Kaunas toliau laikosi principo, jog norint pritraukti į miestą investuotojus, reikia su jais palaikyti dialogą, sukurti palankias verslui sąlygas bei pasiūlyti tai, ką miestas turi geriausio. Praėjusią savaitę žiniasklaidoje nuaidėjo žinia, jog į Lietuvą ateinantis mažmeninės prekybos tinklas „Pepco“ dairosi prekybai reikalingų patalpų. Kauno miesto savivaldybė suskubo ateiti į pagalbą ir oficialiai kreipėsi į „Pepco“ atstovus su pasiūlymu kurtis Kaune.
„Žinome, kad šių metų pabaigoje Lietuvoje duris atvers pirmoji visai šeimai skirtų drabužių, aksesuarų, kosmetikos ir namų apyvokos daiktų Lenkijos prekybos tinklo „Pepco“ parduotuvė. Miesto nekilnojamojo turto rinka pasirengusi patenkinti investuotojų poreikį, todėl kviečiame „Pepco“ pirmuosius žingsnius kelyje į sėkmę Baltijos regione žengti būtent Kaune. Naujo rinkos dalyvio atsiradimas padidins pasiūlą rinkoje ir patenkins didesnio vartotojų rato poreikį“, – kalbėjo „Kaunas IN“ vadovė Ugnė Urniežiūtė.
„Pepco“ skelbė, jog ieško patalpų šalia pagrindinių gatvių arterijų, kad jos būtų pasiekiamos iš miegamųjų rajonų. Prekybininkai išreiškė pageidavimą, kad komercinės patalpos būtų pirmame aukšte, taisyklingos stačiakampio formos be vidinių pertvarų, laiptų ar kolonų, su centriniu įėjimu iš gatvės pusės.
Pagal „Pepco“ išsakytus poreikius Kauno miesto savivaldybės įkurta už miesto tarptautinę rinkodarą ir užsienio investicijas atsakinga agentūra „Kaunas IN“ parengė detalų pasiūlymą parduotuvių tinklui pavadinimu „Hello, Kaunas Is Calling!“.
Kaunas „Pepco“ pasiūlė tris komercines patalpas, kurių bendras plotas siekia 2359,5 kv. m. bei atitinka visus prekybininkų reikalavimus. „Pepco“ Centrinės ir Rytų Europos vykdomasis vadovas Marcinas Stanko teigė, jog kompanija per trejus metus Lietuvoje planuoja įdarbinti 500 darbuotojų.