Lietuvos Apeliacinis teismas kuria vis naujus pasiteisinimus, kaip motyvuoti savo draudimus „Karštam komentarui“ paimti interviu iš Konstantino Nikulino.
Prieš metus, kai „Karštas komentaras“ kreipėsi į Lietuvos Apeliacinį teismą dėl leidimo paimti interviu iš buvusio Rygos omonininko Konstantino Nikulino pirmąkart, šio teismo Baudžiamųjų bylų skyriaus pirmininkas Aloyzas Kruopys „Karšto komentaro“ prašymą atmetė, motyvuodamas, kad Medininkų byloje „dar nebaigtas įrodymų tyrimas“.
Kadangi įrodymų tyrimas Medininkų byloje šių metų birželio mėnesį jau baigtas, „Karštas komentaras“ pakartotinai kreipėsi į Apeliacinio teismo baudžiamųjų bylų skyriaus pirmininką Aloyzą Kruopį prašydamas leisti susitikti su Konstantinu Nikulinu ir paimti iš jo interviu.
Konstantinas Nikulinas savo sutikimą susitikti su „Karšto komentaro“ vyr.redaktore ir atsakyti į visus jai rūpimus klausimus Apeliacinio teismo Baudžiamųjų bylų skyriaus pirmininkui A.Kruopiui taip pat pateikė.
Tačiau teisėjas A.Kruopys antrą kartą uždraudė „Karštam komentarui“ gauti interviu iš Konstantino Nikulino.
Šį kartą Apeliacinio teismo Baudžiamųjų bylų skyriaus pirmininkas A.Kruopys sugalvojo kitą interviu uždraudimo priežastį – „Karšto komentaro“ interviu su Konstantinu Nikulinu gali paveikti bylą nagrinėjantį teismą ir (!) visuomenės nuomonę.
„Siekiant išvengti bet kokio viešosios informacijos poveikio bylą nagrinėjančiam teismui ir visuomenės nuomonei, pareiškėjos prašymas – leisti jai susitikti ir paimti interviu (garso ir vaizdo) iš suimto nuteistojo Konstantino Michailovo – netenkintinas“, – teigiama Lietuvos Apeliacinio teismo teisėjo A.Kruopio nutartyje.
Beje, pažymėtina, kad Medininkų bylą nagrinėjant dar pirmos instancijos teisme ir vykstant įrodymų tyrimui, teismo leidimai susitikti su Konstantinu Nikulinu kai kurių televizijų žurnalistams buvo dalinami į kairę ir į dešinę, net neatsiklausiant paties K.Nikulino, ar jis sutinka susitikti ir atsakyti į tų žurnalistų klausimus.
Dr. R.Burda: „Tokia nutartis pažeidžia visuomenės teisę žinoti“
„Ši nutartis priestarauja baudžiamojo proceso baudžiamosios bylos teisminio nagrinėjimo viešumo principui ir pažeidžia visuomenės teisę žinoti apie bylos nagrinejimo eigą bei proceso metu iškilusias problemas.
Viešumo principo laikymasis kelia pasitikėjimą teismais. Taigi šis principas negali būti keliu su eismu viena kryptimi: teismas kalba, o visi tyli. Teismo proceso viešas aptarimas – neišvengiama viešumo principo antroji pusė.
Teisingumo paieška proceso metu nevyksta užaklintame puode (akloje ir kurčioje visiuomeneje). Tik išėjus teismui į pasitarimo kambarį viešumo principo galiojimas pristabdomas iki teismas išeis paskelbti nuosprendžio“, – savo nuomonę apie Lietuvos Apeliacinio teismo nutartį uždrausti „Karštam komentarui“ gauti interviu iš K.Nikulino išsakė advokatas dr. Ryšardas Burda.
klauseklis 2017-03-30 09:03
Gal durni klausimai, bet jie neduoda ramybės kokie įrodymai rodo, kad iki gyvos galvos užteistas :
1. buvo Medininkų pasienio poste?
2. būtent jis šaudė ir į ką?
3. ką būtent nušovė?
įdomiai čia… 2017-03-27 12:52
atmintis 2017-03-06 11:03
100 balų !!! 2013-03-06 – 16:52 rašė:
Patriotizmo tema Medininkų bylos kontekste labai įdomi, o svarbiausia aktuali, kaip niekur kitur. Keista, kad šiandien 22-aisiais Nepriklausomybės metais dar atsiranda visokių molinukų nesuprantančių, kad būtina surasti ir nubausti tikruosius Medininkų pasieniečių žudikus.
Pasakykite susimyldami, ką bendro su patriotizmu ir jo esme turi bet kurio ir bet kokio žmogaus nuteisimas be kaltės įrodymų?
Nekalto žmogaus pasodinimas iki gyvos galvos be įrodymų ir vengimas surasti tikruosius žudikus yra aukščiausia patriotizmo pasireiškimo forma?
Tuomet belieka atvirai pagailėti šitokių pseudopatriotų ir juos užjausti.
Tai jau nepatriotizmas, o atviras kenkimas savo Tėvynei, slepiant nuo atsakomybės tikruosius Medininkų žudikus.
Būtent dėl tokių, neaiškioje vietoje iškasto molio gabalo, pažiūrų šiandien, Nepriklausomoje Lietuvos valstybėje atvirai drįstama be įrodymų nuteisti Žmogų iki gyvos galvos.
Sukrečia šiurpas nuo šitokių liguistų pažiūrų Lietuvoje išplatinto niekuo nepagrįstos neapykantos vėžio.
Patriotai privalo patys nuspręsti ar jiems užtenka “Atpirkimo ožio” Medininkų byloje ar reikia surasti tikruosius žudikus?
Lietuvos istorijai “Atpirkimo ožio” Medininkų byloje nereikia. Reikia ištirti bylą ir surasti tikruosius žudikus!
Vieninteliai pasaulyje neturi jokio kontroles mechanyzmo.Todel normalu kad jie susivienijo i bendra ir vieninga nusikalstama grupuote.Kuriu rankose pareigos ir istatymai.O tai jau reali gresme ir Tautai ir valstybei ir bet kuriam pasipriesinusiam uz Teisinguma.Kedziu byla parode jog jie veikia vieningai,kaip labai galinga niekieno nekontroliuojama grupuote!
Gal jau pranešė kada duos tą leidimą?
Jau sudeginote dešimtmečiais kurtą legendą apie Medininkus iki pelenų.Tai kaip dabar, po tviso to, galėtų jums leisti visiškai sugriauti dar ir prokuratūros, bei teismų įvaizdį?
Gerbiamos Gorienės straipsniai apie Medininkų bylos sufabrikavimą kai kam ir labai konkrečiai – tarsi yla skaudžiai bado jautriausias vietas ir miegoti ramiai neduoda.
Kai žmogus numiršta, jis nežinai, kad tapo lavonu. Tik kitiems, aplinkiniams būna sunku. Lygiai taip pat yra, kai esi durnas …
Sugedusi mašina, nežino ir negali žinoti, kad ji sugedusi. Jai to neduota.
😀
Visuotinai priimta, kad teismas skelbia savo verdiktus “Lietuvos valstybės vardu”. Kadangi taip ir yra, būtina nepamiršti, kad Lietuvos Respublikos valstybę sudaro visi joje gyvenantys piliečiai ir pilietės. Jie pagal Lietuvos Respublikos Konstitucija yra toji Tauta, kuri yra valstybės suverenu, t. y. besąlyginiu Valdytoju. Valstybinės valdžios įstaigos, prokuratūra, teismai ir jų tarnautojai nėra, negali būti ir niekada nebus Valstybės suvereno pakaitalu ir neįgis jo galių. Jeigu tą pripažįstame, tuomet privalu pripažinti ir gerbti besąlyginiam valdytojui tenkančias prigimtines teises pastoviai ir tinkamai būti informuotu apie visa tai, kas vyksta ir kas yra daroma, ir kaip nusprendžiama mūsų Valstybės vardu. Ne post factum, o nuolatos dar visų tokių procesų eigoje. Pagaliau tai yra neatimama Suvereno teisė, TEISĖ ŽINOTI ir žinoti savalaikiai, o ne tada, kai “šaukštai- jau po pietų”. Kadangi mūsuose iki šiol dar, priešingai progresyvių valstybių šimtamečiams pavyzdžiams, teisingumo procese neleidžiama aktyviai dalyvauti Suvereno atstovams, t. y. Prisiekusiesiems, žurnalistams tenka labai svarbi užduotis ir pareiga savalaikiai, o ne po visko, sąžiningai kelti į viešumą, visuomenės žiniai visus teisingumo procesų niuansus, problemas ir trūkumus, nes visuomenė – mes visi be išimties, šiandien neturime kito būdo ir galimybės sužinoti tikrąją padėtį vienokioje ar kitokioje byloje. Todėl trukdymai žurnalistams šiuo požiūriu yra neatidėliotinai naikintinais ir smerktinais reiškiniais.
Super !
Viešumas kartais žudo, tačiau viešumas dažniausiai gydo. Ir gydo jis kur kas veiksmingiau. Tuo jis yra naudingas ir reikalingas ne vien Lietuvos žmonių bendruomenei, bet ir pačiai teisingumo sistemai.
Labai sunku paneigti, o dar sunkiau nesutikti.
Teisingumo rūmuose vyraujanti žurnalistų ir atviro žodžio, kaip ir visuomenės nuomonės baimė savo esme panaši į girto nepraustaburnio kūtvėlos baimę veidrodžiui ir nuosavam atvaizdui jame
Jeigu visi bylos įrodymai JAU ištyrinėti ir įvertinti, ko dar reikėtų bijoti? O svarbiausia- KODĖL?
Iškėlėte skandalingai opią temą. Daugybė pastarųjų metų bylų liudija esminį šio klausimo aktualumą. Tačiau nesuprantama kodėl tyli profesinės žurnalistų organizacijos, juk jie ne šiaip sau vadinami ketvirtąja valdžia.
visi kiti jau ne zurnalistai isskirus laisva laikrasti,jie parsidaveliai ir bailiai
Visuomenės nuomonės bijoma tada, kai elgiamasi nedorai, nesąžiningai ir neteisingai.
Nesvarbu kuo bebūtų niekdariai- politikais, prokurorais, teisėjais, paprastais žmogeliais ar nusikaltėliais, jie visuomet paniškai bijo Tiesos žodžio ir Viešumo šviesos. Taip ir šitoje byloje yra. Apie įrodymus nieko pasakyti negali, todėl pradeda išsigalvoti neįtikėtinus dalykus, lyg kada nors jiems nebūtų buvę nusispjauti į visuomenę ir jos nuomonę.
Kai visuomenės nuomonė gerbiama, visuomenei ir žurnalistams nemeluojama, jie neapgaudinėjami, nemulkinami ir jų nebijoma, nevengiama. Tada atvirai klojama visa teisybė. Tuo tarpu priešingi veiksmai rodo visišką nepagarbą ne žurnalistams, o būtent visuomenei.
Kuo didesnis nusikaltimo rezonansas visuomenėje, kuo didesnė jo reikšmė, tuo atviresnis ir skaidresnis privalo būti teismo procesas tokioje byloje. Priešingu atveju, o dar kai sukuriamos dirbtinės kliūtys žurnalistams nušviesti šitokioje byloje teismo procesą bei informuoti apie tai, kas vyksta teismo salėje, visuomet sudarė ir duos žmonėms rimtą pagrindą abejoti teismo sąžiningumu, proceso nešališkumu ir sprendimo teisingumu.
O paskui rūpinamasi dėl itin žemų prokuratūros ir teismų reitingų visuomenėje ir nepasitikėjimo teismų darbo kokybe?
Kažin ar prokurorai ir teisėjai pasitiki patys savimi, panašiose bylose? Panašu, kad NE.
Kam tada tos kalbos apie prokurorų ir teisėjų savarankiškumą, jei anies pastoviai žiūri valdžiai į burnas?
Valstybė be teisingumo- tik niekšiškų plėšikų gauja.
25 metus kvailina žmonėms protus dėl Medininkų, o kai visi pradėjo patys matyti tokią nesąmonę, imtasi informacinės blokados?
na na ..patys save tapšnojat ir patys rėkiat ..:)
Apie save čia? Labai savikritiškai įsivertinai 😉
Dieve, gelbėk Lietuvą nuo visokių “stasių” ir į juos panašių !
Čia reiktu kelti kita klausima, pav. o kas tai yra ta tiriamoji žurnalistika Lietuvoje ir kiek ji pagristai vadinama tiriamaja ?, juk tai kas demokratijos senbuvėse tampa viešo intereso ginimu , pas mus geriausiu atveju tampa tik kokia nors politine parodija perkant bilieta į busima Seima ..Ar Medininku byla butent tokia ,.. manau taip . Nekorektiška ir dar labiau atmestina kai kokia nors žurnalistinė POPA .ima vartalioti Lietuvoje galiojančius įstatymus pagal savo sijono spalva ..Pagaliau reikia skirti kada prasideda viešo intereso ginimo teisė, o kada prasideda teismu darbo ipatumai. Jei negerbiame savo teismu darbo ,.tada nėra ir reikalo ir diskutuoti apie ju darbo trukumus. Vizgi manau kad bėda ne teismuose ir ju darbo specifikoje , o musų xsupratime kiek ir ko reiktu pridėti kad tos demokratijos siekis netaptu mums patiems per rugštus savomis išrugomis ..Aš vizgi siūlyčiau autorei apie tai pagalvoti ..kada jos pastangos ginti , tampa labiau kenksmingos nei naudingos visuomenei . Vienas individas čia mažai ka reiškia .
Vis nusivažiuoji į lankas dėl nesuvokimo ar dėl IQ problemų? Nuo seno sakoma: išgelbėjęs vieną žmogų- išgelbsti visą pasaulį. Be to, teisybė dar niekada nedarė žalos ir nekenkia nei visuomenei, nei teisingumui, nei valstybei. Štai melas, vienkryptė propaganda ir klastotės, jos visuomet kenkė ir daro žalą visiems ir viskam.
Argi Stepai ? paprastai tie modeniški IQ intelekto matuokliai svarbus tiems kurie patys nėra užtikrinti savomis vertybėmis ..Bet kad kalba nebūtų tuščia priminsiu tamstai Neringos sav. situacija su nugriautu restoranu, kuris gana akivaizdžiai apibudina kas nutinka kai tokios tiesos spekuliacijos virsta valstybei didelėmis kompensacijomis ..nukentėjusiems .Kažin ar p. A. Stancikienė su jai pritarusiais tada „revoliucionieriais“ šiandiena jaučia nors kokia sąžinės graužatį už savo pačios veiksmus,.. kai buvo Neringos sav. Tarybos narė ..Bet faktas kad tos aplinkybės Neringoje labai prisidėjo prie jos pačios išsiviešinimo ..o vėliau ir patekimo į Seima su Drąsos partijos sąrašu .Įdėsiu ir pacituota Butkevičiaus pozicija tuo klausimu ..kuri gana teisinga .
Premjeras Algirdas Butkevičius anksčiau yra sakęs, kad antstoliams iš Neringos savivaldybės išieškojus pinigus dėl Juodkrantėje nugriauto restorano, Vyriausybė kreipsis į Generalinę prokuratūrą, kuri turės pareikalauti atsakomybės iš kaltų asmenų.
Amžinai bandai sutapatinti nesulyginamus dalykus. Čia tavo yda
paaiškink plačiau .?
Žinai, kai žmogus yra durnas ir dar nuo prigimimo, tai jau – visam likusiam gyvenimui. Tokiam aiškink neaiškinus, – niekada toks nesupras nieko, niekaip.
tikra tiesa geriau ir nepradėk, o tai bus kaip visada… ‘trukt vadžios ir vėl viskas nuo pradžios’ …:)
Yra žmonių kategorija, vadinamų kietakakčiais. Visi guzuoti, pamėlusiomis kaktomis, susigurintomis nosimis, bet greičiau kaktas prasiskels į staktą, nei pataikys sėkmingai praeiti pro plačiai atvertas duris be nuostolių ir žalos sau patiems.
Verda komentatorių aistros dėl žurnalistei uždrausto intervių ir teisės žinoti. Suprantamas reikalas, nes jokiais draudimais ar apribojimais teisybės nuslėpti nesigaus. Istorijoje daugybė įvairiausių pavyzdžių, liudijančių cenzūros beprasmiškumą ir milžinišką jos įtaką tikrų ir neįtikėtinai fantastiškų hipotezių, versijų ir gandų sklidimui. Taip, kad teismo cenzoriaus sprendimas negerina, o dar labiau komplikuoja padėtį ir tarnauja negatyviosios nuomonės visuomenėje apie Medininkų bylos pagrįstamumą, įrodymumą ir sprendimų teisingumą sklaidai bei stiprėjimui. Tokie yra visuomenės ar individualaus sociumo nuomonės formavimosi pagrindai. Viešųjų ryšių specialistai ir žiniasklaidininkai puikiai žino, todėl teismo draudimas bylos procesą įdėmiai stebinčiai žurnalistei, darančiai nuosavą žurnalistinį tyrimą nėra paprastai ydingas. Tai grubiausia klaida, kokią tik buvo įmanoma padaryti.
Kita vertus, kur kas aktualesnis politikų, prokuratūros ir teismų per šios bylos procesą itin ženkliai smukęs personaliniai moralinis įvaizdis, apie kurį nežinia kodėl viešumoje kol kas nutylima.
Kokiomis vertybėmis, jei taip būtų galima vadinti, ar principais privalo vadovautis tie, kurie per ketvirtį amžiaus neištyrę nusikaltimo, ryžosi atimti laisvę pirmam, lengviausiai pasiekiamam žmogui ir atiduoti jį teismui be įrodymų?
Kokio asmeninio įvertinimo nusipelno kiti, tokios kokybės byloje išdrįsę be įrodymų pripažinti žmogų kaltu ir net nuteisti jį kalėjimui iki gyvos galvos, t.y. iki mirties?
Pagaliau kokio žmonių, esančių rinkėjais vertinimo galėtų tikėtis treti, specialiai tikslingai atbuline tvarka pakeitę įstatymus dėl šitos bylos?
Ar jų veiksmai neatskleidžia visų jų tikrojo požiūrio į kiekvieną žmogų, kaip individualią asmenybę ir neparodo visų jų paniekinančio požiūrio, žmogaus gyvenimo, šeimos ir jų likimo absoliutaus nuvertinimo, bei elementariųjų teisių nepaisymo?
Viešumas ir Tiesa – galingiausi ginklai !
Viešumo bijomasi, kai elgiamasi nesąžiningai, nedorai ir neteisingai.
Apie konkretų žmogų nuolat oficialiai per renginius įvairiausiems žurnalistams, laikraščiams, TV ir radijo kanalams kalbama, kaip apie nuteistą Medininkų žudiką, bet jam pačiam susitikti su žurnalistais, papasakoti jiems savo nuomonę, savo požiūrį, išsakyti savo vertinimus DRAUDŽIAMA? Ir dar kalbame apie Lietuvą, kaip demokratinę-teisinę valstybę, gerbiančia Žmogaus teises?
Žmogaus teisės Lietuvoje? Vienos ašaros ir tos jau baigia išsekti.
Istorijos mokslo patirtis konstatuoja, kad ašaroms baigiantis, artėja lemiamo lūžio taškas ir akimirka, kuomet kardinaliai ir negrįžtamai pakinta visuomenės pozicija, o valdantieji tampa bejėgiais sugražinti padėčiai status quo. Valstybių valdymo mokslai įsakmiai nurodo vengti tokios padėties ir laiku imtis veiksmų įtampai sumažinti.
Visi niekšeliai bijo viešumo šviesos.
Dėl prokurorų ir teisėjų daugmaž aišku, šitie dėl savo kėdžių ir algų pasiryžę pagal nurodymą paaukoti kaži ką. O seimūnai, kas jiems liepė priimti tokį įstatymą? Būtų labai įdomu, jei būtų išviešintas balsavusių už tokį įstatymą politikų sąrašas ir jo autoriai.
Neduok Dieve, patenkti istorijon su tokiu balsavimu
Priiminėja įstatymus, neskaitydami, nesuprasdami ir nesidomėdami už ką ir dėl ko balsuoja. Tai su naktine mokesčių reforma pridirba, tai su pensijomis, tai su kainomis. Turime nemąstantį populistinių pataikūnų pilną seimą.
Ne už kalnų nauji seimo rinkimai.
Reikėtų to sąrašo, kad žinoti už ką per rinkimus balsuoti nereikia.
Kas sumanė Medininkų bylos teismo farsą? Kas autorius, sumanytojas, įkvėpėjas ir organizatorius? Autorių į sceną! Vilkit į viešumą! Tegul žmonės sužino.
Jei autorius pats būtų garbingas ir jaustųsi savo veiksmais teisiu bei teisingu, pats atvirai pasisakytų, kaip ypatingai nusipelnęs Lietuvai.
Autorius nesiviešina, turbūt persigalvojo?
Kas? Konservatoriai ir jų prielipos.
Kas tie prielipos?
Pasidairyk aplink kregždutes, nesunkiai pastebėsi, akinių nereikės 😀
Išmintingieji senai atkreipė dėmesį, jog didžiausios kvailystės ir niekšybės daromos solidžia veido išraiška, vardan teisingumo, tiesos ir žmonių gerovės. Prirenkam į valdžią visiškų nemokšų diletantų, bet į puikybės aukštumas pasikėlusių pasipūtėlių savimylų…
Rašote: “Tai grubiausia klaida, kokią tik buvo įmanoma padaryti.”
Visiškai sutinku. Tik esmė ta, kad tos grubios klaidos seka viena kitą.
Tai rodo masinį klaidų sistemingumą tautinėje politikoje ir absoliutų nesugebėjimą elementariai protauti nacionalinėje teisės ir teisingumo sistemoje.
Nesiliauja eksperimentuoti žmonių likimais, nuosavu autoritetu ir gyvulišku noru įsiteikti aukščiau stovintiems? Tik kam reikalingi bukagalviški vykdytojai?
Pagal vykdytojų lygį nesunku nuspręsti kokio lygio yra patys užsakovai.
Gal tas teismas neturi viešųjų ryšių specialistų arba nesiklausia, ar nesiklauso jų patarimų?
ką gero gali patarinėti a la radzevičiai????
Koks Radzevičius? Vytaras?
Tobulėjimas – sunkus procesas, o rezultatas dažniausiai pasiekiamas per įvairius suklydimus, jei iš jų pasimokoma….
Puikiai pasakyta, tiksliai pataikyta ir atskleista esmė.
10 balų
Politinė propaganda, nežinant kaip viskas buvo ir kas dėl to kaltas, ketvirtį amžiaus, o ypatingai paskutinius 10 metų, malte mala į miltus konkrečius žmones, įrodymų prieš juos neturėdama, o teismas užtikrina, kad kaltinamasis neturėtų galimybės pateikti žurnalistams, o per juos visuomenei savo paaiškinimus? Tikrai čia europietiška teisinė demokratija?
Jeigu pavyktų paimti interviu iš bylos prokurorų ir teisėjų, įdomu būtų paskaityti ką jie patys apie save, apie bylą ir apie teisingumą galvoja.
Labai įdomi mintis 😀 Ar sutiks atvirai pasipasakoti žurnalistams?
papasakoti turės ką, nepabijos?
Kelinti metai be perstojo vyksta Medininkų byla? Ir teismai niekaip neišdrįsta pasakyti teisybę? Kodėl tikimasi, kad tokioje situacijoje kažkas leis principingai žurnalistei daryti interviu? Jokiu būdu, nes bus viešai iškedenti visi teisėsaugos apatiniai.
100 %
2015-08-18 – 21:19
Leisti padaryti interviu su tuo nabagu = parodyti žurnalistams mėšliną jovalą byloje, tas pats kaip viešai diagnozuoti mūsų prokurorų profesinį neįgalumą.
Tai reikštų prisipažinimą visam pasauliui, kad jau 25 metus Lietuva neturi prokuratūroje profesionalių nusikaltimų tyrimo specialistų.
geras komentaras:
“Po straipsnio apie prokurorų kalbas, kaip nušovė, nuvedė į namelį ir dar sykį nušovė, Nikulino interviu tikriausiai būtų įspūdingai vaizdingas?”
PRITARIU.
Tiksliai pataikyta 😀
Kai Dievas baudžia, atima protą. Kuo toliau, tuo daugiau absurdiškų sprendimų. Liapsusas ant liapsuso, taigi darosi panašu į faktą….
Po straipsnio apie prokurorų kalbas, kaip nušovė, nuvedė į namelį ir dar sykį nušovė, Nikulino interviu tikriausiai būtų įspūdingai vaizdingas?
Iš gėdos dėl durnumo padorus žmogus sudegtų, akių neturėdamas kur dėti 😀
Nesąmonių kalbėtojai tuo būdu parodo savo absoliučia nepagarbą ir panieką visuomenei. Jeigu tokius niekus teisme kalba prokurorai, tai jie atvirai tyčiojasi iš paties teismo, viešai pastatydami teisėjus, persiprašant, į asilų vietą.
Tai, vadinasi, parodo tikrąjį mūsų teismo veidą.
Kada teismo institucijoms ir teisėjams atsibos prokurorų patyčios iš žmonių ir teisingumo, bei pačių teisėjų? Kada teisėjai ras drąsos pastatyti prokurorus į deramą vietą?
Kol teismai bus prokuratūros marionečių vietoje, teisėjai neišdrįs prisiminti asmeninę savigarbą, o apie drąsą ir užsiminti neverta.
Visur pasitaiko žmonių, kuriems iš prigimties patinka būti laikomiems tų “asilų” vietoje.
ir puikiai apibūdina juos kaip beviltiškus bailius, kurie dėl nuosavos škūros parduos ar už dyką išduos bet ką, net savo tėvus ar vaikus
Įdomu būtų sužinoti, kas čia tokį durną atsakymą už teisėją sugalvojo. Nemanau, kad jis pats, jis turbūt tik parašą padėjo.
Visko gali būti
Panašiau į atsikeršijimą. Gal už knygą? Gal šiaip už kokį straipsnį?
Teismo procesas viešas. Byla rezonansinė. Žmonių susidomėjimas didelis. Įstatymai rašyti apie viešus teismo procesus ir skandalingas bylas niekam nedraudžia. Dėl ko kerštauti?
Turėtų leisti, bet neleidžia? Tai kaip tas vadinasi?
Kai nėra kuo pasigirti iš ką parodyti žurnalistams, tada imamasi draudimų.
Leisti padaryti interviu su tuo nabagu = parodyti žurnalistams mėšliną jovalą byloje, tas pats kaip viešai diagnozuoti mūsų prokurorų profesinį neįgalumą.
Tai reikštų prisipažinimą visam pasauliui, kad jau 25 metus Lietuva neturi prokuratūroje profesionalių nusikaltimų tyrimo specialistų. 
kai net įrodymų nėra? tada kaip?
Apgailėtinai vargana . . . . . . . . .