Daugiau informacijos – Digital Star blogo straipsnyje : https://www.digitalstar.lt/blogas/seo/
SEO paslaugos brangios, todėl kai kurie nori savarankiškai atlikti šį procesą ir sutaupyti. Toks pasirinkimas gali būti naudingas, tačiau dažnai verslininkai nesuvokia, jog SEO (kas yra SEO) sudėtingesnis procesas nei gali pasirodyti. Optimizuoti brangu. Verslininkai dažnai nesupranta, jog net ir optimizuojant internetinę svetainę savarankiškai, vis tiek reikia mokėti už tai, jog internetinė svetainė yra iškeliama aukščiau. Patyrę specialistai žino, kokias nuorodas pirkti, kur pirkti. Daugelis specialistų kuria pigesnes, kartais nemokamas nuorodas, todėl sutaupo. Optimizuoti internetinę svetainę tuomet, kai žinių yra nedaug, gali būti sudėtinga. Kartais optimizuoti internetinę svetainę yra lengva. Pavyzdžiui, pasirenkamas nekonkurencingas raktažodis ir sutvarkomas internetinės svetainės vidus. Sukūrus nemokamų nuorodų, galima atsidurti kartais net antrame lape ar aukščiau. Kuo didesnė konkurencija, tuo brangiau ir sudėtingiau iškelti raktažodį. Reikia atkreipti dėmesį, jog kartais iškelti internetinę svetainę yra sudėtinga dėl to, nes programuotojai padarė daug klaidų, internetinė svetainė yra sukurta ne pagal Google standartus. Kartais optimizuoti internetinę svetainę sudėtinga, todėl reikia specialistų pagalbos.
Ar 200 eurų užtenka, jog internetinė svetainė būtų aukštose pozicijose?
SEO brangus procesas net ir tuomet, kai savarankiškai atliekama ir nesirenkamas specialistas, kuris nori uždirbti. Kartais SEO kainuoja brangiau, nes nežinoma, kur įsigyti atgalines nuorodas pigiau. Sutaupyti smagu. Kuo brangiau mokama už paslaugas, tuo geriau, kadangi specialistas gali pirkti brangesnes nuorodas. Reikia pripažinti, jog daugelis nori sutaupyti, todėl specialistai dažnai randa būtų, kaip pigiau atlikti internetinės svetainės optimizavimą ir padėti klientui sutaupyti. Biudžetai skirtingai, kadangi raktažodžiai gali būti brangūs arba pigūs. Raktažodžiai brangesni, jeigu pasirinkti konkurencingi, pigesni dažnai neverti dėmesio. Rinktis raktažodžius, kurie negeneruoja daug užklausų, neverta. SEO svarbu tuo, jog galima pritraukti daugiau lankytojų. Specialistai siūlo konkurencingus raktažodžius, kurie leis pritraukti daugiau lankytojų. Kuo daugiau lankytojų, tuo daugiau galima užsidirbti.
Naudinga žinoti, jog 200 biudžetas gali būti pakankamas, kad būtų pasiektos aukštos pozicijos. Specialistai siūlo skirtingas kainas. Pigiau mokėti smagiau, todėl reikia kreiptis į daug įmonių, kurios suteiks pasiūlymus. Kai kurios įmonės siūlo pigesnes kainas, kadangi žino, kaip kurti nemokamas atgalines nuorodas, kitos siūlo brangesnes kainas, kadangi nori daugiau užsidirbti. Uždirbti galima daugiau, pasirinkus konkurencingus raktažodžius, todėl kartais geriau skirti daugiau, kad būtų galima pritraukti daugiau lankytojų ir uždirbti daugiau pinigų.