- Reklama -
KK nuotr.

Šiais metais ERGO draudimo grupės prekės ženklas pripažintas mylimiausiu draudimo prekės ženklu Baltijos šalyse.

Mylimiausi prekių ženklai buvo renkami pagal „DDB Worldwide” metodologiją DDB agentūrų Baltijos šalyse užsakymu, tyrimą atliko tyrimų bendrovė „GfK Custom Research Baltic“.

Pagrindinis Baltijos šalių mylimiausių prekės ženklų rinkimų tikslas – skatinti vietinių prekės ženklų integraciją Baltijos regione. Siekiant nustatyti mylimiausius prekės ženklus, š. m. liepos mėnesį apklausta virš 3 tūkst. 15-74 metų Baltijos regiono gyventojų.

„Didžiuojamės, kad ERGO prekės ženklas įvertintas kaip gerai žinomas visuomenėje ir mūsų bendrovė, nepaisant intensyvios konkurencijos Baltijos regiono draudimo sektoriuje, pripažinta mylimiausiu draudimo bendrovės prekiniu ženklu Baltijos šalyse. Puiku, kad Baltijos šalių gyventojai iš daugybės kitų alternatyvų renkasi ERGO paslaugas. Šis pripažinimas – tai įrodymas, kad ERGO Baltijos šalyse puoselėja tvarias vertybes, kurias vertina mūsų klientai”, – teigia ERGO draudimo grupės Baltijos šalyse valdybos pirmininkas dr. Kęstutis Bagdonavičius.

Šiemet Baltijos šalių mylimiausias prekės ženklais pretendavo tapti iš viso 203 prekės ženklai. Tyrimo dalyviams pateikta 310 klausimų apie vartotojų gyvenimo būdą ir elgsenos ypatumus visose trijose Baltijos valstybėse.

„Mylimiausio prekės ženklo rinkimų rezultatai nustatyti naudojant „DDB Brand Capital TM“ tyrimų metodiką, taip pat įtraukiant duomenis apie gyvenimo būdą, demografiją ir žiniasklaidos priemonių naudojimą. Šiais metais pastebima rinkodaros veikla padėjo ERGO Baltijos šalių mylimiausių draudimo bendrovių rinkimuose užimti lyderės poziciją“, – teigia „GfK Custom Research Baltic“ klientų aptarnavimo skyriaus direktorė Māra Tauriņa.

GfK duomenys apie draudimo sektorių Baltijos šalyse rodo, kad Lietuvos gyventojai draudžiasi daugiau, taip pat Lietuvoje, lyginant su kaimyninėmis šalimis, yra didesnis pasitikėjimas draudimo bendrovėmis. Latvijos gyventojai mažiau naudojasi draudimo paslaugomis ir dėl to yra sunkiau įgyti jų palankumą. Lietuviai išreiškė didžiausią palankumą ERGO prekės ženklui ir kartu su jo „gerbėjais“ Latvijoje ir Estijoje užtikrino ERGO stabilią lyderės poziciją Baltijos šalių mylimiausio prekės ženklo rinkimuose.

ERGO draudimo grupė Baltijos šalyse

ERGO yra viena pirmaujančių draudimo grupių Baltijos šalyse ir vienintelė siūlanti visas draudimo rūšis: turto draudimą ir draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, gyvybės, pensijų bei sveikatos draudimą. Įmokų suma ERGO Baltijos šalyse 2011 metais sudarė 138.2 mln. eurų. Praėjusiais metais ERGO Baltijos šalyse klientams apmokėjo žalų už 82.3 mln. eurų. ERGO draudimo grupė veikia ir Baltarusijoje, teikdama paslaugas klientams ne gyvybės draudimo srityje. Daugiau nei 550 tūkst. klientų Baltijos šalyse pasitiki ERGO grupės paslaugomis, patirtimi bei finansiniu stabilumu.

Baltijos šalyse veikiančios ERGO bendrovės priklauso tarptautinei ERGO grupei – vienai didžiausių draudimo bendrovių Europoje, kurios metinė pasirašytų draudimo įmokų suma sudaro 20 mlrd. eurų. 2011 metais ERGO klientams apmokėjo žalų už 17.5 mlrd. eurų. ERGO atstovaujama daugiau nei 30 šalių Europoje bei Azijoje. Grupės paslaugomis naudojasi virš 40 mln. klientų.

Pagrindinis ERGO akcininkas yra viena didžiausių pasaulyje perdraudimo grupių „Munich Re“.

- Reklama -

KOMENTUOTI

Įrašykite savo komentarą!
Čia įveskite savo vardą
Captcha verification failed!
CAPTCHA vartotojo vertinimas nepavyko. Prašome susisiekti su mumis!