Internetas leidžia kiekvienam žmogui akimirksniu pasiekti informaciją iš visai kito pasaulio krašto. Nepaisant to, kad tai yra didžiulis privalumas, ne visi verslai spėjo tuo pasinaudoti. Smulkieji verslininkai arba tie, kurie dar tik pradeda savo kelionę šioje srityje turėtų nedvejoti ir pagalvoti apie tai, kaip kuo greičiau pradėti prekiauti tarptautinėje rinkoje. Šiame straipsnyje mes pasidalinsime praktiškais patarimais.
Visų pirma – išverskite savo internetinės svetainės turinį
Negalite tikėtis parduoti produktus lietuviškai nekalbantiems vartotojams tik su lietuviška puslapio versija. Kuo skubiau pasistenkite turinį išversti į tas kalbas, kurios yra aktualios jūsų verslui. Anglų kalba yra tiesiog būtina, tačiau ateičiai naudinga išversti turinį į: vokiečių, prancūzų, ispanų, o taip pat ir mandarinų, portugalų bei italų kalbas. Visur, kur galite įžvelgti potencialius vartotojus, verta dėti pirmą žingsnį.
Nepamirškite, kad tinkamai išversti dokumentus ar kitą turinį reikia laiko, daug žinių bei pastangų. Geriausia tai yra patikėti profesionalams, kurie paruoš taisyklingą, tvarkingą ir parduodantį/įtraukiantį turinį.
Antra – raskite optimalius logistikos sprendimus
Dirbant su užsienio klientais, jeigu parduodate apčiuopiamus produktus, dar labiau nei anksčiau yra svarbu tinkamai optimizuoti logistinius sprendimus. Raskite patikimus kurjerius – partnerius, kurie galėtų saugiai pervežti jūsų siuntas. Svarbu ne tik greitis, tačiau ir pervežimo paslaugų kokybė, galimybė stebėti siuntos eigą, integravimas su jūsų parduotuvės sistema ir t.t.. Laimei, daugybė internetinių parduotuvių varikliukų jau gali būti integruojami su siuntų bendrovių sistemomis, tad šis rūpestis neturėtų būti didelis.
Nurodykite pirkėjui, bent jau apytiksliai, kiek truks jo siuntos kelionė dar prieš jam perkant.
Stebėkite užsienio vartotojų elgseną
Jeigu iki dabar prekiavote tik Lietuvoje ar tik vienoje šalyje, pats laikas skirti dėmesio naujos rinkos stebėjimui. Gali būti, kad vienoje šalyje jūsų klientai geriau reaguos į vienokias reklamas arba labiau rinksis tam tikro tipo produktus. Turėdami tokias įžvalgas galite ilgainiui nemažai sutaupyti sandėliavimo, rinkodaros ir plėtros sąskaita, mat, priimsite didžiausią naudą nešančius sprendimus.