Kuriant sėkmingą verslą, atrodo, viskas reikalauja dėmesio. Kodėl itin svarbu teikti pirmenybę klientų aptarnavimui? Trumpai tariant, laimingi klientai lemia didesnes pajamas, įmonės augimą ir tvarumą. Panagrinėkime plačiau, kodėl svarbus klientų aptarnavimas ir kaip jis siejasi su verslo rezultatais.
1. Didėjančios pajamos
Pajamos lemia daugelį verslo sprendimų. Įmonės vertina sėkmę ar nesėkmę pagal „atėjusius“ ir „išėjusius“ pinigus. Pelningumas yra labai svarbus, neatsižvelgiant į tai, ar verslas yra naujas, ar ne. Pagrindinė priežastis, kodėl klientų aptarnavimas turi tokią didelę reikšmę, yra ta, kad jis koreliuoja su pajamomis: 84 proc. organizacijų, siekiančių pagerinti šį aspektą, praneša apie pajamų padidėjimą.
Jeigu žengiate dar tik pirmuosius žingsnius versle ir norite sukurti tvirtą pagrindą jo sėkmei, šiais laikais tiesiog būtina turėti interneto svetainę. Galbūt planuojate savo veiklą vykdyti ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje? Tuomet jums gali būti reikalingi net keli domenai. Patogiai įsigykite juos paspaudę ant nuorodos.
2. Laimingi klientai kuria geresnę reputaciją
Teigiama reputacija lemia didesnį augimą. Versle ji itin svarbi, nes padeda pritraukti klientus, investuotojus, partnerius ir darbuotojus. Taigi siekiant pagerinti savo reputaciją, verta pradėti nuo puikaus klientų aptarnavimo. Remiantis apklausų duomenimis, iki 69 proc. vartotojų po teigiamos patirties gali nuspręsti rekomenduoti įmonę kitiems.
Vienas iš geriausių būdų tvariai auginti savo verslą yra „iš lūpų į lūpas“. Virusinės socialinės medijos kampanijos ir mokami skelbimai yra efektyvūs, tačiau net ir jie nepralenkia teigiamų atsiliepimų. Puikus aptarnavimas lemia klientų pasitenkinimą, todėl jie pasakoja apie produktą ar paslaugą kitiems.
3. Klientų išlaikymas koreliuoja su jų pasitenkinimu
Klientų išlaikymas skatina verslo sėkmę. Dabartiniams klientams esant patenkintiems, galima gauti stabilesnes pajamas ir tikslesnes prognozes. Taigi norint sukurti tvirtą pagrindą visai organizacijai, svarbu ne tik mokėti pritraukti naujus klientus, bet ir išlaikyti jau turimus.
Apklausų duomenimis, netgi 72 proc. žmonių grįžtų į įmonę, kurioje buvo puikiai aptarnauti. Dauguma vartotojų šiais laikais mano, kad geras aptarnavimas yra priežastis, kodėl verta rinktis būtent tą įmonę. Tai reiškia, kad jūsų unikalus produktas ar paslauga gali patraukti žmonių dėmesį, tačiau nebūtinai juos išlaikys.
4. Mažiau klientų pereina pas konkurentus
Kalbant apie klientų netekimą, jų aptarnavimo svarba nekelia jokių abejonių: netgi 89 proc. vartotojų, turėjusių prastą patirtį vienoje įmonėje, pereina pas konkurentus.
Tiek produktai, tiek paslaugos gali turėti trūkumų, tačiau jeigu jūs galite suteikti vientisą aptarnavimo patirtį, žmonės dažniausiai bus atlaidūs. Taigi užuot stumdami juos tiesiai į konkurentų glėbį, pasistenkite užtikrinti gerą aptarnavimą.
5. Darbuotojų laimė koreliuoja su klientų laime
Klientai ne vieninteliai turi galimybę rinktis. Geri darbuotojai yra paklausūs bet kurioje rinkoje. Ypač startuoliams personalo pasitenkinimas dažnai yra svarbesnis už atlyginimą. Remiantis tyrimo duomenimis, įsitraukę darbuotojai gauna 10 proc. daugiau teigiamų klientų atsiliepimų.
Todėl labai svarbu sukurti kompaniją, kuri turėtų aiškią misiją, ir į kurią darbuotojai norėtų grįžti kasdien. Suteikite savo komandai galimybę būti kažko didesnio dalimi. Praneškite personalui, kiek daug priklauso nuo jų darbo. Tikslo turėjimas motyvuoja kur kas ilgiau nei, pavyzdžiui, nemokamas maistas biure ar kiti materialūs dalykai.
Galbūt siekiate paaukštinimo ir norite savo viršininkui įrodyti klientų aptarnavimo svarbą? Arba esate įmonės įkūrėjas, kuris turi įtikinti investuotojus skirti daugiau lėšų stiprios klientų aptarnavimo komandos sukūrimui? Tuomet šios 5 priežastys jums gali padėti tai padaryti.