Pasėdėjus visą dieną teismo salėje, man kilo keli klausimai – kodėl neteisiami visi, kurių pavardės minimos? Kas yra „donoras“ arba aitvaras?
    Tą patį klausė manęs „baltųjų pirštinių“ jaunimas, kuris vieną dieną mane nuo Užupio pavėžėjo iki apygardos teismo.
    „Galbūt šita byla, jeigu būtų nagrinėjama pagal procesines taisykles – taigi, jeigu būtų aiškinamasi pinigų kilmė – turbūt demaskuotų pusę valdininkijos? Todėl visi tyli.“, – man sakė „baltapirščiai“.
    Rašiau straipsnelius, taip, kaip prašė G.G orienė.
    O kai G orienė nieko manęs nebeprašė, pradėjau mąstyti – kodėl jai taip reikia, kad būtų nuteistas Uspaskichas? Nes „Karštas komentaras“ – prezidentinis ruporas. O Viktoras, vadinasi, maišo JE gyventi…..”

    Tad tokios tokelės…Sakyk, K r i s t i n a, gal tu jau esi parengusi naują “variantą”? Esą ir į L L rašei “taip, kaip tavęs ten prašė”? Na, visko gali būti. Tik va esu kažkur girdėjęs, kad tie, kas RAŠO TAIP KAIP PRAŠO yra laikomi pastumdėliais. O tu negirdėjai?….

    Thumb up 0 Thumb down 0

  2. K R I S T I N A : “RAŠIAU TAI,P, KAIP PRAŠĖ”

    Iš šios autorės straipsnio LL:

    “…Todėl kai man piešia Viktorą kaip „siaubą baubą“, aš vis prisimenu Giedrės G orienės užsidegimą, kaip reikia būtinai aprašyti Darbo partijos bylą. Taip reikėjo stipriai, jog net 50 litų mokėjo b alsas.lt žurnalistei už 3 puslapių detalią bylos apžvalgą – kuri darbą galėjo prarasti dėl to, nes b alsas.lt priklausė Viktoro aplinkai. Beje, b alsas.lt žurnalistei ir neteko manęs „pakeisti“. Ji rašydavo tekstus apie Viktoro bandeles į b alsas.lt, ar apie teisinį bylų aspektą – į KK.
    Kodėl G.G orienei reikėjo nekvalifilikuotų – tai yra, žurnalistinių tekstų apie vykstantį teisinį procesą, o ne teisinės analizės? Nes aš per giliai matau situaciją. Pasėdėjus visą dieną teismo salėje, man kilo keli klausimai – kodėl neteisiami visi, kurių pavardės minimos? Kas yra „donoras“ arba aitvaras?
    Tą patį klausė manęs „baltųjų pirštinių“ jaunimas, kuris vieną dieną mane nuo Užupio pavėžėjo iki apygardos teismo.
    „Galbūt šita byla, jeigu būtų nagrinėjama pagal procesines taisykles – taigi, jeigu būtų aiškinamasi pinigų kilmė – turbūt demaskuotų pusę valdininkijos? Todėl visi tyli.“, – man sakė „baltapirščiai“.
    Rašiau straipsnelius, taip, kaip prašė G.G orienė.
    O kai G orienė nieko manęs nebeprašė, pradėjau mąstyti – kodėl jai taip reikia, kad būtų nuteistas Uspaskichas? Nes „Karštas komentaras“ – prezidentinis ruporas. O Viktoras, vadinasi, maišo JE gyventi…..”

    Thumb up 0 Thumb down 0

  3. nemanai kad ir kiti gali pasigrti kad atsikrate pertekliniu kontaktu? kalbant apie tavo atsitraukima

    Thumb up 0 Thumb down 1

    • Na, niekad negalvojau, kad mano atsitraukimas yra tokia “bomba”. Juk apie tai nuolat kalbi ir kalbi…
      O tu va “grįžai”. Nes…dar “savo darbo” čia nebaigei…
      Bet nesijaudink, aš, nors ir pasitraukiau, bet esu ir būsiu netoliese…:)
      :)

      Thumb up 2 Thumb down 0

      • tai sakė sakė šaltiniai, kad “stengiasi grįžti į laikraštį”. Įdomi tavo pozicija, tikrai

        Thumb up 1 Thumb down 0

  4. Oi, ne, tikrai taip nemanau…:)
    Prisimenu vieną Kristinos sakinį, kai kur prieš metus rašytą. “…Ir kai …jau nieko nebemato, ir nepakelia galvos,-ji man gali net naktį paskambinti, ir aš galiu parašyt straipsnį…”. Tai tam pačiam tekste, kur buvo apstu posakių “man kaip teisininkei…”
    Tad gal ir dabar paprašė..Aš juk ir nesidomiu tuo epizodu…Šis epizodas ( ar su juo susijusi “veika”) man “dzinglbenz”.
    Dabar dėl kitko. Tai, ką pacitavai iš BPK, – tai ne SĄVOKOS IŠAIŠKINIMAS, o tik iš konteksto išplėštas junginys. Jis nerodo, jog tai yra “advokato vedama byla”, ji vedama ( nagrinėjama) per advokatą. Tai, beje, CPK 135 str, ( ieškinio turinys) 1 dalis. O tu, jei neklystu, atstovauji ATSAKOVAMS. Na, bet tiek to. Tebūnie tai tavo byla. Juolab, kad šioje veikloje galiu tau tik pritarti. O čia pas mus, deja, “kita tema”…
    Na, o kad aš niekam neįdomus,- tai puiku! :)
    :)
    Galiu vaikščiot kur noriu, kada noriu, niekas nepažįsta, klausimų neuždavinėja…:)
    Žinai, aš tai vadinu “laisve nuo perteklinių kontaktų”…

    Thumb up 1 Thumb down 0

  5. uzmirskit tas nesamones zmones apie kuriuos kalba nuskriaude daug seimu daug skausmo atnese lai sedi jie ko nusipelne.islose neislose lai supuva jie
    daug skausmo lai nepadeda jiem dievas

    Thumb up 0 Thumb down 1

  6. DAR VIENAS “AITVARĖS” APANAVIČIŪTĖS MELAS. IR SU FINANSINĖMIS PRETENZIJOMIS

    Iš Apanavičiūtės straipsnio, liepos 14 d., LL :
    “….Tik nuo pat tragiškų įvykių pradžios Garliavoje klaviatūra tarškino žavi blondinė – „KGB marti“, mafijos marti, kuri dabar net geriau už teismą visai Lietuvai išaiškino, kodėl Viktoras kaltas.
    Ji, be to, neseniai labai gražiai išaiškino, kodėl Garliavos šturmas teisėtas, ir kodėl reikia nušturmuoti pačią Venckienę.
    Ji gražiai aiškino, kodėl Lietuvai reikia Generalinio Bevalio.
    Bendras saugumo vardiklis labai aiškus.
    Todėl kyla klausimas – o kurioje instancijoje bus apklausti tyrimą pradėję saugumiečiai? Ar tiesiog įžūliai bus apsimetama, jog čia paprasta finansinė byla?
    Kokiomis veikomis buvo įtarinėjamas Viktoras, ir kodėl buvo atsisakyta tęsti „Kabelio“ kodiniu pavadinimu užvadintą bylą?
    Gal gali savo sisteminiuose straipsniuose į tai atsakyti Giedrė G orienė?
    P.S. Beje, kadangi saugumas ir G.G orienė už mano triūsą, aprašinėjant „jų“ bylas, nesusimokėjo, padaviau „Karštą komentarą“ į teismą (ieškinys priimtas, teismas įpareigojo KK pateikti prenumeratorių, pardavimo balansus – nuo to laiko, kai aš pradėjau rašyti ir kaip koks aitvaras nešti pelną vyr. redaktorei, kuri juo galimai nenorėjo dalintis), ir paprašiau teismo priteisti už mano darbą solidžią sumą pinigų. Įdomu, ar saugumas, kuriam netiesiogiai, taip išeina „dirbau“, susimokės? Juk 72 litai per mėnesį keistas “darbo užmokestis“ – tuo labiau, jog „konkuruojančio“ saugumo flango (alla „patriotinio – dešiniojo“) fiziškai esu persekiojama iki šios dienos….”

    Tai štai, “pelno aitvare” Apanavičiūte-Sulikiene. Tai ne “nemaloni tiesa”, tai yra išsišokėlės- garbėtroškos pretenzingumas, suplaktas su BERIBIU ŠMEIŽIMU. Nes niekada, jokiomis aplinkybėmis, KK Redaktorė nepateisindavo Garliavos šturmo. Ir šitiek melo bei tulžies išliejusi ant KK ir jos Redaktorės, tu vėl brauniesi į KK. Beje, persekiojimo manija lyg ir išgydoma…
    O kad KK Redaktorės atmintis trumpa, ir ji, gal pati nesuprasdama dėl ko, šitaip nuolaidžiauja, ir spausdina ją šmeižusios “aitvarės” “kūrybą”, – tai ir stebina, ir pribloškia.

    Thumb up 5 Thumb down 0

    • nebandyk čia varyti savo demagogijos. jeigu tau kažkas nepatinka, tai ir sėdėk su savo tūžmatimi.
      Čia yra demokratinė valstybė, ir visi rašo ir kalbą, ką nori ir tuo metu jaučia.
      Todėl tavo pagieža ne laiku ir ne vietoje. Nukreipinėji nuo teksto esmės. Kad Henytė laimėjo prieš balsa.

      Thumb up 1 Thumb down 3

      • Tai ne mano, tai tavo demagogija. Ir melas, neva KK redaktorė “išaiškino šturmo būtinybę”, nors to niekad nebuvo.
        Dėl “rašančių ką nori ir ką jaučia”. Net mistiškiausia demokratija neleidžia savo straipsniuose rašyt VISKO, KĄ JAUTI. Ir tau tai žinoma. Beje, kas buvo parašyta, kirviu ir priekaištais neiškaposi. Todėl mylėk savo šešėlį, kaip pačią save.
        Dar. Jei prispjaudei į šaltinį, tai dabar nesigaivink juo. Regis, lengva suprast.
        O dėl “autorės bylų”…Bylos “nevedamos”. Jose ATSTOVAUJAMA ŠALIMAS. Ar aišku, Kristina? Atstovaujama šalims. Pavyzdžiui, nukentėjusiai pusei. Arba ieškovui. Arba ( šiuo atveju) kaltinamiesiems ( ar atsakovams). Tad čia,- ne “autorės byla”. Bet nepadaryk iš to išvados, kad …pateisinu šturmą :)
        O dėl nukreipimo nuo temos nenuogąstauk…Niekam neįdomus tas tavo Daktaro ieškinys, kaip matai…

        Thumb up 2 Thumb down 1

        • Matai, niekam, uztat taves atsisakiusiai g-i-e-d-r-u-t-e-i. Nemanyk, kad paeme ir parase ir issiunte.
          Gal kazkas kazko paprase, informacijos, ir panasiai. Pats tu niekam neidomus.
          O jeigu tarybiniais metais milicijos mokykloje buvo kitokios savokos, galiu tau pacituoti civilinio proceso kodeksa “byla vedama per advokata ar ne” reikia nurodyti ieskinyje.Taip ir administracinio teises pazeidimo byloje.Tas pats

          Thumb up 0 Thumb down 1

  7. IR DAR KRISTINAI APANAVIČIŪTEI- SULIKIENEI

    Tu ir toliau šaipaisi iš KK….”Nemaloni tiesa nebuvo šmeižtas”. Kokia dar “tiesa” ? Tu nors pati prisimeni, ką rašei LL ? Net Redaktorės asmeninį gyvenimą lietei, kas jau visiškai neleistina…
    Būdama KK, tu aršiai palaikydavai prezidentę. Perėjusi į LL, ėmei ją demonizuoti. Ar tokie žmonės kaip tu bent patys žino savo nuomonę, ar ją sulesė “Daktaro balandžiai”? Mano pozicija šiuo klausimu aiški,- nepritariu nei vienam kraštutinumui dėl Grybauskaitės, kuri yra tiesiog sisteminė prezidentė. Dėl to ir nerašau į KK. Kitur nerašysiu, nesu tavo perbėgėliško būdo ( kažkada vienam komentare man pranašavai rašymą į “b alsas.lt” ). Nei aš kam “primokėsiu”, nei pats pinigų norėsiu, man pinigai yra “dzinglbenz”, skirtingai nuo tavęs…:) . Aš galiu ir nerašyt straipsnių… Tačiau, kaip matai, niekur toli neišėjau, čia pat esu…:)
    Iš kur išmokai verst kailį? Gal iš KK ? Deja, tai gali būti “nemaloni tiesa”, ir čia tai tikrai ne šmeižtas. Įpratau neslėpt minčių.
    Ir būtent dėl pastarosios priežasties siūlau ir tau aiškiau reikšt mintis . Ypač, jei prabilai apie “teisę į apeliaciją” ( gerai kad ne į “reabilitaciją”). Apie kokias dar baudžiamąsias bylas čia kalbi? Ir kas yra ta “mano ir vienso šaika”? Būtų be galo įdomu sužinoti….:)
    O komentarus prieš metus iš tikrųjų rašiau. Prie V. Normano straipsnio. Tu tada dar pamanei, kad tai Normano darbas ( tarp judviejų kažkokios katės lakstė). Tada parašei ( kai kur ) savo nemirtingą rašinį “Būna žmonės, tipai ir tipeliai”. Kaip matai, – atmintim nesiskundžiu, dar ne senatvė ir ne vakaro prietemos…Na, o tai, kad tu apie tuos komentarus ( esą “mano siautėjimą prieš metus”) žinai, tave jau visiškai identifikuoja. Todėl siūlau tau čia (komentaruose) nerašyt “nuo trečiojo asmens”, Kristina….
    Ir vis dėlto…Ko tau LL nesisėdi? Ar “drugys krečia”?

    Thumb up 5 Thumb down 0

    • Iš kur ištraukei kad kažkas kažkur sėdi? Ko tu taip putojiesi dėl kažkokių žmonių laisvalaikio veiklos?

      Thumb up 1 Thumb down 4

  8. IR DAR KRISTINAI AP ANAVIČIŪTEI- SULIKIENEI

    Tu ir toliau šaipaisi iš KK….”Nemaloni tiesa nebuvo šmeižtas”. Kokia dar “tiesa” ? Tu nors pati prisimeni, ką rašei LL ? Net Redaktorės asmeninį gyvenimą lietei, kas jau visiškai neleistina…
    Būdama KK, tu aršiai palaikydavai prezidentę. Perėjusi į LL, ėmei ją demonizuoti. Ar tokie žmonės kaip tu bent patys žino savo nuomonę, ar ją sulesė “Daktaro balandžiai”? Mano pozicija šiuo klausimu aiški,- nepritariu nei vienam kraštutinumui dėl Grybauskaitės, kuri yra tiesiog sisteminė prezidentė. Dėl to ir nerašau į KK. Kitur nerašysiu, nesu tavo perbėgėliško būdo ( kažkada vienam komentare man pranašavai rašymą į “b alsas.lt” ). Nei aš kam “primokėsiu”, nei pats pinigų norėsiu, man pinigai yra “dzinglbenz”, skirtingai nuo tavęs…:) . Aš galiu ir nerašyt straipsnių… Tačiau, kaip matai, niekur toli neišėjau, čia pat esu…:)
    Iš kur išmokai verst kailį? Gal iš KK ? Deja, tai gali būti “nemaloni tiesa”, ir čia tai tikrai ne šmeižtas. Įpratau neslėpt minčių.
    Ir būtent dėl pastarosios priežasties siūlau ir tau aiškiau reikšt mintis . Ypač, jei prabilai apie “teisę į apeliaciją” ( gerai kad ne į “reabilitaciją”). Apie kokias dar baudžiamąsias bylas čia kalbi? Ir kas yra ta “mano ir vienso šaika”? Būtų be galo įdomu sužinoti….:)
    O komentarus prieš metus iš tikrųjų rašiau. Prie V. Normano straipsnio. Tu tada dar pamanei, kad tai Normano darbas ( tarp judviejų kažkokios katės lakstė). Tada parašei ( kai kur ) savo nemirtingą rašinį “Būna žmonės, tipai ir tipeliai”. Kaip matai, – atmintim nesiskundžiu, dar ne senatvė ir ne vakaro prietemos…Na, o tai, kad tu apie tuos komentarus ( esą “mano siautėjimą prieš metus”) žinai, tave jau visiškai identifikuoja. Todėl siūlau tau čia (komentaruose) nerašyt “nuo trečiojo asmens”, Kristina….
    Ir vis dėlto…Ko tau LL nesisėdi? Ar “drugys krečia”?

    Thumb up 5 Thumb down 1

    • O ko tu taip orientuotas į išorę? Pakalbam apie tave, ko
      tau nesisėdi kur nors ramiai maskvoje, ko čia budi prie komentarų?
      Kas nuo to pasikeis, kad kažką apšmeiži, nuorientuosi?
      Juk tu ir esi didysis provokatorius,
      ir nieku laikraštis nepakrypo, užpykai,
      kad apie autorės bylas pradėjo rašyti, vadinamąsias Garliavos šturmo bylas.
      Tada trenkei ir išėjai, nes kaip doras stribas, tu buvai už nušturmavimą taikių piliečių

      Thumb up 1 Thumb down 5

      • PRITRŪKO ARGUMENTŲ, TAI STVĖREISI MELO ?

        Šmeižiu ne aš, o tu. Kaip ir tada, LL, taip ir dabar, čia pat.
        Nei aš, nei koks nors kitas tuometinis nuolatinis KK autorius jokiame straipsnyje nebuvo pateisinęs “Garliavos šturmo”. Beje, tai, kad KK “pateisindavo smurtą prieš žmones Garliavoje”, buvo dar vienas ( Apanavičiūtės) paskleistas šmeižtas LL straipsnyje. To niekada nėra buvę nei Redaktorės, nei kokio nors kito autoriaus straipsnyje.
        Dar. Nežinojau, kad tos bylos yra “autorės bylos”. Tai išties įdomi traktuotė….Ją girdžiu pirmą kartą.
        O kodėl aš ne Maskvoj ? Na, lygiai dėl tos pačios priežasties, kaip ir…kodėl tu ne kur nors Kipre..

        Thumb up 4 Thumb down 0

        • Sakale, susidarė toks įspūdis, nes spausdino tavo begalinius straipsnius apie tai, kad amerikoje esą iš karto šaudomi žmonės, o čia matai pasigailėjo.
          Taip, geriausia apsimesti kvaišeliu, tačiau
          Bulotienę
          Milevičienę, Stončių, Stonkų, Lapinską, Vaikšnorą, Matjošaitienę, Zadorožnyj ir nebeatsimenu, kiek ten dar yra, Purga, atstovauja vienas ir tas pats žmogus – tavo labai nemėgiamas asmuo.

          Thumb up 1 Thumb down 3

          • Ir idomu, jeigu žmogus veda tam tikras bylas, tai yra įdomi traktuotė, jeigu paprastaI SAKOMA KAD TAI JO BYLOS.
            tai kieno – policijos čia bylos? taip, gal ir dominuoja tose bylose, bet veda iš tiesų nukentėjusios pusėss, kuri vadinama pažeidėjais, atstovė. demaskavo valstybės užvaldymą, kai buvo pasitelkti neva neegzistuojantys pareigūnai, kurių ne tik veidų, vardų, bet net tarnybos Požėla atskleisti neva neturi teisės

            Thumb up 1 Thumb down 3

  9. gyvunai neina prie blogu zmoniu, neaisku tau? jeigu neaisku sakale tai nekliedek

    Thumb up 0 Thumb down 2

  10. Tu truputėlį sokolovičiau nusišneki.
    tau kaip suprantama patinka L00L Iwanauskio vedama politika, kur jis sėdi Dryyžiui ant galvos, ir deda visokius straipsnius kaip interviu su ašaringąja pavilioniene. turbūt tu ten gerai tiktum.
    O jeigu tu visas raudonas ir net neslepiantis to rašinėjai į KK tai ir buvo erer, dabar tai tavęs nėra, tai laikraštis ir prašviesėjo.
    Ne tavo reikalas kas ko kiek reikalavo. Skaityk tu geriau straipsnį, ir apbverk balsas.lt kurie turės suimokėti. nemažą sumą.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  11. o ko čia pyktis/ ir ko ištisai nukreipinėti temą? beje, o iš kur tu ištraukei, jog čia ta pati autorė, juk jeigu tikėti sakalu, tai jos ten susipyko mirtinai

    Thumb up 0 Thumb down 1

  12. Ko jus cia visi pikstates,svarbiausia gi reikia pasveikinti apanaviciute tapusia sulikiene.Gaila,kad niekas nerase,kada buvo jos vestuves.Sveikinu.Sulikiene.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  13. APANAVIČIŪTEI, VĖL BESIBRAUNANČIAI Į JOS APDERGTĄ BEI
    PANIEKINTĄ, VISAIP IŠVADINTĄ KK

    Na, tu buvai ir lieki garbėtroška. Kokios dar “aktualijos”, kurią “tik vienas žurnalistas sugaudęs”? Aišku, čia tu apie save ( tavo komentaras, pasirašytas “anonymus’). Žinai, nei čia “šalies aktualija”, nei tu žurnalistė…
    Dar. “Prisuokiau”, ar “neprisuokiau”, o tave išties perkandau seniai. Na, bet teko laukti, kol tai “pasitvirtino tikrovėje”. Stungurio rašinys ( beje, tiems jo sakiniams ir aš tada nepritariau ) tau tebuvo pretekstas. Dar žiemą rašyti tavo nervingi komentarai ( po to, kai sulakstei į VSD ) tai patvirtina. Kaip ir daugybė kitų dalykų, kurių, suprantama, nesiruošiu atskleisti.
    Daugybė dalykų rodė į tai, kad tu nuo pat pradžių siekei užvaldyt KK, taip pat ir visaip kurdama sau “įvaizdį” ( esą tavo rašiniai didino KK skaitomumą, ir pan.).
    Kai perėjai į LL, visaip dergei KK. O viename komentare ( LL ) , primenančiame tavo stilių, aiškiai parašyta, jog tu turi tikslą “nusodinti RR “.
    Apie tavo moralę jau ir nekalbu. Visko prirašei LL. Ir ką manai apie KK ( tavo “RR” vadintą), ir apie kažkokius tau nesumokėtus pinigus…Bet, matyt, tau LL neleido “ant galvos lipti”, “skaitomumo didinti”. Tad ir mėgini grįžt į KK.
    Tačiau…Pati juk atsiskleidei vasarą. Ir tai- jokie asmeeniškumai. Asmeniškumai,- tai kokioj nors užstalėj kandžią repliką paleist, o ne visai Lietuvai skirtuose straipsniuose KK Redaktorę šmeižt. O ką parašei,- to, kaip sakoma, nei kirviu neiškaposi, nei “Daktaro balandžiai” nesules…

    Thumb up 5 Thumb down 0

    • sakale, tu kaip tikras teiseaugininkas teisi žmonės be apeliacijos teisės.
      Kartais nemaloni tiesa nėra joks šmeižtas, kitas dalykas, nebūtina buvo skatinti ją eiti ant baudžiamųjų bylų: tai tu veikei kaip provokatorius, nes čia ir tavo, ir vienso šaikos buvo senas planas jas supjudyti, tu gi dar prieš metus siautėjai, kad viskas, nebėra konservatorių infiltrantės ir panašias nesąmones.
      Tu turbūt dabar svajoji “grįžti į laikjraštį”, Turbūt tu turėtum primokėti, kad “grįžtum”. I\r nesiusk, mielai komsomolskaja pravda tavo straipsnius priims. \neseniai nusiėmė žvaigždutes.:))

      Thumb up 1 Thumb down 4

    • Tu truputėlį sokolovičiau nusišneki.
      tau kaip suprantama patinka LL Ivanausko vedama politika, kur jis sėdi Drižiui ant galvos, ir deda visokius straipsnius kaip interviu su ašaringąja pavilioniene. turbūt tu ten gerai tiktum.
      O jeigu tu visas raudonas ir net neslepiantis to rašinėjai į KK tai ir buvo RR, dabar tai tavęs nėra, tai laikraštis ir prašviesėjo.
      Ne tavo reikalas kas ko kiek reikalavo. Skaityk tu geriau straipsnį, ir apbverk balsas.lt kurie turės suimokėti. nemažą sumą.

      Thumb up 0 Thumb down 0

  14. “DAKTAROLOGĖS” APANAVIČIŪTĖS “ARGUMENTAI”
    Arba.- “DAKTARO KARVELIAI”

    Kopija iš K. A. straipsnio LL ( rugsėjo 19):
    “Taip pat į akis krinta ir šio “pavojingo visuomenei recidyvisto” pomėgis auginti karvelius. Jis netgi sėdėdamas kalėjime, turėjo savo karvelių, ir juos augino. Be to, patekęs į kalėjimą, nenusimindavo – tvarkydavo aplinką, apsodindavo gėlėmis ir netgi medžiais, įrengė kaliniams sporto aikštyną ir sportavo. Rūpinosi kaliniais – narkomanais, bandė juos traukti iš liūno.
    Analizuojant galimo žudiko ar žmogžudysčių užsakovo portretą, kai kurie štai tokie charakteringi “žudiko” bruožai labai kertasi su teisėsaugos brukama versija. Kertasi ir tai, jog Henrikas Daktaras visą gyvenimą nugyveno su viena žmona, išaugino vaikų ir anūkų, be to, jo šeima nuoširdžiai nori pasiekti teisingumą, ir vyro bei šeimos tėvo nepalieka – tai rodo, jog teisėsaugos “modelis” iki galo neveikia. …”

    Na taip, etnoteisininkė išties daug išmano apie nusikaltėlių “portretus”….

    Thumb up 7 Thumb down 3

  15. daktaru dinastja zmogzudzia juk visas kaunas zino kiek kauno mariose ju nuskandintu zmoniu yra

    Thumb up 0 Thumb down 3

    • visas kAUNAS zino kiek kriminaliugos zmoniu nuskandine ir susprogdine – ir ka, ar jie sedi? ne. Prie ko tada vienas zmogu sedi, kiti vaiksto?

      Thumb up 4 Thumb down 2

    • nors ir maža suma ganėtinai priteista, tačiau turės papurtyti piniginę DaILIS, pasikėlęs vienintelis tikrosios Kauno istorijos žinovas

      Thumb up 2 Thumb down 1

  16. DĖL “ETNOTEISININKĖS” MORALĖS IR KK REDAKTORĖS NUOLAIDŽIAVIMO

    Kai K.A. perėjo į L.L. ir ėmė drabstyti ten purvais KK ir jo Redaktorę, pastaroji nei girdėt nenorėjo mano dar vasarą išsakytos prognozės, esą tikrąją D rižiaus parankine tapusi K.A. ims vėl ieškoti kelio į KK. Ir Redaktorė vėl ims spausdinti šią “nesisteminę teisininkę”.
    Deja, viskas pasitvirtina. Prognozuot nebuvo sudėtinga. Nes vargu ar L. L. jai leistų taip “lipt ant galvos”, kaip ji tai dvejus metus darydavo KK ( po to net pinigų ketino už tą “lipimą ant galvos” prisiteisti). Nors ir labai stengėsi K.A. ten D rižiui įsiteikti, bet…Tokios visada skuba grįžti ten, kur nuolaidžiaujama…Tad numatyt buvo paprasta…
    Aišku, stebiuosi KK Redaktorės nuolaidžiavimu, besiribojančiu su visišku neprincipingumu. Iš pradžių užsiaugint išmokyti) , “išnešioti” savo šmeižikę, po to piktintis kiekvienu, kas tik ją pacituotų ( “kliedesiai, briedai ! “), o po to vėl įsileist į savo “Tvirtovę”. Kad vėl kokią šunybę iškrėstų…
    KK Redaktore! Klysdama “didžiai”, – apsirinkate ir “mažumėle”. Nuolaidžiavimas,- tai ne “krikščioniškasis atlaidumas”. Tai kapituliantiškumas. O kapituliavęs žmogus kaipmat kapituliuos ir visose kitose srityse.
    Nevalia antrą kartą brįst į tą pačią pelkę !

    Thumb up 9 Thumb down 0

    • Sakale, ar tau neatrodo svarbiau šalies aktualijos, kurias kai kada turi

      tik vienas ar kitas žurn alistas sugaudęs, o ne kažkokie asmeniškumai, Beje, ar ne tu čia ir prisuokei redaktorei apie kažkokius priešus?
      Dabar darbo nepadaręs iki galo grauži pirštus, ar ne

      Thumb up 1 Thumb down 4

  17. KLAUSIMAS “ETNOTEISININKEI” KRISTINAI

    Ar jau dėl honoraro susitarei? Neklausčiau šito, jei pati nerašytumei, kiek “daug” tu “nusipelnei” KK ( anot tavęs,- “RR”), ir kiek tau mažai mokėjo….Kaip tave “versdavo” rašyt neva prieš įsitikinimus, ir kiek tau menkai “atseikėdavo”….
    Tai ko dabar lendi į KK ? Ar jau LL blogai maitina?
    Ko lendi į KK ? Tu jį šmeižei kitame laikraštyje, tu jį dergei…Ko dabar lendi į KK tarsi perėjūnė paskutinė? Vietos sau nerandi?
    IŠ PRADŽIŲ PRISPJAUDEI Į ŠULINĮ, O PO TO GERT IŠ JO UŽSIMANEI, DR IŽIAUS PARANKINE?

    Thumb up 9 Thumb down 1

    • Sakale, niekam neįdomios tavo nuoskaudos, pats ko ten susipykai, nebespausdino tavęs?

      Thumb up 1 Thumb down 4

  18. NA, JEI JAU SKELBI “ŽMONIJAI” K.A. ŠEDEVRUS, TAI SKELBKIM DRAUGE!
    Kopija iš L.L
    “2013-05-06
    Kodėl „antisisteminis“ prezidentinis ruporas gina klaną?
    Kristina Apanavičiūtė

    Daug kam kilo pagrįstas klausimas – kodėl vadinamasis „prezidentinis“ arba raudonasis ruporas (toliau – RR), šitaip palaikęs Garliavos istorijoje nuo pat pradžių Venckų ir Kedžių šeimas, paleidęs ne vieną versiją, jog Kauno įvykių virvelės – galimai saugumo rankose, dabar „pučia visiškai į kitokią dūdą“?
    Jau nebeliko nei kompromatų, kuriuos galimai turėjo perduoti nušautasis teisėjas (2009-12-27 straipsnis).
    Visa energija neseniai raudonojo ruporo popierinio varianto vedamajame buvo nukreipta į „Saltoniškių olas“, kaip pavadino redaktorė.
    Tame vedamajame buvo labai neįtikinamai aiškinama, jog neva tik Saltoniškių gatvėje įsikūrę kaip ji negražiai pavadino „šeškai“ čia visus persekioja, ir visų virveles traukioja.
    Kai šitą nesąmoningą versiją man „išmetė“ vieną dieną prie pietų stalo („Niekas čia žinok, apart Kriminalinės policijos biuro, tavęs nepersekioja – nei saugumas, nei prokuratūra, nei kuri kita tarnyba, patikėk, šimtas procentų čia jie“), tai aš paprastai ir paklausiau:“O tai kas sankcionavo pagal suklastotus įrodymus baudžiamąją bylą – prokurorė Leontjeva ar patys kriminalistai? Tu kuo mane laikai? Ir kodėl po apsilankymo saugume, sekimas taip suintensyvėjo, jog vieną „seklį“ kažkas net galimai „nuėmė“??“ (Šito žmogaus lavonas paslaptingai atsirado Nemune Kaune prieš dvi savaites, nors vaikinas dingo Vilniuje, per žiemos speigus, kameromis apsmaigstytoje Jakšto gatvėje).
    Paskutinį kartą raudonojo ruporo redaktorei labai nepatiko tai, jog aš buvau susitikusi su Imuniteto tarnybos vadovu, ir papasakojau apie tarnybų veiksmus, nukreiptus prieš mane – galimai terorizuojant, sekiojant be jokio teisinio pagrindo. Po šios informacijos RR (raudonojo ruporo) redaktorei kažkas atsitiko ir ji daugiau su manimi nebenorėjo matytis. Tame susitikime pas Imuniteto viršininką suskundžiau ir Renatą Kačinauską persekiojančius policininkus, spardančius jį į galvą – šiuo metu tiems policininkams todėl ir pareikšti įtarimai, jie nušalinti nuo tarnybos. RR redaktorė galimai R.Kačinauską turi „priežiūroje“, kad jis per daug policininkų neskundinėtų – nes kaip suprasti tai, jog man adresuotų laiškų, kurie atėjo iš policijos dėl bylos dėl R.Kačinausko sumušimo, ji neperdavė. Turbūt vėl „įsižeidė“, jog aš tuos policininkus, kurie vilkino procesinio sprendimo priėmimą, apskundžiau į PD?….”

    Thumb up 8 Thumb down 1

  19. Siūlau patraukt iš akiračio KK įžeidinėjusios, ir visaip jį kitame laikraštyje vadindavusios K.A. rašliavą, ir neaštrint situacijos.

    Thumb up 6 Thumb down 2

    • man atrodo greičiau tu būsi patrauktas, nes neadekvatūs tavo komentarai straipsniui

      Thumb up 1 Thumb down 3

  20. Iš K. A panavičiūtės straipsnio LL ( 05.24):
    “…G.G orienė šiandien sėdėtų teisiamųjų suole, kad ir už disidento Stasio Stungurio straipsnį, kuriame jis galimai apšmeižė mano tėvą, išvadindamas jį visokiais negražiais apibūdinimais. G.G orienė būtų teisiama ir už S.Stungurio straipsniuose skleidžiamą tautinę neapykantą, ir netgi už Holokausto masto neigimą (praėjusios vasaros S.Stungurio „išstojimai“, niekinant Holokausto aukų atminimą laikraštyje „Karštas komentaras“, kaltinant Lietuvos žydus už lietuvių persekiojimą sovietmečiu).
    Tačiau Giedrė G orienė, kurios stebėtinai geri santykiai su Generaline prokuratūra, nėra teisiama už savo autorių nuomonę. Tačiau ji su pasimėgavimu rašo, kaip yra teisiamas Aurimas D rižius, ir, galimai pažeisdamas žurnalistų etiką – o žurnalistams negalima su šitokiu pasimėgavimu rašyti blogai vieniems apie kitus – kaltina A.D rižių proceso vilkinimu – vien dėl to, kad jis siekia susirasti advokatą…..”

    Galima ir daugiau “priminimų” pateikti. Jei KK Redaktorei patinka šios autorės “kūryba”….
    Nors sugebėtų antrą kartą į tą pačią pelkę nebrįsti KK Redaktorė!

    Thumb up 7 Thumb down 2

  21. SĄŽINĖS SKLEROZĖ? Arba,- GAL K K R EDAKTORĖ JAU PRITARIA ŠIOS AUTORĖS NUOMONEI APIE JĄ, JEI VĖL ĮSILEIDO ŠIĄ AUTORĘ?

    Iš K. A panavičiūtės straipsnio L.L ( 05.24):
    “…G.G orienė šiandien sėdėtų teisiamųjų suole, kad ir už disidento Stasio Stungurio straipsnį, kuriame jis galimai apšmeižė mano tėvą, išvadindamas jį visokiais negražiais apibūdinimais. G.G orienė būtų teisiama ir už S.Stungurio straipsniuose skleidžiamą tautinę neapykantą, ir netgi už H olokausto masto neigimą (praėjusios vasaros S.Stungurio „išstojimai“, niekinant H olokausto aukų atminimą laikraštyje „Karštas k omentaras“, kaltinant Lietuvos žydus už lietuvių persekiojimą sovietmečiu).
    Tačiau Giedrė G orienė, kurios stebėtinai geri santykiai su Generaline prokuratūra, nėra teisiama už savo autorių nuomonę. Tačiau ji su pasimėgavimu rašo, kaip yra teisiamas Aurimas D rižius, ir, galimai pažeisdamas žurnalistų etiką – o žurnalistams negalima su šitokiu pasimėgavimu rašyti blogai vieniems apie kitus – kaltina A.D rižių proceso vilkinimu – vien dėl to, kad jis siekia susirasti advokatą…..”

    Galima ir daugiau “priminimų” pateikti. Jei K K R edaktorei patinka šios autorės “kūryba”….
    Nors sugebėtų antrą kartą į tą pačią pelkę nebrįsti K K R edaktorė!

    Thumb up 6 Thumb down 1

    • tau linkiu kraustytis komentuoti kur nors i tiesos ar sveisiai ar nezinia koki portala, labai iesko etatiniu komentatoriu

      Thumb up 0 Thumb down 2

  22. Ir vėl Apanavičiūtė KK ? Ta pati, kuri sau vietos po saule neranda, ta pati, kuri LL šmeižė KK ir KK Redaktorę?
    Aš neklausiu, ką apie savo viražus mano Apanavičiūtė- Sulikienė. Klausiu, kokiais kriterijais vadovaujasi KK Redaktorė, šitaip išduodama pačią save?
    Atminties ar sąžinės sklerozė?

    Thumb up 8 Thumb down 2

    • Cia netavo reikalas maziau domekis kas kur galetum pats ka nors gero padaryti – zmonijai jeigu toks gudruolis dediesi….

      Thumb up 2 Thumb down 8

      • Prie ko čia žmonija ir K.A. su Daktaru? ! K.A., kuri dergė šį laikraštį L. L., čia neturi būti !!!

        Thumb up 7 Thumb down 2

        • tai daryk ką nors, ką moki, kibernetinę turbūt ataką gali pravesti, jeigu jau taip nervija tave, ir niekas tavęs neklauso

          Thumb up 0 Thumb down 4



 
https://komentaras.lt/pingpongiukoakademija-kviecia
Video reportažas


Nerpigiau.lt

Nerpigiau./lt/produktas/505/nusikaltimas-valstybes-vardu

Aktualu. Komentarai
Profesorius V. Urbonas: Ne visi žino šiuos paprastus būdus virškinimo problemoms mažinti
Vilniaus universitetas baltarusių studentams siūlys nemokamas studijas ir stipendijas 2
Foto reportažai Aktualu Naujausias numeris
Berta Čaikauskaitė. Politikų pažadai karantino eteryje – apšilimas prieš rinkimus? (2)
Sena kaip pasaulis taisyklė byloja, jog komunikacija prieš rinkimus – tai vienas stipriausių...

Batutas – grožiui, sveikatai ir gerai savijautai 
Nors daugelis tėvelių vaikus skatina kasdien kuo daugiau laiko praleisti lauke, tačiau patys...

Kaip neprašauti perkant mikrobangų krosnelę? 
Jeigu svarstote apie mikrobangų krosnelės įsigijimą – svarbu, kad žinotumėte keletą svarbių dalykų....

E. Kručinskienei – daugiavaikės motinos klausimai (4)
Socialiniame tinkle „Facebook“ didelio susidomėjimo sulaukė neįgalų vaiką auginusios moters atviras laiškas E....

Norite visada būti žvalūs ir sumažinti įvairių ligų tikimybę? Štai ko jums reikia 
Visus žmones vienija vienas bendras vardiklis – norime būti žvalūs, energingi ir nesirgti,...

D. Jastramskis išleido monografiją apie žiniasklaidos politiką Lietuvoje (5)
VU Komunikacijos fakulteto ir Tarptautinių santykių ir politikos mokslų instituto docentas Deimantas Jastramskis,...

Anekdotas










Naujovė KK Facebook
Reklama

Politika   Bylos, sukrėtusios Lietuvą
Konservatoriai parengė emocinės sveikatos gerinimo planą (5)
„Lietuvoje jau beveik du mėnesius trunkant karantinui kyla reali grėsmė,...
S. Skvernelis: Startuoja ypač greito įgyvendinimo pagalbos priemonė mažoms įmonėms (5)
Smulkiajam verslui – gera žinia: startuoja ypač greito įgyvendinimo pagalbos...
Klaipėdos miesto konservatorių lyderiu išrinktas buvęs kariuomenės vadas A. Pocius (7)
Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų (TS-LKD) partijos Klaipėdos skyriaus nariai vakar...
 
LAT pritarė apeliacinės instancijos teismo išvadoms dėl Vilniaus universiteto pareigos atlyginti neturtinę ir turtinę žalą Norvegijos kalnuose žuvusios studentės tėvams (5)
Lietuvos Aukščiausiasis Teismas atmetė Vilniaus universiteto kasacinį skundą ir paliko...
Nepramušamas VU „betonas“ – aukšti teisėjai ir prokurorai? (5)
Giedrė Gorienė „Ir mažas akmenukas didelį vežimą išverčia“, – sako...
Kada naikinsime nereikalingus teismus? (5)
Giedrė Gorienė Kada naikinsime aukštesnės instancijos teismus? Kam jie apskritai...
 

Teisėsauga   Verslas, ekonomika
Lietuvos advokatūra apie šios dienos sulaikymus: Lietuvoje įsivyrauja „sulaikymo prezumpcija“ (1)
Lietuvos advokatūra, reaguodama į žinomų mūsų šalies asociacijų ir asmenų...
Jungtinėje Karalystėje sulaikytas metus ieškotas Kamuolinių grupuotės narys (1)
2020 m. balandžio 29 d. Jungtinėje Karalystėje sulaikytas Kamuolių ginkluoto...
Asmuo dėl jo pašto dėžutėje rastų psichotropinių medžiagų lieka išteisintas (1)
Lietuvos apeliacinis teismas paliko galioti apygardos teismo išteisinamąjį nuosprendį G. N.,...
 
Naujų potyrių miegamajame suteiks vibratoriai poroms (1)
Kas yra vibratorius, greičiausiai, sakyti nereikia. Šis malonumų šaltinis paprastai...
Darbo kalendoriai: koks turėtų puošti Jūsų stalą? (2)
Nors dažniausiai darbo kalendoriais rūpinamės artėjant naujiems metams, tačiau kartais...
Paklodės priežiūra pagal audinį: valome teisingai (1)
Geras miegas – būtinas kiekvieno žmogaus fiziologinis poreikis, kuris gali...
Krašto apsauga   Užsienis
R. Karoblis naujuoju kariuomenės vadu siūlo Sausumos pajėgų vadą gen. mjr. V. Rupšį (1)
Krašto apsaugos ministras Raimundas Karoblis naujuoju Lietuvos kariuomenės vadu Prezidentui...
Kazlų Rūdos poligone treniravosi Lietuvos kariuomenės ir JAV karinės oro pajėgos (1)
Kovo 20 d. Lietuvos kariuomenės Brigados generolo Kazio Veverskio poligone...
Naujo Lietuvos kariuomenės laivo pirkimas bus skelbiamas balandį (1)
Lietuvos kariuomenė planuoja įsigyti naują laivą teršalų likvidavo ir gelbėjimo...
 
Pretendentė į EK pirmininkes sulaukė europarlamentarų reakcijos (1)
Pretendentė į Europos Komisijos (EK) pirmininkės postą Ursula von der...
V.Zelenskis „nokautavo“ P.Porošenką (8)
    Pomaidaninio Ukrainos prezidento Petro Porošenko „puota karo metu“...
Dėl Skripalių apnuodijimo S.Lavrovas pirštu dūrė į NATO: „Tai ne „Novyčiok“, o BZ“ (25)
Rusijos URM ministras Sergejus Lavrovas pareiškė, kad Cheminio ginklo draudimo...
Sportas   Laiškai
“PingPongiuko”akademija kviečia (1)
Oficialus klubo Facebook puslapis>>>...
Cristiano Ronaldo sezoną temdo priekabiavimo skandalas (1)
Cristiano Ronaldo – vienas geriausių planetos futbolininkų. Apie šį portugalą...
Lietuvos rinktinės laukia kroatų išbandymas (1)
  Lietuvos nacionalinė vyrų krepšinio rinktinė tęsia kovą dėl galimybės...
 
Kam tarnauja Šaulių sąjunga (8)
Kaip manote ar visi Šaulių sąjungoje pritaria jūsų sąjungos nariui...
Geradarei savanoriai pačiai prireikė pagalbos (1)
Nuo nelaimės nėra apsaugotas niekas. Likimas skaudžiai skriaudžia ir tuos,...
Mulkinanti apklausa “Mes europiečiai”” (2)
Šiuo metu – 2019.05.11, 17:30, – portale lrytas.lt  vykdoma apklausa,...