Degalinių tinklą „Statoil“ valdanti bendrovė „Circle K Lietuva“ lapkritį kviečia klientus patarti, kokioms iniciatyvoms ji turėtų paskirstyti socialiniams projektams numatytas lėšas.
Per metus 66-iose Lietuvos „Statoil“ degalinėse ir pėstiesiems skirtoje parduotuvėje Vilniaus centre vidutiniškai apsilanko 24 mln. klientų, arba maždaug po 2 mln. žmonių per mėnesį, todėl ši iniciatyva gali tapti beprecedenčiu socialiniu „referendumu“.
„Circle K Lietuva“ šiemet prisijungė prie prezidentės Dalios Grybauskaitės inicijuotos nacionalinės socialinio saugumo kampanijos „Už saugią Lietuvą“. Kampanija skirta stabdyti smurtą, patyčias, vykdyti savižudybių prevenciją, mažinti priklausomybių mastą, skatinti įvaikinimą ir vaikų globą šeimose.
„Socialinė atsakomybė yra neatsiejama mūsų investuotojos, Kanados grupės „Alimentation Couche-Tard“ veiklos dalis. Socialinių iniciatyvų svarbą pripažįsta tiek didžiųjų koncernų, įmonių vadovai ir darbuotojai, tiek klientai. Manome, kad socialinės atsakomybės projektai neturi būti vien iniciatyva „iš viršaus“ – tik žmonių įsitraukimas geba sukurti sniego gniūžtės efektą. Mums svarbu žinoti, kaip mūsų klientai įsivaizduoja tinkamą socialinėms iniciatyvoms numatytos pelno dalies paskirstymą. Kartu tikimės ir juos pačius paskatinti atkreipti dėmesį į socialinius klausimus“, – sako „Circle K Lietuva“ generalinis direktorius Skirmantas Mačiukas.
Balsavimas pradedamas lapkričio 7 dieną, jam skiriamas visas lapkričio mėnuo. Degalinių klientams bus dalinami specialūs žetonai, kuriuos jie galės skirti pritariamai paramos krypčiai. Internetu balsuoti bendrovė kvies ir lojalumo programos „EXTRA“ narius.
Tarp pačių reikalingiausių kampanijos „Už saugią Lietuvą“ iniciatyvų, prie kurių gali prisidėti „Circle K Lietuva“, yra naujų dienos centrų steigimas atokiose Lietuvos vietovėse. Bendrovė finansiškai prisidėtų prie tokių centrų įkūrimo ir bendradarbiautų su iniciatyviais vietos žmonėmis, kurie yra pasiruošę nedelsiant įsitraukti į pagalbą nesaugioje aplinkoje augantiems vaikams.
Kita „Circle K“ paramos kryptis gali būti investicijos į specialistus, dirbančius su socialinės rizikos zonoje esančiais vaikais: jų tobulėjimą, palaikymą, emocinės būsenos stiprinimą.
Trečioji kryptis susijusi su kampanijos ambasadoriaus, žurnalisto Andriaus Tapino projektu „Padrąsinti. Įkvėpti. Palaikyti“: „Circle K Lietuva“ parūpintų degalų žinomų žmonių kelionėms į apytiksliai 100-ą šalies mokyklų. Numatoma, kad žymūs, jauni ir daug pasiekę lietuviai be honorarų ir savo iniciatyva susitiks su jaunąja karta tam, kad papasakotų įkvepiančias savo istorijas.
„Skaičiuojama, kad Lietuvoje 19 tūkst. vaikų auga socialinės rizikos šeimose ir jie ne visuomet turi savo kampelį pamokoms ruošti. Šalyje veikia apie 250 dienos centrų, todėl kiekvienas jų kasdien teoriškai turėtų priimti maždaug po daugiau kaip 70 vaikų, tačiau praktiškai kai kur tokių saugumo salelių net nėra. Ne mažiau svarbūs ir specialistai, dirbantys su socialinės rizikos vaikais, bei žinomų žmonių įsitraukimas į jaunimo ugdymą ir betarpiškas bendravimas. Tam, kad situacija keistųsi, reikalingos lėšos ir mes esame pasirengę prisidėti“, – sako „Circle K Lietuva“ vadovas S.Mačiukas.
Pasak jo, pagalba rūpinantis pažeidžiamiausiomis visuomenės grupėmis ilgalaikėje perspektyvoje atneš dividendų visai šaliai.
„Circle K Lietuvos“ savininkė, Kanados kapitalo grupė „Alimentation Couche-Tard, Inc.“ laikosi nuostatos kurti naudą vietos bendruomenėms, šalia kurių dirba.