- Reklama -

Kauno troleibusų parkas „Autrolis“. KK nuotr.

Kauno troleibusų parko „Autrolis“ vairuotojai „Karštam komentarui“ sakė, kad dirbti darosi vis sunkiau ir sunkiau – reikalavimų daugėja, tačiau atlyginimai nedidėja. Be to, sugalvota tokia sistema, kad vairuotojas, norėdamas uždirbti per mėnesį 15-20 eurų daugiau, privalo skubėti. O skubos naudą, kaip sako sena liaudies patarlė, velniai gaudo.

„Anksčiau vairuotojus veždavo iš Aleksoto, dabar gi kiekvienas pats turi atvažiuoti į darbą pats. O atvažiuoti nėra kaip“, – skundėsi vairuotojai, kurių pavardės redakcijai žinomos.

Dabar, pasak vairuotojų, turi keltis labai anksti, nes nuo atsikėlimo iki atvykimo į darbą užtrunka iki pusantros-dviejų valandų.

„Anksčiau būdavo skirtas laikas paruošti troleibusus. Dabar atvažiuoji ir per dešimt minučių turi paruošti troleibusą. O reikia ir angliukus pakeisti, o ir patys troleibusai bei kasos aparatai būna užšalę. Reikia ir užšalusius langus nugramdyti,“ – vardijo priežastis vairuotojai, kodėl žiemą negali „įsitekti“ į 10 minučių pasiruošimą, prieš išvažiuojant troleibusu.

Pasak jų, darbo sąlygos nuolat blogėja, taip pat sumažino budinčiųjų.

„Anksčiau už parduotus troleibuse bilietus mokėdavo 20 proc., dabar – tik 10 proc.“, – pasakojo vairuotojai.

Anot jų, įvesta ir kita naujovė – troleibusas negali atsilikti nuo grafiko, vėluoti leidžiama ne daugiau 3 minutes. Net ir atlyginimai vairuotojams nevienodi – nors visi, sako, dirba tą patį darbą: vairuoja troleibusą.

„Tie, kurie laiku būna prie sustojimų, gauna 15-20 eurų per mėnesį daugiau, todėl vairuotojai dabar labai skuba. Tačiau vėlgi, neatsižvelgiama į piko valandas. Negalima vėluoti daugiau kaip tris minutes – jeigu pavėluosi, gausi mažesnį atlyginimą, tačiau o jeigu sustoji prie šviesoforo, tai, kol žmonės sulipa, kol dar bilietus parduoti, tada gali pavėluoti ir 6-7 minutes“, – apie troleibusų vairuotojų darbo ypatumus kalbėjo vairuotojai.

Tuo tarpu moteris vairuotojas ypač papiktino planuojamos uniformos troleibusų vairuotojams – juos norima aprengti vyriškais baltinukais ir megztiniais.

„Betgi suprakaituoji per dieną ir kiekvieną dieną reikia skalbtis, tai kas iš tos aprangos liks?“ – „Karštam komentarui“ skundėsi troleibusų vairuotojos.

Tikimasi, kad nauja Kauno valdžia į paprastų troleibusų vairuotojų keliamas problemas atsižvelgs ir imsis priemonių, kad būtų ne tik pakeisti seni troleibusai į naujus, bet ir padidinti atlyginimai, o taip pat išspręstos kitos problemos.

KK inf.

- Reklama -

KOMENTUOTI

Įrašykite savo komentarą!
Čia įveskite savo vardą
Captcha verification failed!
CAPTCHA vartotojo vertinimas nepavyko. Prašome susisiekti su mumis!