2014 liepos 17 dieną rytų Ukrainoje 60 km nuo Donecko sudužo Malaizijos avialinijų lėktuvas Boeing 777 – 200 (reiso Nr. MH17), skridęs iš Amsterdamo (Nyderlandai) į Kuala Lumpurą (Malaizija). Lėktuvu skrido 283 keleiviai ir 15 ekipažo narių. Visi žuvo. Lėktuvas buvo techniškai tvarkingas. Visos lėktuvo ryšių sistemos dirbo normaliu režimu.
Daugelis klausia, kodėl lėktuvas skrido per šią pavojingą teritoriją? Teigiama, kad lėktuvas sprogo ore, kai į jį pataikė žemė – oras raketa. Šios lėktuvo tragedijos nebūtų buvę, jei rytų Ukrainoje nebūtų JAV ir NATO šalių sukurstyto karo, nebūtų karinių veiksmų pietryčių Ukrainoje.
Malaizijos lėktuvas buvo įviliotas į iš anksto suplanuotus mirties spąstus?
Oro kelias virš Ukrainos, kuriame įvyko Boeing 777 – 200 (MH17) buvo dažnai naudojamas Europos skrydžiams į Aziją. Tuo pačiu metu tuo pačiu oro keliu skrisdavo ir kiti lėktuvai, kaip ir ne vieną savaitę prieš tai. Malaizijos MH17 lėktuvo reisas skrido 10,600 metrų aukštyje. Šis skrydžio aukštis buvo patvirtintas tinkamu tarptautiniams skrydžiams Tarptautinės Civilinės Aviacijos Organizacijos (ICAO), nors 2014 m. liepos 8 dieną Ukrainos aviacijos tarnyba priėmė rekomendacijas tarptautinių reisų lėktuvams neskristi žemiau 9000 m aukščio dėl Ukrainos vykdomos anti-teroristinės operacijos tose vietovėse, kuriose karines užduotis vykdė Ukrainos kariniai lėktuvai ir oro gynybinės sistemos.
Balandžio mėnesį Tarptautinė Civilinės Aviacijos Organizacija buvo nustačiusi, kad skristi virš Krymo pusiasalio yra rizikinga. Atsižvelgdamas į tai visą tą laiką MH17 reisas skrido pagal ICAO patvirtintą oro erdvės skrydžio planą, nors oro skrydžio saugumo rizika buvo akivaizdi.
MH17 skrydžio planas buvo patvirtintas Eurokontrolės, kuri išimtinai yra atsakinga už civilinės aviacijos lėktuvų skrydžio kelių per Europos oro erdvę nustatymą. Eurokontrolė yra oro navigacijos tiekėja Europai pagal ICAO taisykles.
Malaizijos avialinijos pareiškė, kad Boeing 777 skrydžio MH17 planas buvo parinktas tinkamai, kaip buvo reikalaujama skristi 35 tūkstančių pėdų aukštyje (daugiau, kaip 10,000 m) skrendant per Ukrainos teritoriją.
Deja, skrydžio metu lėktuvo skrydžio aukštis buvo nustatomas oro kelių kontrolės antžeminių tarnybų. Prieš įskrisdamas į Ukrainos oro erdvę, MH17 pilotų ekipažas Ukrainos oro kelių kontrolės dispečerių buvo instruktuotas skristi 10 km aukštyje, t.y. buvo priverstas sumažinti skrydžio aukštį 600 metrais. Iki Ukrainos draudžiamo skrydžio aukščio buvo likę 1000 metrų.
Iš radarų grafinių duomenų, fiksuojančių lėktuvų judėjimą, matyti, kad dešimt MH17 reiso skrydžių oro keliai vedė gerokai aplenkdami Donecko regioną pietuose ir kirto Azovo jūros regioną, tačiau liepos 17 Malaizijos lėktuvo MH17 reisas, pasibaigęs tragedija, buvo nukreiptas nuo įprastinio kelio 500 km į šiaurę vedančiu keliu per Donecką, kurio oro erdvė Ukrainos vyriausybės buvo riboto skraidymo.
Šioje vietoje atkreipsiu dėmesį, kad 2014 m. kovo 8 d. dingusio ir iki šio nerasto Malaizijos lėktuvo „Boeing 777” (MH370) tos dienos reisas taip pat buvo nukreiptas nuo įprastinio kelio kitu oro keliu.
http://edition.cnn.com/2014/03/19/world/asia/malaysia-airlines-flight-path-change/index.html
JAV FAA paskelbė Ukrainos oro erdvę draudžiamą skrydžiams dar prieš 3 mėnesius
Nors JAV Federalinė Aviacijos Administracija (Federal Aviation Administration FAA) viešai paskelbė Ukrainos oro erdvę draudžiamą visiems lėktuvams, esantiems jos jurisdikcijoje dar prieš 3 mėnesius, tačiau pasirodo, kad kitų avialinijų lėktuvai toliau tęsė skrydžius per jau keletą mėnesių trunkančią karo zoną.
Dauguma aviacijos tarnybų tikrai žinojo apie šią pavojingą oro erdvę. Beveik prieš 3 mėnesius JAV Federalinė Aviacijos Administracija savo tinklapyje “Specialių taisyklių” dalyje paskelbė įsakymą, draudžiantį Amerikos pilotams, oro transporto bendrovėms, užsakomiesiems lėktuvams ir visiems kitiems, kurie yra FAA jurisdikcijoje, skristi per bet kurią Ukrainos teritoriją.
Tad kyla klausimas, kodėl per Ukrainą, kurioje jau keletas mėnesių vyksta karinis konfliktas ir kurioje jau buvo numuštas ne vienas Ukrainos lėktuvas, vis dar skrisdavo visi civiliniai lėktuvai, žinodami, kad gali būti numušti? Kodėl nebuvo sustiprinta Ukrainos oro erdvės kontrolė? Tik JAV Federalinės Aviacijos Administracija įvedė draudimą civiliniams lėktuvams skristi per Ukrainos teritoriją.
https://www.youtube.com/watch?v=mrHc7wEcgjE
Malaizijos lėktuvo numušimas – atsitiktinumas ar apgalvota provokacija?
Vietovėje, virš kurios buvo numuštas lėktuvas, iš tikrųjų vyksta smarkūs mūšiai tarp reguliarios Ukrainos armijos dalinių ir rytų Ukrainos sukilėlių. Liepos 15 dieną Ukrainos ginkluotosios pajėgos rytų Ukrainoje netoli Donecko dislokavo priešlėktuvinę sistemą „Buk“. Kita tokia pati priešlėktuvinė sistema buvo dislokuota Charkove. Lėktuvą, skrendantį daugiau kaip 10,000 m aukštyje, gali numušti tik raketa S-200 arba „Buk“ sistema. Tokių ginklų sukilėliai neturi ir negali leisti sau turėti. Tą patvirtino ir Ukrainos Gynybos ministras V. Galetejus likus kelioms dienoms iki lėktuvo MH17 tragedijos.
Rusijos karinio eksperto Igorio Korotčenkos teigimu, katastrofą virš Donecko galėjo sukelti Ukrainos priešlėktuvinės „Buk“ sistemos operatorių nekompetentingumas ir profesionalumo trūkumas išbandant raketas naujose dislokavimo vietovėse. Jo teigimu, Ukrainos priešlėktuvinės gynybos daliniai neturėjo jokių tinkamų apmokymų nuo tada, kai subyrėjo TSRS.
Liepos 17 virš Ukrainos numuštas Malaizijos keleivinis lėktuvas Boeing 777, (MH17) primena 2001 spalio 4 dienos tragediją, kuomet virš Ukrainos per klaidą buvo numuštas Rusijos Sibiro avialinijų lėktuvas TU-154 (reisas 1812), skridęs iš Tel Avivo į Novosibirską. Tuomet žuvo 66 keleiviai ir 12 įgulos narių, kuriuos Ukrainos karinių pratybų metu per klaidą virš Juodosios jūros numušė Ukrainos priešlėktuvinė raketa.
Tad dabartinio Malaizijos lėktuvo skrydžio MH17 incidentas, sukeltas nusikalstamo neatsakingumo ar sąmoningos Kijevo provokacijos, išnaudojamas siekiant apkaltinti Rusiją ir nukreiptas prieš rytų Ukrainos sukilėlius, kad Kijevas kuo greičiau gautų tarptautinę paramą vykdant etninį valymą rytų Ukrainoje net neatlikus lėktuvo tragedijos tyrimo.
JAV analitinės bendrovės IHS (www.ihs.com) raketų ekspertas Dougas Richardsonas pateikė Ukrainos raketinės sistemos galimybių analizę:
Ukraina savo kariniame arsenale turi ilgojo nuotolio raketinių įrenginių “Buk”, galinčių numušti lėktuvus, skrendančius daugiau kaip 10,000 metrų aukštyje.
“Buk” sistemos paleistos raketos maksimalus veikimo spindulys 32 km. “Buk” raketų paleidimo sistema gali veikti ir viena (autonomiškai, be atskiro radarų centro). Sistema pati turi radarus galinčius aptikti skrendančius taikinius ir juos sunaikinti ir gali dirbti režime tik aptikti taikinius, bet jų nesunaikinti (target-detection mode) ir autonomiškai parinkti taikinį, atsiradusį radaro ekrane.
Priešlėktuvinė “Buk” sistema turi savo identifikacijos sistemą – Priešas ar Savas (Identification Friend or Foe systemą, IFF). Ši sistema tik leidžia nustatyti, ar radarų aptiktas taikinys yra “draugiškas lėktuvas”. Elektroninė sistema kaip sargybinis paklausia: “Kas ten eina?” Jei negaunamas joks atsakymas, tai reiškia, kad tai nėra jūsų karo lėktuvas. Sistema nerodo jokio įspėjimo, kad buvo sekamas (keleivinis) lėktuvas. Todėl priešlėktuvinės “Buk” sistemos įrenginio valdymas reikalauja apmokytos komandos – personalo, kuris apmokytų kaip naudotis šia sudėtinga sistema.
Ar rytų Ukrainos sukilėliai galėjo numušti Malaizijos Boeing 777, MH-17?
Jau keletą mėnesių rytų Ukrainoje sukilėliai numušinėja Ukrainos karinių oro pajėgų sraigtasparnius, karo lėktuvus ir netgi karinius transporto lėktuvus, naudodami įvairias nešiojamas priešlėktuvines raketas, kuriomis neįmanoma buvo numušti Malaizijos Boeingo 777, skridusio 10,000 m aukštyje, kuriame tokio tipo nešiojamos priešlėktuvinės raketos taikinio nepasiekia.
Sukilėlių naudojamos nešiojamos priešlėktuvinės raketos negali pasiekti 10,000 m aukštį. Optimalus nešiojamų priešlėktuvinių sistemų veikimo aukštis apie 3,000 m.
Jei sukilėliai ir turėtų “Buk” sistemas, jų būtų tikrai ne viena. Kijevas jau pareiškė, kad priešlėktuvinės sistemos tariamai buvo pateiktos sukilėliams iš Rusijos ir iš karto paneigė, kad kuri nors viena jų “Buk” sistema galėjo būti sukilėlių rankose.
Ukraina suklastojo įrodymus, kad apkaltintų Rusiją Malaizijos lėktuvo numušimu?
Visos trys šalys – Rusija, sukilėliai ir Ukrainos pajėgos sutiko, kad Malaizijos lėktuvas buvo numuštas priešraketine „Buk“ sistema, NATO vadinama SA-17.
Ukraina išplatino garso įrašą, kuriame tariamai perimti „pro-Rusiškų separatistų“ pokalbiai, kuriuose kalbama apie numuštą lėktuvą, kaip manomą Malaizijos Boeing 777 – MH17.
http://www.youtube.com/watch?v=BbyZYgSXdyw&feature=player_embedded
Deja, tariamai perimtas pokalbis sukurtas dar prieš lėktuvo sudužimą ir parodo, kad pokalbis yra klastotė.
Dabar reikėtų prisiminti kaip beveik prieš metus pasaulis buvo ant globalinio karo slenksčio, kuomet YouTube buvo išplatintas provokacinis vaizdo įrašas, “įrodantis”, kaip Sirijos prezidento Asssado režimas panaudojo nuodingas dujas prieš savo žmones, kurios (kaip vėliau buvo atskleista, buvo pagamintos Britanijoje) nunuodijo kelis šimtus žmonių. Sirijos pilietinis, kaip ir dabartinis Ukrainos pilietinis karas, – tai slaptasis JAV/NATO karas, nukreiptas prieš Rusijos geopolitinius interesus. Tuomet JAV/NATO ketinimus bombarduoti “Sirijos Assado režimą” JT ST vetavo Rusiją. Lietuvos atstovai palaikė JAV pusę ir falsifikuotą vaizdo įrašą priėmė kaip neginčijamą įrodymą.
Po metų vėl susikirto tų pačių pagrindinių žaidėjų – JAV ir Rusijos geopolitiniai ir energetiniai interesai – tik jau Ukrainoje. Ir vėl YouTube atsirado neginčijamas įrodymas – garso įrašas, “demaskuojantis rytų Ukrainos teroristus”.
Tarp kitko, 2014 vasario 20 d. YouTube buvo išplatintas vaizdo įrašas, kuriame tariami V.Janukovičiaus snaiperiai šaudo į “taikius Maidano protestuotojus”.
JAV ir Vakarai lėktuvo tragedija naudoja savo politiniams tikslams siekiant izoliuoti Rusiją
Šis incidentas sukėlė didelį tarptautinį rezonansą, kadangi lėktuvas nukrito netoli Ukrainos – Rusijos pasienio, teritorijoje, kurioje paskutinėmis dienomis vyksta smarkūs mūšiai tarp Ukrainos armijos ir sukilėlių karinių pajėgų. Oficialiai dar niekas nebuvo pripažintas atsakingu už incidentą. Tačiau globalistų valdoma propagandinė žiniasklaida jau spėjo apkaltinti Rusiją. Save pasiskelbusios Donecko respublikos atstovai pareiškė, kad jų pajėgose nėra ginklų, galinčių numušti lėktuvą, skrendantį 10 km aukštyje.
JAV/ES pagalba į valdžią atvestas Ukrainos prezidento P.Porošenkos valdomas propagandinis Ukrainos „TV5“ kanalas, pradėtas transliuoti ir Lietuvoje, paskelbė, kad „teroristai numušė Malaizijos keleivinį lėktuvą“.
Šiuo atveju nesvarbu, kas numušė, lėktuvą. Svarbu kas bus apkaltintas.
http://www.lrt.lt/mediateka/irasas/59457/zinios._ukraina_rusu_kalba_
Kol Rusijos prezidentas V.Putinas pareiškė, kad lėktuvo tragedija rytų Ukrainoje turi būti objektyviai ištirta, Vakarų politikai šią tragediją išnaudojo savo politiniams tikslams siekiant izoliuoti Rusiją.
Iškart po to, kai naujienų agentūros išplatino žinią apie numuštą Malaizijos avialinijų lėktuvą Boeing 777 (MH17) virš rytų Ukrainos, Donecko, Vakarų bei Lietuvos žiniasklaida ir Lietuvos politikai, neturėdami jokių konkrečių įrodymų, nedelsdami apkaltino Rusijos prezidentą V.Putiną. Šis incidentas buvo panaudotas JAV ir Vakarams toliau siekiant izoliuoti Rusiją.
Buvusi JAV Valstijų sekretorė Hilary Clinton pareiškė, kad ši krizė turi “pažadinti Europą prieš Putino keliamą grėsmę”. Iš tikrųjų šis įvykis yra palankus Jungtinėms Valstijoms, kurios nesėkmingai stengiasi įtikinėti savo sąjungininkes Europoje įvesti griežtesnes sankcijas prieš Rusiją.
NATO ir JAV provokuoja Rusiją įsitraukti į karą Ukrainoje, leisdami JAV ir Vakarų remiamam Ukrainos prezidentui P.Porošenkai žudyti etninius rusus pietryčių Ukrainoje. Negalėdamos išprovokuoti Rusijos, Jungtinės Valstijos, negaišdamos laiko, Malaizijos lėktuvo katastrofą išnaudojo savo politiniams tikslams, spausdamos ir Europą sugriežtinti sankcijas prieš Maskvą.
Kam naudinga Malaizijos lėktuvo Boeing 777 (MH17) katastrofa ?
Be jokios abejonės, per vykstančią Ukrainos krizę numuštas Malaizijos Boeing 777 (MH17) buvo kur kas patogesnis įvykis JAV/NATO ir jo atvestam į valdžią Kijevo režimui, nei Rusijai ar rytų Ukrainos sukilėliams. 2013 pabaigoje, 2014 pradžioje Euromaidano metu NATO pati pradėjo remti ginkluotus Kijevo neo-nacius, ką pripažino net Britanijos propagandinė naujienų agentūra BBC.
Kijevo karinės pajėgos, dislokuotos rytų Ukrainoje, paskutinėmis dienomis patyrė pralaimėjimą. Keletas jos dalinių apsupti ar sunaikinti. Vakarų Ukrainoje kyla didelis nepasitenkinimas ukrainiečių, nenorinčių žygiuoti kariauti į rytus. Ankstesni NATO bandymai sugundyti Rusiją įsiveržti į Ukrainos teritoriją ir pakeisti pasaulio nuomonę, nukreiptą prieš Maskvą, greit žlugo.
Paskutinė korta, kuria žaidė JAV, buvo kita eilė sankcijų, kurios beveik buvo išjuoktos, kaip neefektyvios ir bejėgės. Netgi JAV finansinės – korporacinės grupuotės pasmerkė paskutines sankcijas, pareikšdamos, kad jos buvo “vienašališkos” savo prigimtimi ir taip apribojo JAV įmones nuo bendradarbiavimo su Rusija, tuo tarpu palikdamos Europos konkurentus laisvais, galinčiais užpildyti šią tuštumą. Neefektyvi JAV priešpriešos ir Rusijos žlugdymo užsienio politika reikalauja daugiašalių sankcijų, kurias beveik visi paremtų. Tačiau tokia universali ekonominių sankcijų jėga iki šiol neegzistuoja. JAV sankcijos buvo neefektyvios dėl nesugebėjimo suvienyti Europą ir Aziją. Ir taip labiau izoliavo pačias Jungtines Valstijas nei Rusiją.
Rusija ir sukilėliai, kariaujantys rytų Ukrainoje, numušdami civilinį lėktuvą, jokios naudos negautų, tik dar labiau viską prarastų. Tad dėmesys krypsta į NATO ir jo įtvirtintą Kijevo pro-fašistinį režimą.
Numuštas lėktuvas – jau antras Malaizijos Boeing 777 lėktuvas, prarastas neaiškiomis aplinkybėmis, tad “įžvalgių” Vakarų propagandistų greit atsidūrė dėmesio centre. Šie propagandistai, dar neištyrus visų aplinkybių, dabar kaltina Rusija ir rytų Ukrainos sukilėlius.
Malaizijos lėktuvo numušimas labiau suvienys Europą ir visus kitus NATO ir JAV sąjungininkus, priimant sprendimą tiesiogiai įvesti JAV/NATO kariuomenę į Ukrainą. Ypač tai akivaizdu, kad JAV ir NATO nelinkę pripažinti Malaizijos lėktuvo katastrofos, kaip atsitiktinės klaidos.
Niujorko dienraštis “Daily News” liepos 17 pranešė: “Iškart po to, kai Malaizijos lėktuvas buvo numuštas virš Ukrainos teritorijos, Ukrainos vyriausybės atstovai nukreipė pirštus į priešingą pusę – į Rusijos prezidentą Putiną. Ir jie pradėjo maldauti pasaulio pagalbos.”
„Europa, JAV, Kanada, civilizuotas pasauli, atverk akis! Padėk mums kaip tik gali”, – savo Facebooko puslapyje rašė Ukrainos vidaus reikalų ministerijos atstovas Antonas Geraščenko po to, kai danguje sprogo Boeing 777. “Tai dievo karas su velniu!”