Gediminas Radvila
Penktajame dešimtmetyje išplito vienas stilius filmų – nuaras (pranc. juodasis kinas). Tai buvo žanras, žinomas dėl savo niūrumo ir liūdnumo. Pilkame pasaulyje, ant išprotėjimo ribos, gyvena detektyvas. Jis turi išspręsti labai svarbią žmogžudystę, nors jis žino, kad jo gyvenime nėra nieko svarbaus. Jis nori viską greitai pabaigti, pabėgti iš miesto, pilno blogio, ir ištrūkti iš sistemos. Tačiau gyvenimas nėra tiesus. Gyvenimas viską sunarplioja ir nuveda jį dar giliau į blogojo miesto nasrus, sistema jį dar labiau prirakina. Trumpai pasakius – vilties absoliučiai nėra. Tokius pat jausmus man sukelia „Nothing’s Happening“.
„Clockwork Creep“ yra muzikinis projektas, kurį jau ilgą laiką seku. Jų praeitas singlas „Take Me Down“ buvo labai geras ir, nors skambėjo lyg totali šizofrenija, suinteresavo mane – labai norėjau matyti, kaip jie praplės savo garsą. Taigi, pagaliau atėjo diena, kai šie kauniečiai išleido naują dainą.
Pasiklausęs galiu pasakyti – ji ėjo nesitikėtu keliu, bet vis tiek patiko.
Daina prasidėjo šiurpulius keliančiomis stygomis ir pavirto bliuzio įkvėpta dalimi. Po penkių sekundžių dainos jaučiausi lyg detektyvas, sėdintis vargšų pilname bare, nes jo gyvenimas prilygsta dulkei vėjyje. Dainininko vokalas įsispyrė ir aš nukritau dar giliau į neviltį. Tada netikėtai prasidėjo priedainis. Jis skambėjo lyg iš šuns uodegos atėjęs panikos priepuolis. Daina pavirto į metalą ir žodžiai tapo dar labiau ironiški.
Galiu drąsiai sakyti – man labai patiko Pauliaus vokalas, styginiai instrumentai ir dainos idėja. Deja, daina turi vieną didelį trūkumą – įrašų suvedimas skambėjo lyg būtų buvęs atliktas skardinėje šiukšliadėžėje. Nežinau, ar grupei vidury įrašinėjimo pasibaigė pinigai, ar jie tiesiog pamiršo pakviesti garso inžinierių, nes vietose įrašas skamba negerai. Gitaros purvinos ir neaiškios, o efektai ir styginiai – per garsūs. Tai gan liūdna, nes „Nothing’s Happening“ įdomi daina, kuri būtų buvusi daug geresnė, jeigu vienas mažas dalykas nebūtų visko nuvedęs nuo kelio. Dainą įvertinu 3.5 iš 5.
Pagal „Karštas komentaras” Nr.8 (2020 04 10 – 24)